Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
9,2

12 reviews over Hotel Am Stephansplatz in het Nederlands

een prima hotel in een prachtige stad

albert van linder
17-12-2011

Hotel Am Stephansplatz is een prima hotel dat ligt op een prachtige locatie tegenover de Stephans Dom in het centrum van Wenen. De metro is vlakbij. Wij hadden een kamer op de vierde verdieping aan de voorkant en het uitzicht was geweldig. De kamer is ruim met twee eenpersoons bedden, een ruime badkamer met douche en bad. De kamer was schoon. Het ontbijt is prima en heel gevarieerd. Het restaurant ziet er gezellig uit. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Als wij weer naar Wenen gaan kiezen wij weer voor dit hotel.

Gereisd Met partner in Wed Dec 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel met unieke ligging

s_vanhaverbeke
7-11-2011

Perfecte ligging om Wenen te bezoeken Mooie propere kamers met alle comfort Zeer vriendelijke bediening Ontbijtbuffet is super Klene maar verzorgde sauna/fitness

Gereisd Met partner in oktober 2011

Super hotel

b.westerterp
22-1-2011

Hotel am stephansplatz is een geweldig hotel: qua ligging (tegenover de stephansdom), service, ontbijtbuffet, kamers, etc.

Een beter hotel in Wenen is niet denkbaar!

Gereisd Met partner in januari 2011

Prima hotel.

wilma
2-12-2010

We hadden een junior suite en die keek op de binnenplaats en dat vonden we zeer teleurstellend. Ik kreeg er een opgesloten gevoel van. Ik vind het niet de hoge waardering die ze hebben waard, verder ligt het lekker centraal in de stad. De kerstmarkten zijn geweldig en Wenen is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische ligging

Bert en Renee
13-8-2010

Hotel ligt midden in het centrum tegenover de Stephansdom. Kies een kamer met uitzicht op de Stephansdom. Op de Stephansplatz is altijd wat te doen. Kamer is met airco, minibar bad en aparte douche. Metro is voor de deur. Ontbijt (champagne) is zeer uitgebreid.

Gereisd Met partner in Sat Aug 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Middenin het centrum!

ria
8-10-2009

Prima hotel, recht tegenover de Stephansdom, niet goedkoop. Modern met veel houtaccenten. Mooie kamer, meer een appartementje, aparte zitruimte, 2 flatscreens, gratis internet. Ruime douche, badjassen en last but not least; extra hoofdkussens. Leuke ontbijtruimte met uitzicht op het gekrioel van de massa op de Stephansplatz. Het ontbijt is super, wat je maar wilt, zalm, een hartige of een zoete omelet , vers fruit en voor de liefhebber een glaasje sekt. Voor de rokers: er is een (aparte) ruimte bij de bar waar gerookt mag worden. De bar sluit op 22.00 uur, dat vonden wij wat aan de vroege kant. Dit hotel is aan te bevelen en voor herhaling vatbaar, hoewel ikzelf in Wenen een hotel met wat meer Sissi-achtige entourage (b.v. Hotel Austria am Fleischmarkt)warmer vind.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Geweldig hotel met geweldige service

manuel_villanuev
16-5-2008

Geweldig hotel met geweldige service. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel! Werkelijk een perfecte ligging, recht de

I van Boven
21-1-2008

Geweldig hotel! Werkelijk een perfecte ligging, recht tegenover de Stephansdom en een metrostation op de stoep. Mooi verzorgde ruime kamer met een douche en bad apart. Uitzicht op de dom! Fitness en sauna aanwezig. Ontbijt was ook super, vriendelijk personeel. Mooi, schoon en modern hotel. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in december 2007
2007

Prima hotel, tegenover de Dom, met een metrostation er in

A. Kuus
28-10-2007

Prima hotel, tegenover de Dom, met een metrostation er direct voor. Ontbijt prima verzorgd, alleen in het weekend een beetje vol. Hadden kamer op bovenste etage, uitzicht op de binnenplaats.. wel rustig. Grote badkamer. Wordt wel erg warm gestookt, maar de ramen kunnen open :-)

Gereisd Met partner in oktober 2007
2006

Geweldig hotel, vijf nachten geweest (juli), hadden junior

Kareem
21-7-2006

Geweldig hotel, vijf nachten geweest (juli), hadden junior suite op de tweede etage. Het leek op een luxe appartementje. Twee flatscreens, douche en bad gescheiden. Mooi uitzicht op Stephansplatz en Stephansdom. Uitgebreid ontbijt en de ligging is perfect. Er was ook nog een fitness en sauna.

Gereisd Anders in Fri Jul 21 2006 12:51:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Stephansplatz in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Stephansplatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.