Hotel City Central

Hotel City Central
9,1

Laatste review

We hebben hier drie nachten verbleven. Prima hotel in het centrum van Wenen. Ze hebben een parkeerplaats voor de auto maar is wel prijzig. Wij waren hier met Hemelvaart en het was erg druk in de stad. Bij het ontbijt de volgende dag merkte we dit ook, maar het personeel deed erg hun best om te zorgen dat iedereen rustig kon ontbijten. Jammer dat ze niet echt een gezellige bar of iets dergelijks hebben waar je kunt gaan zitten.

Kamer was niet groot maar wel netjes.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

7 reviews over Hotel City Central in het Nederlands

Kamer was niet groot maar wel netjes.

Perfecte service

Roel Willemsen
12-10-2011

De gast wordt als gast ontvangen en behandeld. Alles wat je vraagt wordt verzorgd.

Alle medewerk(st)ers in het hotel zijn zeer behulpzaam

Prima hotel in centrum van Wenen

noud.janssen
18-6-2011

Wij zijn in mei met 2 stellen een weekje naar Wenen geweest en hebben in City Central overnacht. Het is een keurig hotel met prima kamers en een ideale ligging. Bijna alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand (Stephansdom, Prater, Hofburg, Naschmarkt, oud centrum, Donau, etc.) Alleen voor Schönbrunn hebben we vervoer nodig gehad. Mijn auto werd bij aankomst door het personeel naar een parkeergelegenheid gebracht (€ 20,50 per dag) en bij vertrek weer keurig opgehaald. Om bij het hotel te komen kun je beter over de autoweg blijven rijden tot knooppunt Prater, en niet door de stad zoals het navigatiesysteem aangeeft. Hotel heeft geen restaurant, maar een zuster-hotel (zelfde keten) met restaurant zit op 100 meter afstand. Wij hebben steeds in de stad gegeten ; hier zijn legio mogelijkheden aanwezig. Ontbijt in hotel is prima maar wel duur als je het apart besteld (€ 15,00 pp) Beter kamer met ontbijt nemen. Ontbijtruimte is wat klein en bij drukte moet je soms even op een tafel wachten.

Prima hotel

Ingrid en Frans
29-12-2010

Hotel is goed verzorgd, zeer vriendelijk personeel. Bij aankomst in Wenen was het ijzig koud, toen we in het hotel aankwamen werden we verwelkomd met een glaasje glühwein. Ontbijt is zeer uitgebreid. Kamers zijn wel gehorig, maar het is ook een oud hotel waar de muren natuurlijk nog niet zijn geïsoleerd. Het hotel is zeker een aanrader.

2008

Prijs/kwaliteit = ok,

Jelle Van Donder
6-8-2008

Hallo,

Wij hebben vorige zomer 5 nachten in dit hotel verbleven. Mensen zijn zeer vriendelijk. Kamers zijn behoorlijk mooi en zeer proper. Het ontbijt vond ik echter aan de karige kant. Ook de liging vond ik niet optimaal voor de vele bezienswaardigheden te bezoeken.

Een speciale vermelding is de zeer uitstekende Prijs/kwaliteitsverhouding.

Op dat punt een aanrader, maar we gaan de volgende keer toch naar een ander hotel.

uitstekende ligging

Blondeel Danny
7-7-2008

Dit hotel doet zijn naam alle eer aan,want het ligt zeer centraal om alles te gaan bezichtigen.

Zeer uitgebreid ontbijt en zeer lekker.

Prachtige kamers maar wel dunne muren u hoort alles wat er wordt gezegd van de kamer naast u.

2007

10' van het centr, dichtbij metro

marjolein
13-6-2007

10' van het centr, dichtbij metro. Zeer verzorg hotel met vriendelijke service. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Mooie kamers met dubbele ramen. Mochten kamer al op de middag betreden en bij vertrek lieten we onze bagage in kleine ruimte bij receptie. Er was een rolstoel mee waarbij het personeel zeer behulpzaam was. Hielpen ook goed bij (reeds geboekte) excursies. Echte aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Central in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.