Hotel Austria Classic Wien

Hotel Austria Classic Wien
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Austria Classic Wien voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Austria Classic Wien in het Nederlands

Super!

Linda
23-4-2016

Wij verbleven hier 5 nachten, het is een prima hotel, vriendelijke mensen, erg schoon, heerlijk bed en een lekker uitgebreid ontbijt.

We konden zelfs gebruik maken van een computer en inchecken bij de luchtvaartmaatschappij en onze boardingpass uitprinten we moesten alleen de prints betalen. Hotel ligt op paar honderd meter van groot station en het Praterspark, je bent zo in het centrum en met een half uur met de S7 op de luchthaven. Voorkant ligt aan drukke straat als je een rustige kamer wilt vraag dan kamer aan de achterkant. Dit hotel is echt een aanradertje!

perfecte basis om Wenen te ontdekken

klaver36
17-12-2013

Sfeervolle Oostenrijkse uitstraling-inrichting. Dicht bij trein en metro.Veelal persoonlijke bejegening.Prima prijs voor deze kwaliteit. Logies-ontbijt met de metro binnen 5 minuten in het oude centrum met een veelheid van restaurants. Kan niks bedenken om over te klagen.

Zeer uitgebreid ontbijt buffet en propere kamers.

Na het vliegveld, met Wenen kaart, halfuurtje met de trein S7, naar station Praterstern, daarna 5 minuten wandelen tot het Hotel.

beste hotel in wenen

annemarie dijker-heijdel
28-7-2013

Hotel Austria classic Wien krijgt van ons een tien.

Alles was goed.

Super !!!

Dani
9-5-2013

Dit hotel is echte aanrader, voor elke toerist die Wenen gaat bezoeken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, waar je alles aan hun kunt vragen.De kamers zijn schoon en worden goed onderhouden, de airco in de kamer is een must voor de warme dagen! Het ontbijt buffet is van goede kwaliteit. Vraag bij de receptie om een Vienna Card, 72 uur reizen met het openbaar vervoer (bus, tram, metro) kosten E19,90 pp. Vanaf dit hotel ben je in een kwartier in het centrum van Wenen, metro U1 uitstappen Stephansplatz en geniet van de omgeving en de vele winkels.

Prima hotel, vriendelijk personeel

Henk Schipper
30-5-2012

Hotel Austria Classic is een goed hotel. De kamer was weliswaar klein, maar zeer schoon, airco aanwezig, goede bedden, schone badkamer. Het ontbijtbuffet was prima en het personeel zeer vriendelijk. Verder is de ligging perfect, de metro (die echt supermakkelijk is) ligt zowat voor de deur. Verder op loopafstand van de Prater, een supermarkt en eettentjes waar je voor weinig een goede maaltijd kunt genieten. Wat ons betreft een aanrader.

prima hotel met goede service

Henk
2-11-2011

Prima hotel, de ligging t.o.v. het centrum is goed. Met de Metro die vlakbij is ben je er zo.

De kamer die wij hadden was weliswaar klein maar van alle gemakken voorzien. Het bed was prima en de kamer werd keurig netjes schoon gemaakt.

Personeel in ontbijtrestaurant is vriendelijk en service gericht. Het personeel van de receptie heeft ons een aantal malen uitstekend geholpen. (taxi, restaurant keuze etc.)

Kortom wij waren/zijn dik tevreden

Prima plek voor een weekendje wenen

ellen.veraart
1-8-2011

Lekker schoon, mooie kamer (wij hadden een luxe met airco) en een uitgebreid ontbijtbuffet.

in de straat ligt het metrostation, taxistandplaats voor de deur dus niets te klagen.

Fijne bedden . Er werd nog wel gerookt in de hotelbar maar dat is het enige negatieve dat ik heb kunnen ontdekken

Al met al een prima hotel als uitvalsbasis voor het mooie Wenen.

Mooi en netjes hotel

Petra
20-5-2010

Dit hotel was erg netjes om te verblijven, ondanks je met de metro naar het centrum moet. Maar met een openbaar vervoer kaart kom je al een eind en naar het station lopen is niet erg ver. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Bij de receptie waren ze erg aardig en de kamer was prima. Wenen is een mooie stad en zou zeker dit hotel aanraden.

Mooi- Verzorgd- Classic maar mooi aangepast.

Hub Wevers
1-8-2009

Een hotel waar je je direct thuis voelt. Alles uitstekend verzorgd.Goede ligging alle vervoersmogelijkheden op 5 min lopen (knooppunt bussen-metro -trein). Als er dan toch een minpunt moet zijn de douche van een eenpersoonskamer is zelfs aan de krappe kant maar dit valt weg tegen alle pluspunten

2008

Goede ligging, kleine kamers

Paul en Petra
24-12-2008

Eerst 2 nachten in hotel Lucia verbleven, modern hotel met ruime kamers alleen minder centrale ligging. Kamers van dit hotel erg compact, badkamer is bijna verstopt in de kast..Ontbijt was goed verzorgd maar dat geldt voor de meeste hotels. Ligging is mooi centraal 2 minuten lopen van Prater.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Classic Wien in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Classic Wien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.