Hotel Kolping Wien Zentral

Hotel Kolping Wien Zentral
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kolping Wien Zentral voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Kolping Wien Zentral in het Nederlands

Prima hotel met perfecte ligging

Haya
2-9-2017

Ontbijt prima, grote keus, maar drankjes moet je in de supermarkt kopen.

prima locatie voor stedentrip.

MJ
12-2-2017

Prima ligging, waarbij het nodige te voet te bereiken is. Ook de metro is vlakbij. Veel musea en ook de metro hebben speciale kortingskaarten voor 65+, vraag er naar !!! Daarom ook geen Vienna-card of vergelijkbaar aangeschaft. Wij waren hier kort voor kerst en overal waren gezellige kerstmarkten en waren de straten mooi verlicht. De standaard kamer was voldoende, pas geschilderd,geen luxe en met een prima ontbijt. Veel gangen en trappen, omdat het meerdere gebouwen zijn, maar zeker een aanrader gezien de prijs/kwaliteit. De schoonmaak is minimaal en zou wel beter kunnen; in de 5 dagen dat we hier waren had de vloer wel gedweild moeten worden !!

Wij vonden Wenen een bijzonder prettige stad: schoon, geordend, goed vervoer,veel kunst, brede winkelstraten; een aanrader.

Prima hotel voor stedentrip

Henrieke
29-10-2016

Wij hebben drie nachten in hotel Kolping geslapen. De ligging is prima. De metro en Naschmarkt zijn om de hoek (metro Kettenbrücken), maar je loopt ook binnen 20 minuten het historisch centrum in naar bijv de Opera.

Het ontbijt is basic, maar ruimvoldoende en wordt steeds aangevuld. Koffie, thee, sapjes, water, kaas, worst, verschillende broodsoorten, cornflakes en warme gerechten, zoals spek en worstjes. Voor ieder wat wils!

De kamers zijn ok. Groot genoeg, redelijk schoon en goed bereikbaar met de lift. Gratis wifi door het hele gebouw en de mogelijkheid om bij aankomst en op de dag van vertrek je bagage te stallen.

Tip: vanuit het hotel ben je binnen 10 minuten op de Maria Hilferstrasse. Veel winkels en eettentjes om even wat kleins te eten.

goed gelegen hotel

S
12-2-2011

Niet zo ver van het centrum gelegen in een aangename buurt.

Was toen ook gemakkelijk als je éénpersoonskamer wil ! Bovendien erg betaalbaar.

Een aanrader !!

Nan van den Broek
30-9-2009

Een prima plek voor een stedentrip. Zeer centraal. Vlak bij de Naschmarkt. Bijna alle bezienswaardigheden te voet te bezichtigen.

Personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kortom : EEN AANRADER.

Geen doorsnee hotel

AvdB
18-1-2009

Wien Kolping Zentral is zeker geen doorsnee hotel. Het toont als een door Ikea ingericht kazerne-achtig gebouw. Een beetje kleur- en sfeerloos dus. Het hotel wordt gedeeltelijk gebruikt om studenten in te huisvesten en daar is het perfect voor. De kamers zijn enorm ruim en hebben ongewoon veel bergruimte, zie de foto's.

Het ontbijt was ok, maar niet meer dan dat. Jammer dat er al lang van tevoren gevulde thermoskannen koffie op de tafels staan. Een vers bakkie is juist zo lekker bij het ontbijt. Bij de receptie moeten ze maar eens een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Het hotel bestaat ong. 1 jaar, maar je krijgt toch zo'n ouderwetse knots van een sleutel i.p.v. access key. Er is geen bar en bij mijn weten geen mogelijkheid om lunch en/of diner in het hotel te nuttigen.

De ligging van het hotel is absoluut perfect. En Wenen is werkelijk schitterend.

2008

Waar voor je geld

J. Schra
29-7-2008

Prima gelegen hotel, met een goed verzorgd ontbijt. Ruime kamers met zeer veel kastruimte.

Supermarkt naast de deur, bushalte voor de deur, metrostation op 200 meter.

200 meter van de Naschmarkt waar je voor elk wat wils kunt eten.

150 meter van de mooie winkelstraat Maria Hilfer Strasse

2007

heel proper hotel, goed van ligging 500 meter van metrostation, kamers picobello en ruim, wij hadden wel een minderinvalide kamer en dus extra ruimte; alleen spijtig dat het op een serieuze helling ligt vanaf het metrostation. Ontbijt standaard maar wel verzorgd. Geen bar in hotel wel automaten met koffie, frisdrank en snoep aan spotprijzen vergeleken met de prijzen in wenen zelf. De drank kan je wel op een ingesloten terras consumeren wat ook gezellig kan zijn.

Alleen aan de receptie kon het wel wat vriendelijker maar je kan niet alles hebben maar echt een aanrader!!!!

Goed hotel, net buiten het echte centrum, maar toch centraal. Kamers nieuw (juli 2007). Prima ontbijt. Goede ligging bij metro/bus. Geen bar of restaurant in het hotel, daarom waarschijnlijk 2 sterren, maar verder zeker 3 sterren waard. (bars/restaurants voldoende in de omgeving)Supermarkt naast hotel. Wisseling handdoeken kan beter. 24 uurs receptie. Bagage op dag van aankomst/vertrek, staat in een afgesloten ruimte.Dit hotel heel voordelig geboekt via site van een Touroperator. Ook goedkope vluchten naar Wenen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolping Wien Zentral in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolping Wien Zentral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.