Hotel Der Wilhelmshof

15 reviews over Hotel Der Wilhelmshof in het Nederlands

prettig

carla
14-8-2017

Genoten in dit prachtige hotel , met schone en ruime kamers, heerlijke bedden, een lekker ontbijt en een perfecte ligging tov het openbaar vervoer en het centrum. Erg vriendelijk personeel. Vooral de kunst in het hotel maakte het extra sfeervol.

Oude reviews (archief)

Fantastisch ,mooi en schoon hotel.

À. Van Ingen
20-8-2016

Zeer schoon hotel, mooie kamer en badkamer ,aparte wc. Vlakbij de metro en bij restaurants. In een rustige straat gelegen. Parkeergarage ( tegen betaling ) maar zeker aan te raden. Prima ontbijt. Mooie binnentuin om lekker iets te drinken.

Vriendelijke ontvangst .

Voor ons geen enkel minpunt en wij gaan zeker terug.

Goede service, prima ontbijt en ruime kamers

Goed hotel

romy
29-7-2013

Het hotel is niks mee, prima ontbijt met veel franse kazen, schone kamers en vriendelijk personeel. Alleen de omgeving is wat minder, in de directe omgeving vind je geen gezellig terras, behalve op de Prater. Op het station waar je dagelijks komt als je iets van Wenen wilt zien, zijn erg veel daklozen en tegenover het hotel ligt een stripbar. ( waar je overings geen last van hebt ) Wij vonden de omgeving van het hotel echt vreselijk, wel rustig en de U-bahn lag op 150m afstand van hotel. Dus je kon wel de rest van Wenen makkelijk bereiken. Restaurant Eatilico is een aanrader. Een super Italiaan. Als je hotel uitloopt links, flink stuk rechtdoor lopen en dan ligt het in een glazengebouw aan de rechterkant. Zeer zeker de moeite waard.

Mooi hotel in verkeerde omgeving

natasja
29-7-2013

Wilhelmshof is een prima hotel, kamers zijn netjes, ontbijt prima, personeel vriendelijk en behulpzaam alleen ligt het hotel in een woonwijk, in deze wijk is niks te doen en er lopen veel zwervers. Op het station Praterstern zie je alleen maar zwervers en stinkt het.

Ook jammer is dat het terras om 22u al dicht gaat. Je moet dan in de bar gaan zitten, daar is het erg warm.

Verrassend mooi als je binnen bent

Willie
7-5-2013

Een hotel met opvallend mooi ingerichte kamers.

De omgeving is een woonwijk, waar alle gebouwen meer dan 4 verdiepingen hebben. Het uitzicht is (aan onze kant) een gebouw. Alle kamers zijn goed geïsoleerd tegen het lawaai van de straat. Alleen jammer dat de luchtverversing dan wat minder is, ook de afzuiging van de badruimte zou iets beter kunnen.

De kamer werd iedere dag schoongemaakt. Beddengoed en de handdoeken was dik in orde.

We zijn op zaterdag aangekomen en het personeel raadde ons aan de auto tot uiterlijk maandagmorgen 09:00 langs de straat te laten staan. Als we voor dat tijdstip de auto in de garage zouden zetten waren we alleen over de resterende nachten de kosten voor de garage verschuldigd.

Openbaar vervoer - bus/tram/metro - is bereikbaar binnen 5 minuten lopen.

topadres

heer De Brouwer Vida Verde Pflanzen BV
24-3-2012

absolute aanrader voor iedereen. rijkelijk comfort, mooie kamers, geweldig personeel, heel uitgebreid ontbijtbuffet, alleen jammer dat er geen eigen restaurant is, door personeel 1000 meter verderop naar een restaurant gestuurt wat echt weens was en eveneeens geweldig was.

Hotel met een prefekte ligging voor een bezoek aan Wenen. Met parkeergarage in een redelijk rustige straat. Mooie moderne ruime kamer met mooie badkamer met bad. Wifi beschikbaar. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Dicht bij het grote reuzenrad met bijbehorende kermis en het station Praterstern. Een echte aanrader !!!

heerlijn hotel

Maud
6-6-2009

Hotel Wilhelmshof in Wenen is een prachtig hotel gelegen aan de rand van het centrum. Op 2 minuten loopafstand is het metrostation, waardoor je binnen 5 in het centrum van Wenen zit.

Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt buffet was uitgebreid en lekker. We hadden een heel erg mooie kamer. Zeker een aanrader!!!!

Geweldig hotel

Danny en Dyonne
25-5-2009

Hotel Wilhemshof is een prachtig hotel in Wenen. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel, kamers zijn groot en schoon. De ligging is goed op 2 min van trein en metrostation Pratenstern. Vanaf hier zit je in 5 min in het centrum.(3 metrohaltes) Het hotel is zeker een aanrader. Als wij weer naar wenen gaan in dit het hotel dat wij nemen.

We hebben een aantal aanbieders voor Der Wilhelmshof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Der Wilhelmshof in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Der Wilhelmshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Der Wilhelmshof scoort een 9.31 uit 10 op basis van 23 reviews.