Hotel Best Western Reither

Hotel Best Western Reithersterster

8Fantastisch

Oostenrijk, Wenen, Wenen

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Best Western Reither?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Reither voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Best Western Reither

• 8.08-03-2014

Zeer schoon en goed ontbijt.

Wij hebben ter plaatse met een creditcard betaald zonder problemen. 5 minuten lopen naar de metro. 10 minuten met de metro naar het centrum. Personeel bij de receptie was zeer behulpzaam, geduldig, om me te helpen goede plaatsen te vinden. Het personeel was erg aardig en onze kamer was geweldig - we werden absoluut betoverd. De kamers zijn goed geïsoleerd en we werden helemaal niet gestoord door lawaai. Zeer schoon. Een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het ontbijt is eenvoudig en goed.

Gereisd in maart 2014

• 10.23-01-2014

Super stad op een rustige locatie.

Een prachtig hotel met alles wat je nodig hebt. De kamer was erg mooi. Het ontbijt was perfect. Het was heel schoon, alles is er. De verkeersverbinding is perfect.

Gereisd in januari 2014

• 8.22-01-2014

Gewoonweg top!

5 minuten lopen van het metrostation Längenfeldgasse (u4, u6) en dus met betrekking tot de locatie zeer aan te bevelen, vooral met de in januari 2014 speciale aanbiedingen met prijzen van 30 Euro voor de kamer (niet per persoon!, maar wel zonder ontbijt). Het hotel is niet het modernste, maar heeft skihut-charme en het is schoon. Met betrekking to de prijs-kwaliteitsverhouding waarschijnlijk het beste aanbod in Wenen. Voor 100 Euro zijn zeker mooiere hotels in betere locaties te vinden, maar voor 30 Euro is dit een geweldig hotel:-)

Gereisd in januari 2014

• 7.07-11-2013

Voorzover alles prima.

Eerder een beetje weg gelegen, maar door het nabijgelegen metrostation was alles vrij snel te bereiken. De kamers zijn schoon, maar vooral de badkamer was al wat ouder. Het ontbijtbuffet was goed en alles was er beschikbaar. Voor de prijs vind ik het hotel in orde.

Gereisd in november 2013

• 7.09-10-2013

Goed genoeg hotel met een redelijke prijs.

Het hotel ligt in een rustige zijstraat, een beetje weg van het centrum, maar dankzij het nabijgelegen metrostation geraak je wel snel overal in de stad. De kamers zijn aangenaam ruim, maar de inrichting van de kamers en vooral de sanitaire voorzieningen zijn niet meer van de nieuwste. En het was bijna onmogelijk een constante watertemperatuur bij het douchen in te stellen. Ofwel veel te warm of te koud. En de reiniging van de kamer inclusief een handdoekenwissel gebeurde pas na verzoek. De €7 voor het ontbijt was daarentegen volkomen gepast en het was heel goed.

Gereisd in oktober 2013

0 tips over Hotel Best Western Reither