Hotel Sportappart Hochtannberg

HotelKleine hotelsWeer vandaag16°3°
Hotel Sportappart Hochtannberg

• Ligging t.o.v. pistes7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sportappart Hochtannberg voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sportappart Hochtannberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Appartement 6: nieuw, luxe en stijlvol

Martijn
3-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als eerste bezoekers in gerenoveerd appartement verbleven, het is echt super! Zeer ruim appartement, luxe keuken met magnetron, oven, inductie kookplaat en afwasmachine. Twee mooie badkamers (bad, douche en twee toiletten), twee ruime slaapkamers, slaapbank (de beste die ik ooit gezien heb), en ruime eethoek. Infraroodverwarming in het plafond (erg lekkere warmte). In het gebouw zwembad, sauna, ski ruimte en broodjesservice. Ski bus op 50 meter, 5 minuten naar ski lift.

Het beste is misschien nog wel het uitzicht over de vallei en de tegenoverliggende bergen.

Super vakantie gehad

Roy van Zutphen
9-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een lekker rustige accomodatie met een heerlijk zwembad en sauna :)

Binnen 10 min ben je per skibus of auto op de pisten. Al met al, super!!

2008

het is er heerlijk zeker het zwembad en sauna

van zutphen
4-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

sportappart hochtannberg is een mooi appertmenten complex met goede voorzieningen zoals zwembad sauna tafeltennisruimte lift enz de appartementen zijn mooi en compleet ingericht en je kan er fantasties skien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sportappart Hochtannberg in Warth - Schrocken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sportappart Hochtannberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.