Hotel Austria Trend Park Schönbrunn

Hotel Austria Trend Park Schönbrunn
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Trend Park Schönbrunn voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Austria Trend Park Schönbrunn in het Nederlands

Matig

Sonja, matig tevreden
24-3-2018

Via touroperator krijg je kamer in bijgebouw. Heel gewoontjes niet zoals op de foto's. Gelegen boven parkeergarage, slecht geïsoleerd dus bij momenten veel geluidsoverlast. Af en aanlopen van gasten. Zeer weinig kamers met balkon. Zeker niet beschikbaar via touroperator!! Ontbijt goed ,personeel vriendelijk. Dicht bij schonbrun maar even buiten de stad, metro kortbij.

Helemaal tóp !!

Ger
30-8-2017

Geweldig hotel, goede kamers, vriendelijk personeel, overweldigend ontbijt in mooie zaal, openbaar vervoer voor de deur.

Prachtig Weens hotel

Haak
27-2-2017

Ligging van het hotel is super!

Prachtig tegenover het park van slot Schonbrunn, dierentuin op loopafstand, metro dichtbij waardoor je ook heel eenvoudig naar de luchthaven kunt reizen.

Kamers zijn heel ruim en netjes, wel jammer dat het erg gehorig is, erg weinig geslapen door lopen,kuchen,niezen,zuchten van buren.

Dat is het enige wat ons zou weerhouden weer voor dit hotel te kiezen.

Hotel waar je graag terug komt Aanrader!

M.A.Schot
9-1-2017

Hotel Austria Trend Park Schönbrunn,

Dit is een hotel waar alles in orde is, receptie is vriendelijk en altijd behulpzaam, bagage werd direct in ontvangst genomen en naar kamer gebracht de kamers zijn netjes en worden dagelijks schoongemaakt.

Ontbijt in de voormalige balzaal is heel goed en verzorgt.

Hotel ligt tegenover slot Schönbrunn en prettig als je naar het slot wil lopen.

Metro ligt ook tegenover het hotel (5 minuten).

Het openbaar vervoer van en naar de luchthaven is prima te doen en de metro is heel schoon en met een dagkaart reis je heel gemakkelijk door heel Wenen.

In 2015 waren wij ook al in dit hotel en we komen vast nog wel eens terug.

Oude reviews (archief)

Prima hotel voor het bezoeken van de stad Wenen. Ruime kamers, schoon en heerlijke bedden. Het ligt tegenover de tuinen van Schönbrunn en in 2 minuten loop je naar de U-bahn, die je vervolgens in nog geen 10 minuten naar het centrum brengt. Parkeren kun je in de garage onder het hotel. Hiervoor moet je apart afrekenen. Mochten wij wederom Wenen bezoeken, dan gaan we zeker naar dit hotel terug.

Geweldig hotel

Claudia
12-8-2016

Na verschillende recensies benieuwd hoe het hotel zou zijn. In een woord fantastisch. Het is prachtig. Op de hoek van de straat zit het metro/bus station die je in 10 minuten naar hartje Wenen brengt. Tegenover het paleis Schönbrunn met de dierentuin. Aanrader is om een vienna Card te nemen zodat je onbeperkt kunt reizen. Onze kamer was ruim met een zitje met een tafel en stoelen een heerlijk bed en een nette badkamer. De service vanuit het personeel is super. Ze helpen graag met al je vragen. Het ontbijt is erg lekker en een groot assortiment voor ieder wat wils. De centrale wc bij de receptie is werkelijk adembenemend zo mooi! WiFi in en om het hotel inclusief in de kamers is goed. wij hebben genoten

Mooi chic hotel

Cock
29-12-2015

Wij waren drie nachten in dit hotel. De kamers zijn ruim de badkamer is niet zo groot heeft een ligbad, wastafel en toilet in een. Doucheschuim en shampoo zijn aanwezig. De kamers zijn schoon. In de kamer flatscreen. Helaas geen Nederlandse zenders. Ook geen BVN. Ontbijt is prima en uitgebreid. Vooral ontbijten in de schitterende balzaal is een belevenis.

Prachtig hotel. Top.

R.L. Beijnen
13-10-2015

Prima check in, voorkomend personeel. Mooie goed onderhouden kamers voorzien van alle faciliteiten.

200 meter van de metro, tegenover de dierentuin bij het Schloss in de buurt.

Fantastisch ontbijt.

Volgende keer weer dit hotel weer.

Goede uitvalbasis

Madeleine-C2
16-9-2015

Het hoofdgebouw van het hotel is zowel van binnen als buiten werkelijk prachtig. Jammer dat de inrichting in de hal en lobby wat ongezellig is. Een aantal bruine stoelen tegen de muur en veel kale stukken. De kamer was in een aansluitend bijgebouw waar niets meer van de pracht en praal te zien is. De kamer was klein met uitzicht op een muur maar netjes en schoon met aparte wc en badkamer. Echter wel onhandig ingedeeld. De tv met daarachter de telefoon weggemoffeld achter een muurtje en een kast . Het ontbijtbuffet is prima en bij drukte kan je in de mooie balzaal eten. Met het Metro station pal bij het hotel ben je zo in het centrum.

Sjiek hotel op een goede locatie

Ingrid en Willem
5-4-2015

Schuin aan de overkant de metro waar je alle kanten mee op kunt. Kamer (goedkoopste) erg ruim. Alles schoon in het hotel. Perfect ontbijt, veel keuze en zitmogelijkheden. Personeel erg vriendelijk. Ik zou het hotel iedereen kunnen aanraden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Park Schönbrunn in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Park Schönbrunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Austria Trend Park Schönbrunn scoort een 8.27 uit 10 op basis van 56 reviews.