Hotel Widderstein

Nooit meer !

Karel
24-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Personeel is vriendelijk, maar de eigenaar of hotel manager is een arrogant, agressief en zeer achterdochtig persoon. Mijn ski's zijn gestolen in de ski room, die normaal moet afgesloten zijn voor publiek van buiten af en enkel toegankelijk voor de hotelgasten. Vermits het slot defect was en de eigenaar vertikte om dit te repareren, kan iedereen 24 op 24 uur binnen geraken. Toen we de eigenaar verantwoordelijk stelden voor de diefstal (bevestigd door de politie van Warth), werd hij agressief, gooide hij ons buiten de avond voor ons vertrek (dus geen diner, overnachting en ontbijt waarvoor we betaald hebben) en beschuldigde hij ons publiekelijk zelf de diefstal te hebben gepland !!!! Surrealistisch !!

Gereisd Met partner in januari 2017

kan beter

maureen
10-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie en ruime kamers. Super zwembad. Heel plezante speelruimte. Vrouw aan de receptie heel vriendelijk. Vrouwelijke ober in het restaurant ook heel behulpzaam en vriendelijk, daar kunnen haar 2 mannelijke collega's nog heel veel van leren. Ons dinner de laatste dag was alles behalve goed, ons zoontje heeft heel lang moeten wachten op zijn pizza, mensen en kinderen die na ons binnengekomen waren hadden voor ons eten, op onze drank hebben we meer dan een half uur moeten wachten. Als ons zoontje van 2.5 een beetje harder opging in zijn spel met zijn auto's kwamen er kwade blikken onze richting in. De ene dag moet je super lang wachten en de andere keer krijg je alles op een dik half uur voorgeschoteld. Het werd ons duidelijk dat iedereen die duits spreekt er voorrang krijgt! Ontbijt was goed, veel keuze. Toch is ons pas de laatste dag door de vrouwelijke ober gevraagd of we mss warme melk of chocomelk wilden hebben voor ons zoontje en of we zin hadden in een spiegeleitje.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013

Fantastisch hotel

Jean-Pierre Vlasschaert
28-8-2012

Dit hotel is op alle gebied een tophotel.Het personeel is niet alleen vriendelijk maar ook steeds behulpzaam in alles wat je ook maar vraagt.Kamers worden perfect onderhouden.Het eten 's morgens zowel als 's avonds uitstekend,deze kok weet maar al te goed wat samen dient opgediend.Na 7 keer Oostenrijk is dit wel het beste wat we ooit meemaakten.Voeg daarbij nog de spectaculaire uitzichten vanop het hotelterras en je voelt in de hemel op aarde.

Gereisd Met partner in augustus 2012

fantastische plek

koen verstraete
18-8-2012

prachtig gelegen hotel, mooie erg ruime kamer met terras, lekker eten met goede variatie, aangename wirld-pool, zwembad en andere stoombaden, heel vriendelijk personeelen een zalige rust en stilte

Gereisd Met partner in augustus 2012

vreselijk vriendelijk personeel

Roel Schiphorst
13-8-2011

Super vriendelijk personeel niets is te veel geven ruime uitleg over uitstap mogelijkheden ook tegenover kinderen super speelruimte open tot 9 uur in de avond heel redelijke drankprijzen een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Volgend jaar direct weer! Superhotel!

Van Cotthem
19-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug van een fantastische skireis. Het personeel in Hotel Widderstein was zeker mee de oorzaak hiervan! Zulke vriendelijke mensen, geen vraag was hen teveel, ze stonden gewoon te springen om je te helpen. Het zwembad, sauna, stoombad is zalig, de kinderspeelruimte meer dan goed bevonden door onze meisjes en de kamers (appartement) zijn zeer ruim. De skibus stopt recht voor de deur, maar met de auto was het amper 2 min. rijden en je kon (gratis) voor de piste parkeren (+ er is een skidepot, superhandig). Het enige mindere puntje is misschien het eten: weinig keuze in saladebuffet en niks wauw, maar we hebben altijd degelijk gegeten. Gratis drankjes aan tafel waren ook zeer aangenaam, vooral bij de afrekening op het eind :-)! Enfin, voor ons was het duidelijk: we hebben ons vaste skihotel gevonden!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

zeer verzorgd , kindvriendelijk

Koen
29-8-2010

Ons verblijf was zeer aangenaam, heeft één van de mooiste liggingen in Voralberg. In de zomer ideaal voor wie van bergwandelingen houd! Liften en bussen zijn gratis alsook 2 dranken aan tafel en koffie met versnaperingen in de namiddag. Mooi zwembad met faciliteiten en reuze voor de kinderen met een speelhal van 250 vierkante meter. Animator René was super! Aaan te raden voor een ideale zomervakantie!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Nooit meer

Geert Grupping
12-8-2010

Kamers zijn mooi en groot, personeel zeer vriendelijk.

Speelweide is met zijn schommel en wipplank verre van wat men beloofde.

Het eten. 's morgen zeer weinig keuze uit zeer schraal buffet van zwetende kazen en een zéér beperkt vleesassortiment (alle dagen hetzelfde) met als toetje de pot choco op de buffettafel. Voor steenharde broodjes en croissants met rauwe deeg moet je in dit hotel zijn. Het avondeten is niet te eten. Aangebrand vlees, rauwe aardappelen, ongekookte rijst en gekookte rijst door elkaar gedraaid, aardappelpuree uit een pakske, ... Neen, hier zien ze mij niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

4*, dat moet een vergissing zijn !

D&A
31-7-2010

Het hotel wordt gerund met een verpletterende zin voor Dwangzucht. Alleen als u van Orde, Tucht en Discipline tijdens uw vakantie houdt ! Op elke deur hangen A4-tjes met Verboden en Geboden. Wees stipt op tijd om te eten ! 's Avonds wordt dit geserveerd tussen 18 en 20 uur, uw hoofdgerecht is te bestellen ten laatste om 19.30 uur. Op vrijdagavond om 20.10u was het avondeten al volledig afgeruimd en waren de voorbereidingen voor het ontbijt voor de volgende dag al klaar. Het eten is ondermaats ! We hebben nooit een gerecht gegeten dat de kostprijs van 5 euro overstijgt. Zelfs een simpele aardappel is ofwel te zacht of te hard gekookt. U kunt kiezen tussen twee hoofdgerechten (niet 3) en 1 gerecht voor kinderen. Enkel op zaterdag buffet. De speelplaats is geen 1500 m² (enkel een zandbak en een schommel). Verboden op het gras te lopen ! Positief : de kamers zijn ruim en proper. Het personeel doet zijn stinkende best (maar zit onder de knoet van de Spartaanse leiding).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Erg leuk en dichtbij!

Esther Beljaars
25-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn hier eigenlijk per ongeluk terecht gekomen maar waren blij verrast. Het hotel heeft inderdaad een oud gedeelte (wel gezellig) en een nieuw gedeelte, waar wij onze zeer ruime kamer hadden. Eigenlijk was het een appartement, zo groot. Het personeel was erg vriendelijk en er was een mooie kinderruimte met een oppas die allerlei spelletjes, liedjes en dansjes met de kids deed. Echt prima! Het enige grote nadeel is inderdaad wel dat je met een overvolle bus naar het skigebied wordt gebracht.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Widderstein in Warth - Schrocken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Widderstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.