Hotel Dr. Geissler

• Kinderopvang

18 reviews over Hotel Dr. Geissler

• 2019
    8Helga Boer05-09-2019

Prima uitgangspunt om Wenen te ontdekken!

Prima hotel voor een paar dagen Wenen. Schoon, goed ontbijt en uitstekende bedden. Badkamer heeft wel een update nodig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je zit hier op loopafstand van de Stephansdom. Schwedenplatz met haltes voor de U- bahn en S-bahn is dichtbij. De shuttlebus naar de luchthaven stopt in de buurt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Minou18-06-2018

Fantastisch!

Een fantastisch hotelletje! Het heeft een fantastisch ligging, slechts twee minuten lopen van metro halte Schwedenplatz waardoor je zo in de Innere Stadt bent. Het pension is keurig onderhouden, met fijne mensen en prima ontbijt. Laat je niet afschrikken door een eventuele gezamenlijke badkamer, het is prima te doen en heel schoon. Veel kamers hebben trouwens gewoon een eigen badkamer dus let daar op als je boekt.

Twijfel niet over dit pension! Het is schoon en heeft een fantastische locatie!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Petra07-01-2017

Prima hotelletje, zeer centraal gelegen

Het hotel ligt zeer centraal. Vlakbij metrostation. Alles te voet bereikbaar. Kamer was recent gerenoveerd. Zeer schoon, luxe boxspringbed. Prima ontbijt, werd continue bijgevuld. Wij hebben het vanuit deze uitvalsbasis super naar onze zin gehad in Wenen. Prima prijs-kwaliteitverhouding

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Gemma06-06-2016

Prima hotel en uitstekend gelegen

Dit hotel ligt in de oude stad vlakbij de Schwedenplatz waar groot station U-bahn is. Vanaf het vliegveld kun je direct voor de uitgang met de bus (€ 8,--) naar de Schwedenplatz. Heel veel te voet te verkennen.Hotel/pension heeft 35 kamers. Wij hadden 2 eenpersoonskamers, prima. Je kunt ze gedateerd noemen maar ze zijn goed onderhouden en erg schoon. Ontbijt is uitstekend. Wanneer alle gasten op hetzelfde tijdstip willen ontbijten is de ontbijtruimte wat klein. Ontbijtbuffet wordt continu aangevuld. Wij lieten ons voor € 13,-- p.p. naar het vliegveld brengen. Mensen zijn erg vriendelijk. Kortom we hadden het prima in dit hotelletje, geboekt via touroperator.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Simone01-06-2016

Zou zo weer terug gaan

Leuk, klein Hotel.Sehr vriendelijk personaal.Geen vraag is te veel. Schone kamers.Ontbijt is goed. De ligging is centraal, men zit zo in heel Wenen.Ook kan men prima te voet de stad verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 7Burgers05-01-2009

Prima pension

Prima pension, vooral goede ligging. Prijs kwaliteit verhouding is ok.

Gereisd met partner in december 2008

• 6Luis Arana23-12-2008

Goeie Prijs/Kwaliteit verhouding

Dit Hotel is qua ligging super. Dicht bij het centrum en dicht bij de metro die je binnen 10 min naar Schönbrunn brengt. Ontbijt was behoorlijk, maar niet uitmuntend. De kamers zijn klein, maar als je naar Wenen gaat, dan is het ook niet de bedoeling dat je daar constant bent. Enige nadeel is dat je de WC moet delen met anderen, voor de rest geef ik het hotel zelf een 7,5.

Gereisd met partner in december 2008

• 7MIRJAM21-12-2008

goed pension !!!

klein pension , maar schoon , goed ontbijt , vriendelijke mensen , vlakbij metro station , wenen is echte super stad , dit pension past daar goed bij !

Gereisd met vrienden in december 2008

• 7Ronald01-12-2008

Betaalbaar, verzorgd en in het centrum

Was bij binnenkomst wel even schrikken (met klein liftje naar de 8e verdieping in een grauw gebouw) maar het wende snel. Onze kamer (17) was erg klein, maar schoon en een nette (ook kleine) badkamer. Het is geen Hilton maar daar is de prijs ook naar. Vriendelijke mensen, een keurig verzorgd ontbijt, zeer betaalbaar, in het centrum en naast het U Bahn station. Goed bereikbaar vanaf vliegveld met S7 en U4. Daar hoef je de dure CAT trein of bus niet voor te nemen. Een weekkaart voor het ov kost 14 euro en is geldig van maandag tot maandag en veel goedkoper dan de "toeristenkaartjes". Weekkaart koop je in de automaat.

Gereisd met partner in november 2008

• 7H. Govaers18-10-2008

een aanrader

Zeer centraal gelegen, iets ouderwets aandoend pension. Vriendelijk en behulpzaam personeel; eenvoudig doch goed ontbijt. Wij hadden een zeer ruime en schone accomodatie ter beschikking en zijn over het geheel uitermate tevreden. De kamer aan de voorkant was enigszins lawaaierig maar wij konden ook gebruik maken van een aan de achterkant gelegen zeer rustige kamer (binnen ons appartement).

Gereisd met partner in oktober 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald