Hotel Amarante

Hotel Amarante

6,9

14 reviews over Hotel Amarante in het Nederlands

2007

Het hotel ligt op een prima locatie, hoewel veel geluid De

Marjolijn
24-9-2007

Het hotel ligt op een prima locatie, hoewel veel geluid van buitenaf. De kamer was niet schoon, de vloerbedekking oud. Op een gegeven moment liep er een vlo over mijn benen. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt voldoet. Het is niet heel uitgebreid, maar alles wat je nodig hebt is er.

Gereisd Familie in september 2007

Net terug van lang weekendje wenen! Hotel is goed gelegen,

saskia looye
29-8-2007

Net terug van lang weekendje wenen! Hotel is goed gelegen, tegenover metro 6 en 18 mainsdorfer platz.... vlakbij Sudbanhof! Erg vriendelijk personeel, heel behulpzaam met allerlei info. Gratis internet, mooie ruime kamer, goed schoongemaakt. De enige minpunten waren dat het erg gehorig was voor geluiden van buiten en dat het ontbijt erg karig was. Wel goede kwaliteit maar weinig keus.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het zou prettig zijn bij de toegezonden reisbescheiden een

M. Weenink
18-7-2007

het zou prettig zijn bij de toegezonden reisbescheiden behalve een routebeschrijving per auto ook een beschrijving per Openbaar Vervoer (trein,bus vliegtuig) te geven.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Amarante voor je op een rij gezet:

ligging hotel:aan zeer drukke weg, tov openbaar vervoer is

Jack Wijckmans
29-6-2007

ligging hotel:aan zeer drukke weg, tov openbaar vervoer zeer goed 30m. Kamers zeer eenvoudig, vloerbedekking is aan vervanging toe, ontbijt is goed.Parkeerplaats slecht toegankelijk,plaats voor 4 auto's, niet te reserveren €14.pd. Aanbevolen restaurant met uitstekende bediening in het centrum: Paulusstube Walfischgasse 7(zijstraat vd Karntnerstrasse,vlakbij de Staatsopera)

Gereisd Met vrienden in juni 2007

Nette, schone kamers

Bas Jol
9-5-2007

Nette, schone kamers. De tweepersoonskamers zijn zeer royaal, de wc is apart van de badkamer en in één van de tweepersoonskamers een douche met 8 massagestralen. Dubbel glas, zodat je geen geluidshinder van buiten hebt. De éénpersoonskamer was aanzienlijk kleiner, maar voldoende. In andere hotels troffen we tweepersoonskamers, die net zo groot/klein waren als deze eenpersoonskamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Receptiemedewerkers zéér vriendelijk en behulpzaam. Ligging hotel ideaal: recht tegenover Strassenbahnhof. Centrum (en overige loktatie) dmv openbaar vervoer goed en snel bereikbaar. Éen minpuntje: de vlekken in de vloerbedekking.

Gereisd Familie in mei 2007
2006

Zeer makkelijk bereikbaar

Dick de Lange
5-7-2006

Zeer makkelijk bereikbaar. Vanaf Bodegraven rechtdoor en dan 1 keer rechtsaf in Wenen! Parkeren bij het hotel viel me mee. Auto paste prima. Omgeving vond ik wat vies. Kamer was simpel, maar goed genoeg voor een verblijf in de stad (komt voor de stad, niet voor het hotel). Ideale ligging om met het openbaar vervoer door de hele stad te reizen. Prima ontbijt. Vriendelijke bediening. Aan te bevelen voor een volgende keer.

Gereisd Anders in Wed Jul 05 2006 23:50:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Amarante is erg lawaaiig gelegen aan de Zuidring

Hagendoorn
8-5-2006

Amarante is erg lawaaiig gelegen aan de Zuidring. Ietwat ver verwijderd van het echte centrum. Verder is het hotel zelf okee

Gereisd Familie in mei 2006
2005

We hadden een zeer ruime kamer (aan de rustigste kant van

Noesja
28-11-2005

We hadden een zeer ruime kamer (aan de rustigste kant van het hotel). Helaas ligt het hotel aan een heel druk kruispunt en dit geeft veel geluidsoverlast. Het hotel ligt dichtbij de metro, erg handig! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We vonden het geen 4 sterren hotel, meer een 3 sterren hotel. Hier en daar is de slijtage zichtbaar aanwezig. Maar de vriendelijkheid van het personeel maakt een hoop goed.

Gereisd Anders in Mon Nov 28 2005 16:11:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer vriendelijk personeel, parkeren is erg krap en maar

Rinske
30-8-2005

Zeer vriendelijk personeel, parkeren is erg krap en prijzig, maar vanaf vrijdagavond t/m maandagochtend kun je gratis in de buurt parkeren. Kamers zijn ruim en schoon, ontbijt is prima. Aan te raden is de wenenkaart, hiermee kun je 72 uur met al het openbaar vervoer in wenen reizen. (ook bij hotel te koop) Metrostation bij het hotel, van hieruit kom je gemakkelijk en snel in het centrum en alle bezienswaardigheden. Hotel en stad zijn erg aan te raden!

Gereisd Anders in augustus 2005

Prima hotel voor een bezoek aan Wenen

Ad P
5-7-2005

Prima hotel voor een bezoek aan Wenen. Zeer ruime kamer gehad. Een attentiepunt is wellicht de schoonmaak en de zeer beperkte parkeermogelijkheid van het hotel zelf. Een modernisering van de kamer zou eveneens wel wenselijk zijn. Toch tevreden !

Gereisd Anders in juli 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Amarante voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amarante in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amarante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.