8,5

We hebben een aantal aanbieders voor HB1 Design & Budget Wien Schönbrunn voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

2 reviews over Hotel HB1 Design & Budget Wien Schönbrunn in het Nederlands

Compleet en compact hotel. 100% service

PF Zmr
17-6-2017

4 Nachten geboekt voor dit hotel, 10 minuten lopen van Schönbrunn paleis en Metro U3 of U4. Heerlijk rustig, compact, vraag kamer aan de achterzijde, voorzijde drukke straat met auto- en tramverkeer.

Hulpvaardige receptie, prima personeel, ontbijt op de 6 verdieping uitzicht op Schönbrunn, alles is er voor een goede start van de dag, prima koffie, beleg en brood, muesli enz enz. In de buurt zelf is weinig te beleven, maar openbaar vervoer brengt je overal. Zoals de Hop on Hop off bus. Zou het maar voor een dag boeken. Zie Internet.

Tip: restaurant Flutterboden, rechts af hotel uit, de 3e straat rechts, Flachgasse 5. Eten in een typisch Oostenrijks restaurant op binnenplaats tuin. Prijs/kwaliteit super. Taxivervoer van vliegveld naar hotel geboekt, 100% perfect en weer terug. Bezoek aan de paleizen: Probeer zoveel mogelijk tickets te boeken via Internet, scheelt je lange wachtrijen. Koningsgraven in de Kapuzinern kerk, ongekende pracht wereld.

Gereisd Met partner in juni 2017

Goed hotel voor de prijs

Erwin
5-9-2015

Is echt een budget hotel. Ontbijt is goed (lekkere bonenkoffie!) en voldoende. Bij een vol hotel te weinig zitplaatsen als je rond 07.30-08.00 uur gaat ontbijten. Kamers zijn klein, maar goed en schoon. Krappe, maar mooie badkamer. Naast het hotel is een supermarkt. Ligt buiten het centrum, maar dat is per metro of tram goed bereikbaar.

Gereisd Met partner in augustus 2015

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HB1 Design & Budget Wien Schönbrunn in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HB1 Design & Budget Wien Schönbrunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.