Hotel Austria

8.3Fantastisch

• Kinderopvang

8 reviews over Hotel Austria

• 8rick-evelien20-09-2013

Leuk hotel in het centrum

Hotel Austria ligt dichtbij schwedenplatz ( hier stopt de bus vanaf het vliegveld) en het ligt ook nog een dichtbij het centrum! Maar het is er wel heerlijk rustig, je merkt niets van de drukte in de stad. Het hotel ziet er netjes uit en het ontbijt is erg goed. De bedden zijn aan de harde kant, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Wij hebben een prima verblijf in Hotel Austria gehad en de mensen bij de receptie waren zeer vriendelijk!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9saskiamm22-08-2012

uitstekend hotel

prima hotel in de altstad. Rustig gelegen in een steeg. UItstekend functionerende airco. Kamers zeer schoon. Ontbijt heel uitgebreid. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Marije31-08-2010

Leuk hotel, geweldige stad

In 2004 verbleef ik voor studie drie maanden in Wenen, een geweldige ervaring als student, veel korting op musea en attracties en dankzij onze studiebegeleidster konden wij zelfs een echt Weens bal bijwonen. Een erg interessante, romantische stad, waar iedereen aan z'n trekken komt met cultuur, natuur (Wienerwald, gemakkelijk met de bus te bereiken), winkels te over, goed eten en mooie architectuur. Toen mijn vriendje een weekje overkwam, verbleven we ook een nacht in een hotel, dit hotel dus. Het heeft een beetje de sfeer van vergane glorie (op de foto's wordt alles mooier gepresenteerd) maar de prijs-kwaliteitverhouding is goed. Wat wij erg jammer vonden waren twee dingen: bij de check-in deed men net alsof we niet in het systeem vonden, dit terwijl ik van tevoren al had betaald! En verder was er dat weekend net zomertijd die inging, men heeft ons niet herinnerd aan het feit dat we dan een uur eerder op moesten om nog te kunnen ontbijten... met honger in de maag uitgecheckt dus...

Gereisd met partner in maart 2004

• 10Ellen van Tilborg01-10-2009

Bijzonder fijn hotel

De ligging van het hotel is super. In 5 minuten midden in Wenen, en een paar minuten lopen en je ben bij de metro. Het hotel ligt in een zijstraatje dus heb je geen uitzicht, maar je bent de hele dag weg dus is dat niet belangrijk. Je kunt alleen ontbijten war overigens erg goed is. Het is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8sandra steenvoorden08-08-2009

super hotel

Wij zijn 1 nacht in het hotel geweest op de terugreis vanuit hongarije naar nederland. Een mooi hotel en vriendelijk personeel en het hotel is erg schoon! Wij waren met de auto en je kan via het hotel een parkeerplaats regelen in een (openbare) parkeergarage vlakbij. Het ontbijt was erg lekker. ik was mijn ring verloren in het hotel maar die kreeg ik keurig met de post opgestuurd. super service!!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8L. Levenbach25-12-2008

Goed centraal en rustig gelegen

Vriendelijk personeel, spreken alle talen, familieachtige sfeer, goede keuze voor een 3 sterren hotel. Gratis Internet.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8RZ04-07-2007

Keurig verzorgd hotel met vriendelijk personeel in hartje centrum, maar toch buiten de stadsherrie, met de belangrijkste 'attracties' (Hofburg, Spaanse Rijschool, Opera, Stephansdom, Stadtpark etc) om de hoek. Handig: bij de receptie zijn fietsen te huren. Minpuntje voor warme zomers: Kamers hebben geen airco (wel een fan).

Gereisd met partner in juni 2007

1 tip over Hotel Austria

• rick-evelien, 20-09-2013 Rapporteren

Koop een Viennacard hiermee kun je 72 uur onbeperkt met het openbaarvervoer reizen! Echt heel handig.

0 vragen over Hotel Austria

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingVentilator

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats