Pension Franz ***

Pension Franz
7,3

Weer vandaag-2°-4°

4 reviews over Pension Franz in het Nederlands

Kamers zijn echt klein, maar in het algmeen pension is indrukwekkend: klassiek, XIXeeuw stijl. Het ligt vlak bij centrum.

Het is een oud, maar zeer sfeervol pension met vriendelijk personeel die ons netjes te woord stond. De kamers zijn ruim en netjes. Ik waande mij in een andere tijd...

Zeer vriendelijk personeel, men spreekt vloeiend Duits zo

C.J. Aalbersberg, 10-7-2006

Zeer vriendelijk personeel, men spreekt vloeiend Duits (niet zo raar voor een Weens hotel, maar dit gezien de andere beoordeling toch maar toegevoegd). De kamers zijn ruim en modern, het ontbijt is het gebruikelijke hotel ontbijt. Centraal gelegen, mooi uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Franz voor je op een rij gezet:

Het bleek een oud hotel te zijn, maar de kamers waren van

Klaas den Braven, 30-10-2005

Het bleek een oud hotel te zijn, maar de kamers waren voorzien van nieuw meubilair. Dit was het enige goede en de vriendelijkheid van het balipersoneel. Het ontbijt sloeg nergens op en de bediening sprak geen woord duist, engels of iets van dien aard.

We hebben een aantal aanbieders voor Franz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Franz in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Franz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Franz scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.