Hotel Jägeralpe

superhotel

d van bommel-slee
12-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij waren hier in de voorjaarsvakantie: het was er heerlijk rustig, nooit wachten bij de liften. Goed eten in restaurant en tussen de middag verse pizza's eten. Voor jonge kinderen erg leuk, leuk zwembadje. Gewoon alles super; prijs is hoog maar dan heb je ook wat!!!

Fantastische Wintersportplek met jonge kinderen

zoe houbolt-wit
23-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alweer 4 jaar achterelkaar komen wij hier terug. De eerste maal was met onze tweeling (toen nog 2 jaar). De jaren daarop met 11 personen waaronder 4 kleine kinderen. De kamers zijn erg goed, de familie Jaeger is heel vriendelijk, het eten is heerlijk, de ligging is perfect - je kunt zelfs je skipas aan de receptie van het hotel kopen en ook huren van metriaal kan in het hotel. De skilift ligt op het terrein van het hotel en je kunt (ook via blauwe piste) weer terug naar het hotel komen op de ski of snowboard. Er is een zwmebad, sauna, ballenbak, kinderchreche, kinderrestaurant etc. Wat ons betreft nog vele jaren!
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden dit hotel geboekt speciaal voor de kinderopvang. Onze dochter van 2,5 kon hier dan enkele uurtjes heen per dag. Maar de leidster was een ongeinteresseert meisje van 20. Verschonen van luiers deed ze niet en een kindje troosten kon ze ook niet (liet het huilend aan hun lot over). Ze belde vele ouders al na 15 min op dat ze de kinderen maar op moesten komen halen. Kinderen moesten ook zichzelf vermaken met het speelgoed. Gezamelijk werd er niets gedaan/ondernomen. Middag (warm) eten met de kinderen werd al om 11 uur gedaan. Ze presenteren zich als familiehotel maar dit gaat niet op voor kinderen die nog niet skieen!

Erg jammer. Als je geen kinderen heb, is dit een perfect hotel. Wat een geweldige ligging zo aan de piste! Wij vonden het een heerlijk skigebied.

Ook wij zijn met kerst 2007 geweest

fam. salomons
1-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ook wij zijn met kerst 2007 geweest. Maakten gebruik v.e. aanbieding. Toen uiteindelijk afgerekend moest worden wilde de eigenaar opeens niks meer weten van de aanbieding en de 'oude'prijs innen. Dit is na veel geharrewar niet gebeurd. Verder prima hotel aan de piste. Restaurant ook fantastisch. Personeel moet hard werken maar blijft vriendelijk!

Hotel is uitstekend, eten en ligging prima

Fa. Rijks
31-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel is uitstekend, eten en ligging prima. Maar de eigenaar kan aan zijn gastheerschap nog wel iets veranderen. Wij zijn met de kerst geweest. Geboekt voor een goedkope prijs. Is door Jaeger bevestigd. Tot onze verbazing wilde hij de kosten op ons verhalen. Is voor zijn klanten goed, maar slecht voor het personeel. Als je hier oog voor hebt valt dit op. Erg jammer, want anders zou ik dit hotel voor iedereen aanraden.

Personeel is prima! Moeten hard werken, maar blijven vriendelijk. Wij hebben een heerlijke tijd gehad, tot de laatste dag! Komen zeker terug, maar niet in dit hotel!

• Ligging t.o.v. pistes10

Fantastisch hotel aan de piste en direct naast de lift. Uitstekend ontbijt en diner, bijna culinair. Kinderen worden gebracht en gehaald met busje van het hotel. Ski-school komt in het hotel. Helemaal top. Wel wat aan de dure kant.

Dit hotel is helemaal top!! Echt een familiehotel

Jolanda Kruithof
15-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel is helemaal top!!

Echt een familiehotel .De kinderen zijn ook echt welkom en worden heel goed vermaakt.Dit hotel ligt aan de piste en lift zo kan je het hele gebied in skien.De kinderen worden met een busje opgehaald voor de skiles in salober 2 min verder.

We hebben een aantal aanbieders voor Jägeralpe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägeralpe in Warth - Schrocken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägeralpe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jägeralpe scoort een 9.07 uit 10 op basis van 9 reviews.