Hotel Courtyard Vienna Schönbrunn (by Marriott)

Hotel Courtyard Vienna Schönbrunn (by Marriott)

8.3Fantastisch

Oostenrijk, Wenen, Wenen

Op vakantie geweest naar Courtyard Vienna Schönbrunn (by Marriott)?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard Vienna Schönbrunn (by Marriott) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

11 reviews over Hotel Courtyard Vienna Schönbrunn (by Marriott)

• 9Sabrina01-12-2013

Geweldig hotel met een geweldige ligging

Het hotel is op 300 meter van station Schönbrunn gelegen waardoor het centrum (Maria Hilferstrasse) eenvoudig met de metro bereikt kan worden binnen 5 minuten. Een ov-kaart voor 72 uur kost slechts € 15,40 en kan op het vliegveld aangeschaft worden. Schloss Schönbrunn is ook op 300 meter gelegen. Personeel in het hotel was uitermate vriendelijke en behulpzaam. Ontbijt was top! Zelden zoveel keuze gehad. Ideale uitvalsbasis voor een zeer geslaagde stedentrip!

Alleen gereisd in november 2013

• 7Ron06-03-2011

Goed hotel

Net hotel goed bereikbaar met de metro. Goede uitvalsbasis. Nette kamer en goed ontbijt. Internet relatief duur (5 euro voor een half uur)

Zakelijk gereisd in maart 2011

• 8bart en marloes26-12-2009

prima uitvalsbasis om wenen te verkennen

21 tm 23 december hier gelogeerd, prima hotel, ontbijt te duur ( 15 euro pp), twee straten verderop zit een supermarkt en een bakker waar je kunt ontbijten voor weinig. boeken via de website van het hotel het geodkoopst. kies je voor een standaardkamer (zoals wij) dan kom je in een wel heel kleine kamer (515, aan drukke weg), upgrade gevraagd voor 10 euro extra: kamer 501: groot bad, grotere bedden. Weinig op dit hotel en hotelketen aan te merken. Altijd prima verzorgd van receptie, kamer en het oplossen van klachten. Gewoon een fijn en goed hotel voor een klein prijsje.

Gereisd met partner in december 2009

• 10Dick01-01-2009

Buitengewoon prettig hotel

Nieuw hotel. Alles in perfecte staat. Met name de service voor onze gehandicapte medereiziger en de verrassing bij zijn verjaardag was heel goed. Onze (Amerikaanse) ober sprak zelfs Nederlands en was super behulpzaam. Ideale uitval basis. Zeer dicht bij het metro station. Wij gingen mn. voor de zoo. Die is zelfs lopend bereikbaar via het park. Met een aanbieding (van de Jong Intra zeer betaalbaar.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8Pascalle en Harry04-09-2008

We gaan zeker nog een keer terug

Het is een heerlijk Hotel van het verkeer weinig last gehad (raam dicht en airco aan) Ik vind dit zeker een aanrader als we weer naar Wenen gaan

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Els04-06-2008

We waren hier in april 2008, bij aankomst bleek een drukke weg voor het hotel te liggen. Om een kamer aan de achterzijde te krijgen moest bijbetaald worden. Het eten was goed, maar een weinig gezellige ruimte, hoog fluistergehalte. De bediening was verder goed (een ober sprak zelfs Nederlands!). Kamer aan achterzijde was ruim en goed verzorgd. Om in het centrum van Wenen te komen is een reistijd van ong.10 minuten nodig per metro, maar dan moet je ook nog naar de metro lopen (ong.5 min.).

Gereisd met partner in april 2008

• 9hans en marie-josé met dochter van 1202-06-2008

Lang weekend samen met oudste dochter van 12 in een mooie kamer voor 3 pers. Keurig net en modern hotel. Fijn personeel. Heerlijk ontbijt met veel keuze. Niets is teveel voor bedienend personeel. Dichtbij Schonbrun en metro naar centrum. Hebben ook een service voor de taxi naar het vliegveld. Scheelt bijna 15 euro! Gemak dient de mens.. De drukke straat aan de voorzijde is pittig. Maar de ramen gesloten en het rolluik (electrisch) dicht en je hoort (s'nachts) niets.

Bij een volgend bezoek weet ik waar wij weer een kamer boeken.

Gereisd met familie in mei 2008

Hotel Courtyard Vienna Schönbrunn (by Marriott) info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats