Gasthof Peterhof

2 reviews over Gasthof Peterhof in het Nederlands

Gezellig familiehotel

Danielle
17-8-2010

Hotel in de oude degelijke stijl, voor ons voelt het hier als thuis, we komen hier voor wintersport en in de zomer op doorreis.

Eenvoudige maar zeer schone kamers!

Al jaren hetzelfde personeel welke hun gasten kennen en bedienen alsof het hun eigen familie is.

Het ligt bovenop een berg en met de auto is het 15 minuten haarspeldbochten nemen om de top te bereiken, niet voor onzekere bestuurders in de winter...

Het hotel is winter en zomer open, ligt in de buurt van een aantal gezellige ski-gebieden.

Naast het hotel is ook een kleine skipiste.

Prima hotel voor een prima prijs.

Bij aankomst kregen we al meteen een welkomstdrank van de gastvrouw. Ook de kamers mochten we zelf gaan uitkiezen. (wij waren op dat ogenblik de enige gasten in het hotel). De kamers waren netjes, maar er mocht ook wel eens onder de bedden gestofzuigd worden. Ze waren ook al wel een beetje verouderd (kasten en badkamer). Het ontbijt was voldooende, keuze genoeg, alleen waren het geen verse broodjes (had vermoedelijk te maken met de ligging). 's Avonds kwam de gastvrouw ons telkens het menu voorstellen, en als het ons niet aanstond, konden we het nog aanpassen. Soep en dessert mochten we elke dag kiezen. We zijn al vaak in Oostenrijk geweest, maar nergens zijn we zo gastvriendelijk ontvangen. Ook de omgeving biedt mooie tochten. Het was er niet heel toeristisch - voordeel: erg rustig (wat we wel fijn vinden) - nadeel: niet altijd even gemakkelijk om 's middags aan eten te geraken)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Peterhof in Zwischenwasser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Peterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Peterhof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.