Hotel Am Schottenpoint ***

Hotel Am Schottenpoint ***

Hotel Am Schottenpoint

Weer vandaag2°-1°

6 reviews over Hotel Am Schottenpoint in het Nederlands

Geen luxe, wel prima hotel dichtbij Schottentor

keetjedemooij, 14-12-2013

Als je alleen een hotelkamer wilt om goed te kunnen slapen en verder geen gezelligheid op de kamer zoekt is dit hotel echt een prima optie. Het ligt dicht bij Schottentor en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. De kamers zijn wel wat gehorig maar eigenlijk zijn alle gasten de hele dag op pad en hoor je alleen mensen in de vroege ochtend en avond. Het ontbijt is niet bijzonder maar wel inbegrepen in de prijs. Kortom voor de prijs een prima hotel zonder veel luxe wat gunstig is gelegen om de prachtige stad Wenen te bezoeken!

Goed hotel op een centrale locatie.

., 25-9-2013

Goed en goedkoop hotel met centrale ligging. Rathaus, Hofburg, Stephansdom etc. zijn te voet heel goed bereikbaar (10 minuten ongeveer).

Fijn hotel.

., 19-8-2013

Ik heb me zeer lekker gevoeld! Opvallend was de aangename rust 's-nachts en de vriendelijkheid van het personeel. Ik kom terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Am Schottenpoint voor je op een rij gezet:

Ideaal voor een korte trip.

., 24-6-2013

De hotelingang is niet aanlokkelijk, maar vanbinnen is het in orde. De kamers zijn zeer ruim en schoon, ook de badkamer. Er is geen haardroger, maar die kan je aan de receptie lenen, en dat staat ook vermeld in de informatiemap. Alleen is de kast voor drie personen een beetje te klein, dus hebben we maar uit onze koffer geleefd. De kamer- en badkamerdeur sleepten op de grond, maar we hebben hier niet over geklaagd. De televisie is erg klein, maar er is wel een minibar. Het ontbijt zou een betere keuze mogen hebben, maar ik vroeg om nog een broodje en ik kreeg het meteen.

Sympathiek, goedkoop, eenvoudig, centraal gelegen. Perfect voor een stadsbezichtiging De föhn ontbreekt op de kamer, jammer.

Centrale ligging - zeer rustig.

., 30-1-2013

Het hotel ligt nabij het centrum (tram voor de deur) aan een luide straat, maar toch zeer rustig op de kamer. Prettige sfeer. Graag weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Am Schottenpoint voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Schottenpoint in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Schottenpoint zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Schottenpoint scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.