Hotel Kaiserin Elisabeth

Hotel Kaiserin Elisabeth

9.1Fenomenaal

Oostenrijk, Wenen, Wenen

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kaiserin Elisabeth voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

11 reviews over Hotel Kaiserin Elisabeth

• 9john en teunie12-06-2011

Prima hotel

Wij hebben 4 dagen in dit hotel gelogeerd en erg genoten van dit hotel en de Stad Wenen . We zijn van uit dit hotel naar veel bezienswaardigheden geweest de meeste zijn allemaal op loopafstand te doen de verder afgelegen musea en touristische atracties zijn gemakkelijk te berijken met de metro ook hebben we de beroemde Sachertorte gegeten in Hotel Sacher verder goed ontbijt en goede service in dit hotel

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Ingrid de Rooij08-11-2010

Fantastisch hotel!

Dit hotel heeft echt een geweldige service! We hebben er vier fantastische dagen gehad: de ligging is echt super en de kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt was prima. Het hotel heeft geen restaurant, maar er zijn genoeg goede restaurants in de buurt.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 10Lia06-12-2009

Zeer goed hotel

Prima service, zeer vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Kamers hebben een licht klassieke uitstraling, zeer ruim en erg schoon. Perfecte ligging, om de hoek bij de Stephansdom em gelijk bij de grootste winkelstraat. Veel bezienswaardigheden op loopafstand. Openbaar vervoer ook prima geregeld. Vervoer vanaf de luchthaven ook prima met de CAT trein.

Gereisd met partner in december 2009

• 9K. Moors04-03-2009

Fantastische ligging, zeer mooi rustig hotel.

Hotel gelegen in een zijstraat op nog geen 20 meter van de winkels. Stephansdom en metro op 1 minuut lopen. Hofburg, opera en Hotel sacher 10 minuutjes lopen. Zeer vriendelijk personeel, zeer goed ontbijt. Kamers zijn netjes, mooi ingericht met goede bedden. Badkamer ruim en zeer netjes. Zeer de moeite waard voor een onvergetelijke ervaring in Wenen. Geweldige stad, 4 dagen geweest, veel sneeuw. Gegeten bij restaurant Artner, uit de michelin gids heeft een Bib Gourmand. Dicht bij de metro gelegen. Erg gezellig, goed eten en drinken voor een goede prijs.

Gereisd met partner in februari 2009

• 10Hendrike20-11-2008

geweldig

midden in de binnenstad van Wenen. De U bahn op 50 meter. Kamer, bed, badkamer helemaal top. Zeer vriendelijk personeel en een super goed ontbijt. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in november 2008

• 10Els16-06-2008

Hotel Kaiserin Elizabeth ligt midden in het centrum vlak bij de Stephansdom. Onze kamer lag erg rustig en was netjes en erg schoon. Het personeel was zeer vriendelijk. Wij voelden ons echt een gast. Het ontbijt was heel goed en netjes verzorgd. Het hotel heeft geen bar of restaurant, maar omdat je midden in het centrum zit, mis je dit niet. Bij de receptie zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam en geven goed advies over alles wat er in de stad te doen is. Mochten we nog een keer naar Wenen gaan zullen we zeker weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10W. Roosenhoogh03-05-2008

Geweldig hotel alles was top! Een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in april 2008

• 7Cruysjes23-01-2006

Geweest in januari 2006. Ligging is inderdaad perfect, midden in het centrum. Kamers netjes en ruim, ontbijt goed. Service matig.In hotel zelf niets te beleven. Als je geluk hebt kun je tot 22.00 uur nog een drankje bemachtigen. Kamers aan de straatkant gehorig. Wij werden gewekt door de vuilniswagen. Prijs/kwaliteit verhouding vonden wij niet in verhouding staan met andere 4 sterren hotels.

Gereisd in januari 2006

• 8Marrie Barrett31-07-2005

De ligging is perfect, nl nog geen 100 meter van de Stephansdom en slechts een paar stappen van de bekende (mooie en gezellige) winkelstraten. Ook de metro is maar zo'n 50 meter verwijderd. Wij hadden een suite met airco. Deze zag er keurig uit en ik heb zelden zulke schone kamers meegemaakt. In vergelijking tot sommige andere hotels vond ik het ontbijtbuffet echter niet grandioos, alhoewel er natuurlijk genoeg en prima te eten was. Het hotel zag er verder keurig netjes en onderhouden uit. De mensen bij de receptie en de schoonmaakploeg, ze waren allemaal zeer vriendelijk. Wij zullen vast nog een keer naar Wenen gaan en zeker in dit zelfde hotel gaan logeren.

Gereisd in juli 2005

Hotel Kaiserin Elisabeth info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking