Luxe hotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°18°
7,6

6 reviews over Hotel Hilton Danube in het Nederlands

Heerlijk hotel op een heerlijke plek

b.lancel
23-4-2014

Wij verbleven hier 3 nachten om een beetje van Wenen te zien op doorreis naar Hongarije. Vriendelijk personeel, lekker zwembad om even af te koelen, heerlijk ontbijt met alles erop en aan en werd steeds goed bijgevuld. De metro is enkele minuten lopen en daarmee kun je makkelijk en snel het centrum in of naar het paleis of naar het Wiener Prater. De bedden zijn heerlijk, zeer fijne handdoeken, eindelijk eens niet van die dunne handdoeken. Het enige wat ik een beetje tegen vond vallen was de badkamer. Voor een4 sterren familiekamer had ik deze wat ruimer verwacht en geen gordijn bij het bad. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vertellen dat we een zeer leuke aanbieding hadden, de volle prijs zou ik er niet voor betalen. Dus met een goede aanbieding komen we hier zeker nog een terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Zeer goed hotel!

Remans
7-2-2014

Zeer mooi hotel, met een goede ligging voor ons (vlakbij stadion). Ruime kamers met comfortabele bedden. 's Morgens een lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met vrienden in oktober 2013

mooi gelegen

arie
1-9-2013

hier 2 weken in augustus geweest en kamer geboekt met stadszicht , daar uitzicht donau een stuk meer koste , daar aangekomen kregen we zonder bijbetaling to donau zicht . , zeer mooie kamer met ruime bedden , zeer goed ontbijt , verder buitenzwembad (15 m lang) , fitniss sauna en nog veel meer , verder vriendelijk en behulpbaar personeel , ook na 5 a 10 lopen bij metro en in 2 min bij prater en 4 min in hart centrum

Gereisd Met partner in augustus 2013

Prima hotel

Wibrand van der Kleijn
19-3-2010

Prima hotel met ruime kamers. Zeer goed uitgebreid ontbijt. Zwembad, wat 's middags helaas in de schaduw ligt ! We hebben een leuke stadsvakantie gehad met ons gezin.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Goed hotel; voor herhaling vatbaar.

Anoniem
2-8-2009

Hotel ligt aan de donau, wel wat uit het centrum. Toch is het centrum zeer goed te bereiken, bijvoorbeeld via openbaar vervoer. Bij de receptie kon je bijvoorbeeld een drie-daagse pas kopen voor het openbaar vervoer. Lopend ben je binnen 5 minuten bij de metro en dus zo in het centrum.

Het ontbijt is uitgebreid en zeer goed. Dat ontbij loopt goed, maar is doordeweeks toch rustig; je kan er direct terecht. Toch is het weekend drukker, aangezien er een dikke wachtrij was. Het eten is daar verder prima.

De kamers waren heel goed (van alle gemakken voorzien), toch betaal je tien euro per nacht meer om uitzicht op de donau te hebben. Dit is wel een aanrader, aangezien de kamers aan de voorkant uitkijken op een drukke weg, flats en rails; achter schijnt het dus rustiger te zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

enigszins vergane glorie

bart en marloes
5-5-2009

4 dagen geboekt via reisorganisatie. Beduidend betere prijs dan de 529 euro per kamer. Kamers verouderd evenals het sanitair. upgrade gekregen naar kamer uitzicht op donau. eerste ochtend ontbijt: 30 minuten wachten voor een tafel. hotel zat bomvol met ouderen en die eten niet zo snel. metro op 10 minuten loopafstand. niets te beleven in de buurt. zeer vriendelijk personeel. Nog eens hier naar toe: ja, maar dan alleen via een reisorganisatie die kamers voor weinig aanbiedt.

Gereisd Met partner in mei 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Danube in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Danube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.