Hotel Austria Trend Albatros

Hotel Austria Trend Albatros

5,5

5 reviews over Hotel Austria Trend Albatros in het Nederlands

2006

netjes en verzorgd ingericht hotel, uitgebreid ontbijt

Dennis & Tamara
13-4-2006

netjes en verzorgd ingericht hotel, uitgebreid ontbijt. Goede prijs/ kwaliteitverhouding. Qua bereikbaarheid goed te doen, metro en tram op loopafstand, je zit zo vanaf dit hotel in het centrum.

Gereisd Anders in april 2006

Goed hotel

Dick
5-2-2006

Goed hotel. We hadden een hele grote kamer (3 personen). Perfect onbijt. Alles ruim voorradig en luxe. Metrostations op loopafstand. De hele stad is goed met het openbaar vervoer bereikbaar. Kon het hotel in 1 keer vinden. Parkeren in het hotel was niet mogelijk. Bij het station gedaan (prijzig) en aan de straat (makkelijk als het een vrije dag is). Gebruik gemaakt van een kortingsaanbieding. Daarom een goede prijs voor de kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Gereisd Anders in Sun Feb 05 2006 16:37:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

De parkeergarage is inderdaad niet groot en de lift is erg

Christa
28-7-2005

De parkeergarage is inderdaad niet groot en de lift is erg krap. Des al niet te min was onze kamer erg schoon en groot genoeg voor twee personen (daarnaast ben je niet in Wenen om de hele dag op je hotelkamer te zitten). Het ontbijt was lekker, genoeg brood en beleg keuze, yoghurt, musli, noten, pannekoeken, roerei met spek, etc. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad!

Gereisd Anders in juli 2005

we gaan er niet meeer naar toe

marriette
29-3-2005

we gaan er niet meeer naar toe

Gereisd Anders in maart 2005
2003

Vier sterren is zwaar overdreven

Tom van Duijkeren
26-10-2003

Vier sterren is zwaar overdreven. Parkeergarage is heel krap, maximaal 5 auto,s. Kamer was schoon maar heel erg klein, zeker voor twee personen, ontbijt met heel weinig keuze.

Gereisd Anders in oktober 2003

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Albatros in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.