Hotel Austria Trend Park Schönbrunn

Hotel Austria Trend Park Schönbrunn

8.4Fantastisch

Oostenrijk, Wenen, Wenen

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 388p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.4Fantastisch

• Sauna

55 reviews over Hotel Austria Trend Park Schönbrunn

• 2019
    10Marleen11-04-2019

Uitstekend!!

Mooi sfeervol hotel. Schoon en erg vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Marleen de Goeij22-01-2019

GEWELDIG!!

Een zeer net hotel. Ontbijt is erg duur (19,00 euro p.p) voor het buffet wat je krijgt maar er zijn genoeg andere ontbijt mogelijkheden erg vlakbij die goedkoper zijn. Doen wij de volgende keer niet meer. Metro 2 min lopen en met 10 min sta je midden in het centrum! Schönbrunn paleis op 10 min lopen en de dierenruin tegenover het hotel waar je totaal geen last van hebt! Wij sliepen aan de binnentuin op de beganegrond. Ook super! Alles schoon en netjes. Een Italiaans restaurant 50 meter lopen (Della Lucia) en die vonden wij super goed! Wij komen zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    7Bas Hoek16-12-2018

We hebben het gezien leuk voor 1 keer

Het word tijdens het boeken de indruk gegeven dat je een kamer ziet of krijgt dat je het echte sisi gevoel krijgt maar niets is wat het het lijkt ....wij hadden een gewone kamer hoor ondanks dat hebben wij echt wel genoten hoor. Wat het ontbijt betreft vonden we wat gewoontjes niet bijzonder hoor bediening was ook niet iedere dag hetzelfde als we wat later gingen ontbijten kon het echt nog n klere zooi zijn met veel gebruikte onafgeruimde tafels. Het hotel zelf ziet er fantastische uit. Denk ook wel dat je het na 1 x wel gezien heb.

Gereisd met partner in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8DanaR20-08-2018

Mooi hotel tegenover schönbrunn

Mooi hotel! Het hotel ligt echt tegenover de ingang van de tuinen van schönbrunn. Het hotel ligt wel wat verder uit het centrum maar de metro halte is om de hoek. De kamers zijn enorm ruim met zitje met bank en stoelen. Het ontbijt is enorm uitgebreid je kunt heerlijk buiten ontbijten.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Gerda14-08-2018

Geweldig hotel

Zoeken jullie een fijn hotel dan moeten jullie zeker naar dit hotel gaan? Wij hebben er 5 nachten gelogeerd, zaten in een standaard kamer 1410 met balkon in een bijgebouw lekker aan de schaduwkant! Prima airco op de kamer! Het was erg warm in Wenen en dan is een prima werkende airco erg fijn! Ontbijt zeer uitgebreid en voor elk wat wils! Vriendelijk personeel! Kortom wij zijn zeer tevreden!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Sonja, matig tevreden24-03-2018

Matig

Via touroperator krijg je kamer in bijgebouw. Heel gewoontjes niet zoals op de foto's. Gelegen boven parkeergarage, slecht geïsoleerd dus bij momenten veel geluidsoverlast. Af en aanlopen van gasten. Zeer weinig kamers met balkon. Zeker niet beschikbaar via touroperator!! Ontbijt goed ,personeel vriendelijk. Dicht bij schonbrun maar even buiten de stad, metro kortbij.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10Ger30-08-2017

Helemaal tóp !!

Geweldig hotel, goede kamers, vriendelijk personeel, overweldigend ontbijt in mooie zaal, openbaar vervoer voor de deur.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 8Haak27-02-2017

Prachtig Weens hotel

Ligging van het hotel is super! Prachtig tegenover het park van slot Schonbrunn, dierentuin op loopafstand, metro dichtbij waardoor je ook heel eenvoudig naar de luchthaven kunt reizen. Kamers zijn heel ruim en netjes, wel jammer dat het erg gehorig is, erg weinig geslapen door lopen,kuchen,niezen,zuchten van buren. Dat is het enige wat ons zou weerhouden weer voor dit hotel te kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 9M.A.Schot09-01-2017

Hotel waar je graag terug komt Aanrader!

Hotel Austria Trend Park Schönbrunn, Dit is een hotel waar alles in orde is, receptie is vriendelijk en altijd behulpzaam, bagage werd direct in ontvangst genomen en naar kamer gebracht de kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt. Ontbijt in de voormalige balzaal is heel goed en verzorgt. Hotel ligt tegenover slot Schönbrunn en prettig als je naar het slot wil lopen. Metro ligt ook tegenover het hotel (5 minuten). Het openbaar vervoer van en naar de luchthaven is prima te doen en de metro is heel schoon en met een dagkaart reis je heel gemakkelijk door heel Wenen. In 2015 waren wij ook al in dit hotel en we komen vast nog wel eens terug.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 9Janssens19-09-2016

Prima locatie tegenover Schönbrunn en U-bahn.

Prima hotel voor het bezoeken van de stad Wenen. Ruime kamers, schoon en heerlijke bedden. Het ligt tegenover de tuinen van Schönbrunn en in 2 minuten loop je naar de U-bahn, die je vervolgens in nog geen 10 minuten naar het centrum brengt. Parkeren kun je in de garage onder het hotel. Hiervoor moet je apart afrekenen. Mochten wij wederom Wenen bezoeken, dan gaan we zeker naar dit hotel terug.

Gereisd met partner in september 2016

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald