Hotel Austria Classic Wien

Hotel Austria Classic Wien

8.2Fantastisch

Oostenrijk, Wenen, Wenen

Je kunt vanaf nu meer dan 5.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 401p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Brussel charleroi
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.2Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

26 reviews over Hotel Austria Classic Wien

• 10Linda23-04-2016

Super!

Wij verbleven hier 5 nachten, het is een prima hotel, vriendelijke mensen, erg schoon, heerlijk bed en een lekker uitgebreid ontbijt. We konden zelfs gebruik maken van een computer en inchecken bij de luchtvaartmaatschappij en onze boardingpass uitprinten we moesten alleen de prints betalen. Hotel ligt op paar honderd meter van groot station en het Praterspark, je bent zo in het centrum en met een half uur met de S7 op de luchthaven. Voorkant ligt aan drukke straat als je een rustige kamer wilt vraag dan kamer aan de achterkant. Dit hotel is echt een aanradertje!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8klaver3617-12-2013

perfecte basis om Wenen te ontdekken

Sfeervolle Oostenrijkse uitstraling-inrichting. Dicht bij trein en metro.Veelal persoonlijke bejegening.Prima prijs voor deze kwaliteit. Logies-ontbijt met de metro binnen 5 minuten in het oude centrum met een veelheid van restaurants. Kan niks bedenken om over te klagen. Zeer uitgebreid ontbijt buffet en propere kamers. Na het vliegveld, met Wenen kaart, halfuurtje met de trein S7, naar station Praterstern, daarna 5 minuten wandelen tot het Hotel.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9annemarie dijker-heijdel28-07-2013

beste hotel in wenen

Hotel Austria classic Wien krijgt van ons een tien. Alles was goed.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Dani09-05-2013

Super !!!

Dit hotel is echte aanrader, voor elke toerist die Wenen gaat bezoeken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, waar je alles aan hun kunt vragen.De kamers zijn schoon en worden goed onderhouden, de airco in de kamer is een must voor de warme dagen! Het ontbijt buffet is van goede kwaliteit. Vraag bij de receptie om een Vienna Card, 72 uur reizen met het openbaar vervoer (bus, tram, metro) kosten E19,90 pp. Vanaf dit hotel ben je in een kwartier in het centrum van Wenen, metro U1 uitstappen Stephansplatz en geniet van de omgeving en de vele winkels.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Henk Schipper30-05-2012

Prima hotel, vriendelijk personeel

Hotel Austria Classic is een goed hotel. De kamer was weliswaar klein, maar zeer schoon, airco aanwezig, goede bedden, schone badkamer. Het ontbijtbuffet was prima en het personeel zeer vriendelijk. Verder is de ligging perfect, de metro (die echt supermakkelijk is) ligt zowat voor de deur. Verder op loopafstand van de Prater, een supermarkt en eettentjes waar je voor weinig een goede maaltijd kunt genieten. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Henk02-11-2011

prima hotel met goede service

Prima hotel, de ligging t.o.v. het centrum is goed. Met de Metro die vlakbij is ben je er zo. De kamer die wij hadden was weliswaar klein maar van alle gemakken voorzien. Het bed was prima en de kamer werd keurig netjes schoon gemaakt. Personeel in ontbijtrestaurant is vriendelijk en service gericht. Het personeel van de receptie heeft ons een aantal malen uitstekend geholpen. (taxi, restaurant keuze etc.) Kortom wij waren/zijn dik tevreden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8ellen.veraart01-08-2011

Prima plek voor een weekendje wenen

Lekker schoon, mooie kamer (wij hadden een luxe met airco) en een uitgebreid ontbijtbuffet. in de straat ligt het metrostation, taxistandplaats voor de deur dus niets te klagen. Fijne bedden . Er werd nog wel gerookt in de hotelbar maar dat is het enige negatieve dat ik heb kunnen ontdekken Al met al een prima hotel als uitvalsbasis voor het mooie Wenen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Petra20-05-2010

Mooi en netjes hotel

Dit hotel was erg netjes om te verblijven, ondanks je met de metro naar het centrum moet. Maar met een openbaar vervoer kaart kom je al een eind en naar het station lopen is niet erg ver. Ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Bij de receptie waren ze erg aardig en de kamer was prima. Wenen is een mooie stad en zou zeker dit hotel aanraden.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Hub Wevers01-08-2009

Mooi- Verzorgd- Classic maar mooi aangepast.

Een hotel waar je je direct thuis voelt. Alles uitstekend verzorgd.Goede ligging alle vervoersmogelijkheden op 5 min lopen (knooppunt bussen-metro -trein). Als er dan toch een minpunt moet zijn de douche van een eenpersoonskamer is zelfs aan de krappe kant maar dit valt weg tegen alle pluspunten

Alleen gereisd in juli 2009

• 9fam. Kock25-09-2008

Zeer de moeite waard

Heel mooi hotel. Ideale ligging t.o.v.station en centrum. Vriendelijk personeel en schone kamers. Alleen onze kamer had wel iets groter gemogen. Echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2008

4 tips over Hotel Austria Classic Wien

• Henk, 22-06-2014 Rapporteren

Vele mooie dingen om te zien. Leuk om te doen is Der Prater. Een grote kermis en als je houdt van een lekkere pot bier ga je in dit park naar het Schweizerhaus. Hier kun je goed eten en drinken. Hofburg, Belvédère, Schonbrunn zijn de vaste plekken, maar Wenen is een grote brok geschiedenis.

• klaver36, 17-12-2013 Rapporteren

Concert reserveringen kunnen prima via de receptie van het hotel. Er zijn 10 Kerstmarkten verspreid over de stad.

• Dani, 09-05-2013 Rapporteren

Eten: Fratelli (Rotenturmstrasse 11) heerlijke steenoven pizza's, verse vis, goede vlees gerechten en niet te vergeten de div. wijn soorten. Eten: Figlmuller (Backerstrasse 6) de beroemdste Wiener Schnitzels al 100 jaar en geniet. Uitgaan: hou je van Zuid-Amerikaanse muziek en salsa dansen bezoek dan Floridita (Johannesgasse 3)

0 vragen over Hotel Austria Classic Wien

Hotel Austria Classic Wien info

• RokenToegestaan

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
    • Wellness behandelingenMassages