Hotel Austria Trend Messe

Hotel Austria Trend Messe ***

HotelWeer vandaag3°-6°
Hotel Austria Trend Messe
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Trend Messe voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Austria Trend Messe in het Nederlands

prima hotel

rein, 22-12-2012

Vlak bij de messe en het prater. Met openbaar vervoer zo in het centrum

Prima Hotel

Sander, 16-12-2012

Geen bijzonder Hotel. Ligging direct naast de "Messe" is praktisch, Metro station vlakbij en Het Prater (grote/vaste Kermis) om de hoek.

Kamers zijn wat klein, maar wel functioneel. Goede Wifi, ontbijt OK, Bar ongezellig.

Degelijk netjes hotel aan de rand van het Prater pretpark. Tot mei 2008 is het ruim een kwartier lopen naar het trein en metro station maar daarna zal er vlakbij een nieuw metro station worden geopend. Over het algemeen een prettig hotel bij een, vooral zomers, levendig (pret)park

Het is een goed en schoon hotel, ligt kort bij de trambaan

H.G. van Hemert, 26-3-2008

Het is een goed en schoon hotel, ligt kort bij de trambaan en straks als de U-bahn klaar is ben je nog sneller in de stad. Het hotel ligt opzeer korte afstand van het Prater. We hadden uitzicht op het Riesenrad. Ik vond het niet echt kindvriendelijk, het is echt een hotel voor zakenmensen. Het ontbijt was zeer goed, echt heel uitgebreid en werd steeds opnieuw weer aangevuld.

Prima zakenhotel met internationale gasten

R. van der Vegt, 1-10-2007

Prima zakenhotel met internationale gasten. Ik vind het minder geschikt voor kinderen.

Mooi nieuw hotel naast het Prater, met de permanente kermis van Wenen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Messe in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Messe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Austria Trend Messe scoort een 7.77 uit 10 op basis van 13 reviews.