Géén boekingskosten

OostenrijkWenenWenen

8.2FantastischScore uit 62 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

63 Reviews over Austria Trend Park Schönbrunn

• 10Lieke27-07-2019

Fantastisch!

Super mooi hotel. Lijkt wel 5 sterren. Prima locatie, dichtbij metro en mooie bezienswaardigheden, zoals Schloss Schönbrunn. Je loopt aan de overkant zo de tuin in, voor wandeling of te joggen. Ontbijt is fantastisch! Super uitgebreid. Executive kamer, was heel goed! Badjas, badslippers enz. Heel compleet. Airco en goed bed. Vriendelijk personeel. Goed eten in restaurant. Andere goede restaurants vlakbij: Della lucca en El Fernandino. Openbaar vervoer gaat heel goed in Wenen.

• 10Marleen11-04-2019

Uitstekend!!

Mooi sfeervol hotel. Schoon en erg vriendelijk personeel.

• 8Marleen de Goeij22-01-2019

GEWELDIG!!

Een zeer net hotel. Ontbijt is erg duur (19,00 euro p.p) voor het buffet wat je krijgt maar er zijn genoeg andere ontbijt mogelijkheden erg vlakbij die goedkoper zijn. Doen wij de volgende keer niet meer. Metro 2 min lopen en met 10 min sta je midden in het centrum! Schönbrunn paleis op 10 min lopen en de dierenruin tegenover het hotel waar je totaal geen last van hebt! Wij sliepen aan de binnentuin op de beganegrond. Ook super! Alles schoon en netjes. Een Italiaans restaurant 50 meter lopen (Della Lucia) en die vonden wij super goed! Wij komen zeker nog een keer terug!!!

• 9Annemie Zandman18-12-2018

ongelooflijk mooi

Een geweldig mooi hotel, mooie ruime kamer, vriendelijk personeel Het ontbijt is goed, genoeg keuze De ligging is perfect Je kijkt uit op het paleis en is op loopafstand Het openbaar vervoer is geweldig, word goed aangegeven, en voor 8 euro voor een dagkaart kan je door heel wenen. De metro en de tram zitten om de hoek Wij kunnen alleen maar zeggen...het was top

• 7Bas Hoek16-12-2018

We hebben het gezien leuk voor 1 keer

Het word tijdens het boeken de indruk gegeven dat je een kamer ziet of krijgt dat je het echte sisi gevoel krijgt maar niets is wat het het lijkt ....wij hadden een gewone kamer hoor ondanks dat hebben wij echt wel genoten hoor. Wat het ontbijt betreft vonden we wat gewoontjes niet bijzonder hoor bediening was ook niet iedere dag hetzelfde als we wat later gingen ontbijten kon het echt nog n klere zooi zijn met veel gebruikte onafgeruimde tafels. Het hotel zelf ziet er fantastische uit. Denk ook wel dat je het na 1 x wel gezien heb.

• 8DanaR20-08-2018

Mooi hotel tegenover schönbrunn

Mooi hotel! Het hotel ligt echt tegenover de ingang van de tuinen van schönbrunn. Het hotel ligt wel wat verder uit het centrum maar de metro halte is om de hoek. De kamers zijn enorm ruim met zitje met bank en stoelen. Het ontbijt is enorm uitgebreid je kunt heerlijk buiten ontbijten.

• 9Gerda14-08-2018

Geweldig hotel

Zoeken jullie een fijn hotel dan moeten jullie zeker naar dit hotel gaan? Wij hebben er 5 nachten gelogeerd, zaten in een standaard kamer 1410 met balkon in een bijgebouw lekker aan de schaduwkant! Prima airco op de kamer! Het was erg warm in Wenen en dan is een prima werkende airco erg fijn! Ontbijt zeer uitgebreid en voor elk wat wils! Vriendelijk personeel! Kortom wij zijn zeer tevreden!

• 6Sonja, matig tevreden24-03-2018

Matig

Via touroperator krijg je kamer in bijgebouw. Heel gewoontjes niet zoals op de foto's. Gelegen boven parkeergarage, slecht geïsoleerd dus bij momenten veel geluidsoverlast. Af en aanlopen van gasten. Zeer weinig kamers met balkon. Zeker niet beschikbaar via touroperator!! Ontbijt goed ,personeel vriendelijk. Dicht bij schonbrun maar even buiten de stad, metro kortbij.

• 10Ger30-08-2017

Helemaal tóp !!

Geweldig hotel, goede kamers, vriendelijk personeel, overweldigend ontbijt in mooie zaal, openbaar vervoer voor de deur.

• 8Haak27-02-2017

Prachtig Weens hotel

Ligging van het hotel is super! Prachtig tegenover het park van slot Schonbrunn, dierentuin op loopafstand, metro dichtbij waardoor je ook heel eenvoudig naar de luchthaven kunt reizen. Kamers zijn heel ruim en netjes, wel jammer dat het erg gehorig is, erg weinig geslapen door lopen,kuchen,niezen,zuchten van buren. Dat is het enige wat ons zou weerhouden weer voor dit hotel te kiezen.

Hotel Austria Trend Park Schönbrunn info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (7)
  • Wlan internetBeschikbaar