8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Trend Park Schönbrunn voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Austria Trend Park Schönbrunn in het Nederlands

GEWELDIG!!

Marleen de Goeij,
22-1-2019

Een zeer net hotel. Ontbijt is erg duur (19,00 euro p.p) voor het buffet wat je krijgt maar er zijn genoeg andere ontbijt mogelijkheden erg vlakbij die goedkoper zijn. Doen wij de volgende keer niet meer. Metro 2 min lopen en met 10 min sta je midden in het centrum! Schönbrunn paleis op 10 min lopen en de dierenruin tegenover het hotel waar je totaal geen last van hebt! Wij sliepen aan de binnentuin op de beganegrond. Ook super! Alles schoon en netjes. Een Italiaans restaurant 50 meter lopen (Della Lucia) en die vonden wij super goed! Wij komen zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in januari 2019

ongelooflijk mooi

Annemie Zandman,
18-12-2018

Een geweldig mooi hotel, mooie ruime kamer, vriendelijk personeel

Het ontbijt is goed, genoeg keuze

De ligging is perfect

Je kijkt uit op het paleis en is op loopafstand

Het openbaar vervoer is geweldig, word goed aangegeven, en voor 8 euro voor een dagkaart kan je door heel wenen.

De metro en de tram zitten om de hoek

Wij kunnen alleen maar zeggen...het was top

Gereisd met partner in december 2018

We hebben het gezien leuk voor 1 keer

Bas Hoek,
16-12-2018

Het word tijdens het boeken de indruk gegeven dat je een kamer ziet of krijgt dat je het echte sisi gevoel krijgt maar niets is wat het het lijkt ....wij hadden een gewone kamer hoor ondanks dat hebben wij echt wel genoten hoor. Wat het ontbijt betreft vonden we wat gewoontjes niet bijzonder hoor bediening was ook niet iedere dag hetzelfde als we wat later gingen ontbijten kon het echt nog n klere zooi zijn met veel gebruikte onafgeruimde tafels. Het hotel zelf ziet er fantastische uit. Denk ook wel dat je het na 1 x wel gezien heb.

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooi hotel tegenover schönbrunn

DanaR,
20-8-2018

Mooi hotel! Het hotel ligt echt tegenover de ingang van de tuinen van schönbrunn.

Het hotel ligt wel wat verder uit het centrum maar de metro halte is om de hoek. De kamers zijn enorm ruim met zitje met bank en stoelen. Het ontbijt is enorm uitgebreid je kunt heerlijk buiten ontbijten.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig hotel

Gerda,
14-8-2018

Zoeken jullie een fijn hotel dan moeten jullie zeker naar dit hotel gaan?

Wij hebben er 5 nachten gelogeerd, zaten in een standaard kamer 1410 met balkon in een bijgebouw lekker aan de schaduwkant! Prima airco op de kamer! Het was erg warm in Wenen en dan is een prima werkende airco erg fijn!

Ontbijt zeer uitgebreid en voor elk wat wils! Vriendelijk personeel!

Kortom wij zijn zeer tevreden!

Gereisd met partner in augustus 2018

Matig

Sonja, matig tevreden,
24-3-2018

Via touroperator krijg je kamer in bijgebouw. Heel gewoontjes niet zoals op de foto's. Gelegen boven parkeergarage, slecht geïsoleerd dus bij momenten veel geluidsoverlast. Af en aanlopen van gasten. Zeer weinig kamers met balkon. Zeker niet beschikbaar via touroperator!! Ontbijt goed ,personeel vriendelijk. Dicht bij schonbrun maar even buiten de stad, metro kortbij.

Gereisd met partner in maart 2018

Helemaal tóp !!

Ger,
30-8-2017

Geweldig hotel, goede kamers, vriendelijk personeel, overweldigend ontbijt in mooie zaal, openbaar vervoer voor de deur.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Prachtig Weens hotel

Haak
27-2-2017

Ligging van het hotel is super!

Prachtig tegenover het park van slot Schonbrunn, dierentuin op loopafstand, metro dichtbij waardoor je ook heel eenvoudig naar de luchthaven kunt reizen.

Kamers zijn heel ruim en netjes, wel jammer dat het erg gehorig is, erg weinig geslapen door lopen,kuchen,niezen,zuchten van buren.

Dat is het enige wat ons zou weerhouden weer voor dit hotel te kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Hotel waar je graag terug komt Aanrader!

M.A.Schot
9-1-2017

Hotel Austria Trend Park Schönbrunn,

Dit is een hotel waar alles in orde is, receptie is vriendelijk en altijd behulpzaam, bagage werd direct in ontvangst genomen en naar kamer gebracht de kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt.

Ontbijt in de voormalige balzaal is heel goed en verzorgt.

Hotel ligt tegenover slot Schönbrunn en prettig als je naar het slot wil lopen.

Metro ligt ook tegenover het hotel (5 minuten).

Het openbaar vervoer van en naar de luchthaven is prima te doen en de metro is heel schoon en met een dagkaart reis je heel gemakkelijk door heel Wenen.

In 2015 waren wij ook al in dit hotel en we komen vast nog wel eens terug.

Gereisd met vrienden in december 2016

Prima hotel voor het bezoeken van de stad Wenen. Ruime kamers, schoon en heerlijke bedden. Het ligt tegenover de tuinen van Schönbrunn en in 2 minuten loop je naar de U-bahn, die je vervolgens in nog geen 10 minuten naar het centrum brengt. Parkeren kun je in de garage onder het hotel. Hiervoor moet je apart afrekenen. Mochten wij wederom Wenen bezoeken, dan gaan we zeker naar dit hotel terug.

Gereisd met partner in september 2016

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Park Schönbrunn in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Park Schönbrunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.