Appartement Belvedere

Appartement
Weer vandaag2°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Belvedere voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hotel met goede ligging

Anne,
5-10-2011

Het hotel heeft een prima ligging t.o.v. het vliegveld (30 min. met S-Bahn) en ook t.o.v. het openbaar vervoer. Na 3 minuten lopen ben je bij een metrostation, waarmee je in 10 minuten in het stadscentrum bent. Verder stopt er ook nog een tram voor de deur. Zoals de naam al doet vermoeden, ligt het hotel dicht bij "Schloss Belvedere" en de mooie tuinen. Je wandelt er zo naartoe. Ook is er op loopafstand een brouwerij, waar je zowel buiten als binnen prima kunt eten of wat kunt drinken.

Ontbijtbuffet van het hotel is zeer uitgebreid en goed.

Enig minpuntje: toen wij er waren, was de bar gesloten en kon je in het hotel niets meer drinken. Voor de rest alles goed in orde en bij een volgend Wenen-bezoek gaan wij zeker weer naar dit hotel.

2 reviews over Appartement Belvedere in het Nederlands

Hotel met goede ligging

Anne
5-10-2011

Ontbijtbuffet van het hotel is zeer uitgebreid en goed.

Appartement met veel sfeer.

Floor Wissing
11-8-2010

Gelegen aan een drukke straat, maar doordat ons appartement aan de achterzijde lag hadden wij hier geen last van. Nadeel was dat we ook geen uitzicht hadden. Wij hadden een groot appartement en dit was ook zeer ruim. Zeer sfeervol oud pand met bijbehorende gebreken (krakende, schuine vloeren). Parkeren kan in de garage aan de overzijde van de weg. Het appartement ligt niet direct in het centrum, maar op een paar minuten afstand is een halte van de tram en de S-bahn, je bent dus zo in de stad. Ik vond het er niet al te schoon. Vriendelijke meneer van de receptie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Belvedere in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.