Hotel Austria Trend Europa

Hotel Austria Trend Europa

8.4Fantastisch

Oostenrijk, Wenen, Wenen

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Trend Europa voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Austria Trend Europa

• 9Sander14-01-2016

Goed Hotel in centrum gelegen

Prima Hotel, op perfecte lokatie gelegen in hartje Wenen. Good ontbijt en goede service. Kreeg bij aankomst een upgrade naar een Luxe, ruime kamer. Prijs/kwailteit in prima verhouding.

Zakelijk gereisd in december 2015

• 8Peter Hiddema24-12-2015

Prima Hotel

Prima Hotel aan de Neumarkt. Wij hadden een Executive Superior room met houten vloer op de 7e etage. Rustige kamer, en prima qua grootte. De verlichting in de badkamer had wel beter gekund. Schoon, grote bedden, geen beschadigingen. Het ontbijt was in orde. De meeste gasten zijn toeristen, gezinnen e.d. De lounge vond ik matig. Er lagen croissants met jam, koekjes, thee en koffie en wat flesjes sap. De inrichting was niet gezellig, eerder een wachtruimte. De ligging is echt supergoed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam om onze boarding passen even te printen. De koffer werd bij de deur al in ontvangst genomen. Prima.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 8Carina30-08-2012

Prima hotel op ideale plek midden in centrum

Dit hotel heeft de perfecte ligging aan dé grote winkelstraat vlakbij de Stephansplatz, de Hofburg ligt een paar straten verderop. Wij hadden een grotere Businesskamer geboekt voor 136 euro per nacht omdat wij van de foto's de indruk hadden dat de standaardkamers vrij klein zijn. We kregen een nog mooiere Executive kamer die op een aparte verdieping lag. De gang op deze verdieping zag er veel mooier uit dan de andere verdiepingen! Ook hadden we toegang tot de Executive Lounge waar je de hele dag gratis kunt genieten van koffie/thee, drankjes en snacks. De kamer was netjes, schoon en ruim met een zitje en een mooie badkamer met aparte wc, ook goede bedden en werkende airco. Het ontbijt was prima met vers fruit, diverse soorten beleg, cakejes en eieren/worstjes/spek, enz, maar niet superdeluxe. Het hotel heeft 4 sterren, maar ik zou eerder 3,5 sterren geven vanwege de inrichting (vrij standaard) en de service (geen portier voor bagage terwijl je twee trappen op moet naar de lift).

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Hans en Marjo Detmers06-09-2007

mooi, schoon hotel. centraal gelegen bij winkelstraat, wandelafstand spaanse rijschool. liften berijkbaar via trap. douche kan in het lichbad kamer die we hadden was mooi maar niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in september 2007

• 8Mirjam24-08-2005

Groot hotel met moderne kamers (geen bloemetjesbehang). Veel kastruimte, ruime badkamer (helaas wel met een deur die door het moderne design niet op slot kon). Comfortabele stoel in de kamer en heel goede airconditioning, wat nodig was aangezien het 35 graden was toen wij er waren. Uiterst vriendelijk, behulpzaam personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet (compleet met kaasplankje, cake en verse vruchtensalade) en een computer in de lobby voor e-mail/internet (kaarten te koop bij receptie). Aan de Kärtnerstrasse (winkelstraat, voetgangerszone), maar met ingang aan de Neue Markt (prachtig plein met mooie gevels en fontein). Vlakbij metrostation en de Stephansdom. Wij boekten via een reisbureau en kregen voor een verblijf in juli een goede prijs, maar de prijzen die in het hotel zelf vermeld werden waren veel hoger. Zoek dus naar een aanbieding. Maar verder: zeer aan te raden!

Gereisd in augustus 2005

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht