Hotel Der Wilhelmshof

Hotel Der Wilhelmshof

9.2Fenomenaal

Oostenrijk, Wenen, Wenen

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 496p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.2Fenomenaal

21 reviews over Hotel Der Wilhelmshof

• 9carla14-08-2017

prettig

Genoten in dit prachtige hotel , met schone en ruime kamers, heerlijke bedden, een lekker ontbijt en een perfecte ligging tov het openbaar vervoer en het centrum. Erg vriendelijk personeel. Vooral de kunst in het hotel maakte het extra sfeervol.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10À. Van Ingen20-08-2016

Fantastisch ,mooi en schoon hotel.

Zeer schoon hotel, mooie kamer en badkamer ,aparte wc. Vlakbij de metro en bij restaurants. In een rustige straat gelegen. Parkeergarage ( tegen betaling ) maar zeker aan te raden. Prima ontbijt. Mooie binnentuin om lekker iets te drinken. Vriendelijke ontvangst . Voor ons geen enkel minpunt en wij gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Oskam29-04-2016

Prima hotel, kan ik iedereen aanbevelen

Goede service, prima ontbijt en ruime kamers

Gereisd met partner in april 2016

• 9romy29-07-2013

Goed hotel

Het hotel is niks mee, prima ontbijt met veel franse kazen, schone kamers en vriendelijk personeel. Alleen de omgeving is wat minder, in de directe omgeving vind je geen gezellig terras, behalve op de Prater. Op het station waar je dagelijks komt als je iets van Wenen wilt zien, zijn erg veel daklozen en tegenover het hotel ligt een stripbar. ( waar je overings geen last van hebt ) Wij vonden de omgeving van het hotel echt vreselijk, wel rustig en de U-bahn lag op 150m afstand van hotel. Dus je kon wel de rest van Wenen makkelijk bereiken. Restaurant Eatilico is een aanrader. Een super Italiaan. Als je hotel uitloopt links, flink stuk rechtdoor lopen en dan ligt het in een glazengebouw aan de rechterkant. Zeer zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8natasja29-07-2013

Mooi hotel in verkeerde omgeving

Wilhelmshof is een prima hotel, kamers zijn netjes, ontbijt prima, personeel vriendelijk en behulpzaam alleen ligt het hotel in een woonwijk, in deze wijk is niks te doen en er lopen veel zwervers. Op het station Praterstern zie je alleen maar zwervers en stinkt het.

Ook jammer is dat het terras om 22u al dicht gaat. Je moet dan in de bar gaan zitten, daar is het erg warm.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Willie07-05-2013

Verrassend mooi als je binnen bent

Een hotel met opvallend mooi ingerichte kamers. De omgeving is een woonwijk, waar alle gebouwen meer dan 4 verdiepingen hebben. Het uitzicht is (aan onze kant) een gebouw. Alle kamers zijn goed geïsoleerd tegen het lawaai van de straat. Alleen jammer dat de luchtverversing dan wat minder is, ook de afzuiging van de badruimte zou iets beter kunnen. De kamer werd iedere dag schoongemaakt. Beddengoed en de handdoeken was dik in orde. We zijn op zaterdag aangekomen en het personeel raadde ons aan de auto tot uiterlijk maandagmorgen 09:00 langs de straat te laten staan. Als we voor dat tijdstip de auto in de garage zouden zetten waren we alleen over de resterende nachten de kosten voor de garage verschuldigd. Openbaar vervoer - bus/tram/metro - is bereikbaar binnen 5 minuten lopen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 10heer De Brouwer Vida Verde Pflanzen BV24-03-2012

topadres

absolute aanrader voor iedereen. rijkelijk comfort, mooie kamers, geweldig personeel, heel uitgebreid ontbijtbuffet, alleen jammer dat er geen eigen restaurant is, door personeel 1000 meter verderop naar een restaurant gestuurt wat echt weens was en eveneeens geweldig was.

Zakelijk gereisd in maart 2012

• 9Maud06-06-2009

heerlijn hotel

Hotel Wilhelmshof in Wenen is een prachtig hotel gelegen aan de rand van het centrum. Op 2 minuten loopafstand is het metrostation, waardoor je binnen 5 in het centrum van Wenen zit. Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt buffet was uitgebreid en lekker. We hadden een heel erg mooie kamer. Zeker een aanrader!!!!

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Danny en Dyonne25-05-2009

Geweldig hotel

Hotel Wilhemshof is een prachtig hotel in Wenen. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel, kamers zijn groot en schoon. De ligging is goed op 2 min van trein en metrostation Pratenstern. Vanaf hier zit je in 5 min in het centrum.(3 metrohaltes) Het hotel is zeker een aanrader. Als wij weer naar wenen gaan in dit het hotel dat wij nemen.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8A. Schreiner13-08-2008

Zeer goed hotel!

We hebben het erg naar ons zin gehad in hotel Wilhelmshof. De kamers waren fantastisch. Een kamer was helemaal vernieuwd, met regendouche etc. Andere kamers was ook goed met ruime badkamer, ligbad etc. Ook waren de kamers voorzien van airconditioning. Hoewel het hotel redelijk vol was hebben we toch rustige nachten gehad. Het ontbijt was goed! Veel keuze, alleen was het soms wel erg druk en waren de ontbijtruimtes warm/benauwd. Er was ook een garage aanwezig om de auto in te parkeren. Het hotel ligt goed t.o.v. de metro (u-bahn). Je bent zo in het centrum. Ook ligt Prater op loopafstand. Personeel vond ik niet zo aardig. Bij in en uitcheck was de dame die ons hielp niet gastvrij en vriendelijk. Er kon niet eens een "gutentag" of een "aufwiedersehen" vanaf.

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Der Wilhelmshof info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage