Aparthotel Adagio Wien Zentrum

Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Wien Zentrum voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Adagio Wien Zentrum in het Nederlands

hotel in centrum

Norman
11-11-2014

Prima hotel om de stad te verkennen. Nog net binnen centrum.

Prima uitvalsbasis om Wenen te bezoeken.

Joyce Both
9-1-2012

Net en verzorgd appartementhotel aan de rand van het centrum. Meeste kamers hebben een leuk uitzicht op het stadsverkeer en de Uraniakino. Tram 1 stopt voor de deur, metrostation Schwedenplatz is op 2 minuten lopen. Het centrum is op loopafstand. Supermarkt schuin tegenover de ingang in de Wiesingerstrasse hoek Biberstrasse. Brood aldaar te koop of op de Schwedenplatz. Genoeg restaurants in de buurt. Vanaf het vliegveld makkelijk te bereiken met de CAT, 10 euro enkele reis. Loop het station uit op de Marxergasse, ga links en steek de Vordere Zollamts strasse over, na brug rechts, loop langs water en aan het einde links is het gebouw waar Adagio in gevestigd is. Dit is 5 minuten lopen. Personeel is vriendelijk en kamers hebben een keuken met koelkast, vriezer, koökplaat, vaatwasser en waterkoker. Gratis wifi in lobby, op je kamer heb je een kabel nodig die bij de receptie te verkrijgen is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Wien Zentrum in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Wien Zentrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adagio Wien Zentrum scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.