Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Goldener Bär voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Goldener Bär in het Nederlands

Zeer eenvoudig hotel

Yolanda Lippens
11-2-2010

Het is al weer jaren geleden dat ik hier ben geweest, maar destijds was het nogal eenvoudig. Douchecabine in de kamer (!) en gezamenlijke wc op de gang. Wel centraal gelegen in een zijstraat, goede uitvalsbasis. Prijs erg duur voor comfort. Maar goed, ligt wel in het centrum van Wenen.....

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 1993 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goldener Bär in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goldener Bär zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.