Hotel Austria Trend Schloss Wilhelminenberg

Weer vandaag1°-1°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Trend Schloss Wilhelminenberg voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Austria Trend Schloss Wilhelminenberg in het Nederlands

Gemiste kans

Chattelin,
2-1-2017

Prachtig Slot ,tenminste aan de buitenkant en de entree.

Verder was het vergane glorie. Wij waren hier met een gezelschap tijdens de kerstdagen en helaas was de bediening bedroevend slecht. Bij onze eerste toegewezen kamer waren de overgordijnen kapot en zaten er vieze (bloed)vlekken aan de vitrage en het aanwezige meubilair zat onder de kringen en vlekken. Wij kregen wel een andere kamer aangewezen,beduidend kleiner en de vloer kraakte ontzettend, maar dat hoort waarschijnlijk bij een oud gebouw!

Een pluspunt was het ontbijt, hier was niets op aan te merken.

Wij en de rest van het gezelschap(48 pers) komen hier beslist niet meer terug.

2005

Eind oktober 2004 een weekend hier gelogeerd. Het hotel is mooi mar supergroot (conferentiezalen) en daardoor wat onpersoonlijk. Kamers lekker ruim, alles erop en eraan. Ontbijt viel klein beetje tegen (door het masale). Personeel erg vriendelijk. Afstand naar centrum net iets te ver te voet. Metrostop voor de deur.

Prachtig romantisch hotel met mooi uitzicht over wenen. Mooie kamers, goede badkamers, goede prijs. het ontbijt was uitstekend.

Enige nadeel is dat het iets verder met het openbaar vervoer van Wenen is verwijderd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Schloss Wilhelminenberg in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Schloss Wilhelminenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.