6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Trend Bosei voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Austria Trend Bosei in het Nederlands

nooit meer

ol
12-10-2015

Onvriendelijk personeel. Onduidelijkheid over de mogelijkheid van faciliteiten. Absoluut geen 4 sterren waard. Slecht diner in het restaurant, smakeloos!!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Leuk Hotel

Wouter
23-4-2013

Een leuk hotel met een niet zo vriendelijke man bij de receptie. Terwijl wij met hem in gesprek waren om de kamer te boeken liep hij ineens weg om iemand anders te gaan helpen. Daarnaast kregen we verkeerde info m.b.t. de prijs, wat later overigens wel weer opgelost is. De ober in het restaurant maakte de eerste kennismaking weer helemaal goed, een topgozer die alles voor je wou regelen. De kamers waren ook uitstekend met mooi uitzicht.

Gereisd Met partner in Thu Apr 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel

Roberto
20-11-2011

Heel mooi hotel. Binnen een kwartier ben je met de taxi in het mooie Centrum van wenen. Bij het hotel, ligt een mooi park, waar je mooi kunt wandelen. De kamers zijn zeer schoon en het personeel heel vriendelijk

Gereisd Met partner in november 2011

Lekker rustig gelegen bij mooi park

Rocco
9-11-2011

Dit hotel ligt in een gebied waar veel sportfaceliteiten zijn, tevens ligt er een golf school of trainingsveld. Op enkele minuten zit je in een groot park waar alle rust te vinden is. De U baan is dichtbij en met de taxi ben je in 15 minuten in het centrum van Wenen.

De bediening is prima in orde, zeker de barman deed er alles aan om het naar je wens te maken.

De kamer was prima en de bedden sliepen lekker. Er was gratis internet en wifi.

Ontbijt was goed met voldoende keuze.

Gereisd Met partner in november 2011
2008

Doorvoerhotel voor zakenlui. A

guido
9-9-2008

Een luxe kamer geboekt via internet. Gekregen kamer bleek een standaard kamer te zijn. Eerste opmerking van de receptiedame: we hebben de kamer die u wilt niet. Daarna: we hebben de kamer die u wilt niet vrij. Daarna: u krijgt korting. Ze maakt een notitie maar bij uitchecken is die uiteraard zoek en de collega weet van niets. Nog een keer het hele verhaal dus aan de andere dame en nog een keer tegen haar manager. Uiteindelijk wel korting gekregen. Na het tonen van screenshots van de boeking

Restaurant. Eerste avond in het hotelrestaurant gegeten. Begon goed, vriendelijke bediening. Na het hoofdgerecht 75 minuten moeten wachten tot er iemand kwam om een desert te bestellen (dat werd dus de rekening!)

Internet kost 6 euro per 30 minuten. Dwz dat in tegenstelling tot wat gebruikelijk is, je 6 euro betaalt om 30 minuten aaneengesloten te internetten, een onderbreking is niet mogelijk!

Conclusie: met name door het gedoe met de kamer: nooit meer! Belazer maar een ander

Gereisd Met partner in september 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Bosei in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Bosei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.