Appartement Waldhaus

Meer appartementinfo

46 reviews over Appartement Waldhaus

• 9Jackelien de Jong24-02-2019

Wat een heerlijke plek!

Wat hebben we genoten van onze wintersport met 3 kids en opa&oma! Het appartement was ruim genoeg voor ons allemaal. En wat zijn we hartelijk ontvangen! Flesje wijn, lief kaartje en opgemaakte bedden. Het appartement is helemaal compleet, aan alles is gedacht. Naar de piste moest je even met de auto, maar dat hebben we niet als vervelend ervaren. Met kleine kinderen is het gebied echt een aanrader, de mensen zijn allemaal super behulpzaam. En omdat het gebied in een trechter loopt kunnen de kids ook zelf skiën zonder de weg kwijt te raken. En in de omgeving is nog zoveel meer te ontdekken, maar we zijn er niet eens aan toegekomen. Dat wordt nog een keer terugkomen😊

• 9Koen van Hout14-02-2019

Ruim verblijf met een superskigebied om de hoek

Het Waldhaus is een superaccommodatie om te verblijven. In Januari ben ik met vrienden geweest en hebben we veel skigebieden bezocht die in de buurt liggen om te gaan freeriden. Grote kamers, fijne woonkamer/keuken en fijne douches en ligbad. Kortom van alle gemakken voorzien. Om het huis is ook veel ruimte waar je gebruik van kan maken en na het snowboarden hebben we de vuurkorf aangemaakt en lekker buiten nog een biertje gedronken. Door de ruime opzet voelt het heel vrij en heb je niet het gevoel in een vakantieappartement te zitten.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 2018
    8Legtenberg10-02-2018

Groot appartement met een gezellige sfeer.

Het appartement op de eerste etage is groot voor 6 personen met 3 slaapkamers twee badkamers. In 15 minuten ben je bij de lift met de auto. Deur naar het balkon klemt We missen 1 fauteuil.

• 9F. Labree31-01-2018

Deksels ! wat was het goed toeven....

mooi uitzicht, bijzonder aardige gastheer en -vrouw, ruim bemeten en van alle faciliteiten voorzien en gezellig aangekleed met Kerst :-)

• 2017
    9Lisette wassenaar15-07-2017

Superfijn huis!

Wat hebben wij genoten! Voor het eerst in de zomer naar Oostenrijk en beslist de moeite waard. Veel te doen in de omgeving, zeker met kids van 8 en 12. Heerlijke tuin! Zeer complete inrichting, aan alle details is gedacht. Zelfs een flesje wijn bij aankomst. Miste wel n vriesvakje voor koelelementen.... maar dat is dan ook het enige. Zeker voor herhaling vatbaar, hopelijk een keer in de winter! Groetjes, Sander, lisette, Mart en roos

• 9Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

9Brenda12-09-2016

Optimaal genieten!

Mooi en comfortabel ingericht huis, van alle gemakken voorzien voor een heerlijk ontspannen vakantie. Ook onze drie kinderen (< 10 jr) vonden het super. De omgeving nodigt uit om actief te zijn, ook voor (kleinere) kinderen. Een plek om zeker terug te komen, zomer en/of winter!

• 9Ellen25-02-2016

Ja echt super fantastisch!

Het huis staat in een schitterende omgeving. Vlak bij Zürs en Lech. Een geweldig mooi skigebied. We zijn hartelijke ontvangen door de eigenaren Karin en Rindert-Jan (zij hebben de begane grond voor zich zelf en waren er ook). De eerste en tweede verdieping wordt verhuurd. Wij zaten op de eerste, die geweldig leuk, charmant, á la landelijke stijl is ingericht. Wat ik zelf erg fijn vond, waren de goede bedden; heerlijk geslapen (absoluut geen last van het kleine treinspoortje, wat in de buurt ligt). Alle faciliteiten in het huis zijn prima en maken het verblijf zeer aangenaam! Zeker voor herhaling vatbaar!

Hartelijke groet,

Ellen

• 9Camiel van Daelen06-02-2016

Super accommodatie, van alle gemakken voorzien.

Geweldig appartement. Zeer ruim. Goed verzorgd. Ligging t.o.v. grotere skigebieden is wat minder, je zult altijd wel even een stukje moeten rijden.

Met vrienden

• 10Thomas en Karin Pas14-08-2015

Fantastische plek

Wij hebben een super vakantie gehad. Het weer is natuurlijke een belangrijke factor, maar het huis was top. Goede locatie, rustig gelegen met een ruime etage met goed balkon voorzien van alle gemakken. Fijne bedden, goede douche, wekelijks verschoning van t bed en handdoeken, vaatwasser en gebruik van wasmachine. Op loopafstand van een kabelbaan en uitvalsbasis met auto om verder het dal in te gaan of naar andere dalen (en nog meer kabelbanen) met prachtige routes en panorama's. Ook genoeg mogelijkheden om uit eten te gaan. Onze tip Tafelspitz, op loopafstand. Ook bakkertje op loopafstand. Boodschappen kun je in Dalaas doen, maar wij gingen graag naar Bludenz (20 km) voor grote boodschappen bij Hofer of Interspar.

• 9Fam van Reisen23-03-2015

Heerlijk vakantiehuis!

Super vakantie gehad in een heerlijk huis. Van alle gemakken voorzien. Zeer ruim en netjes. Skigebied Sonnenkopf in een paar minuten met de auto bereikbaar. Lech en St. Anton een half uurtje rijden, maar zeer de moeite waard! 's Ochtends een mooi wandelingetje naar de bakker. Voorafgaand aan de vakantie zeer uitgebreide en nuttige informatie van de eigenaren ontvangen, wat de vakantiepret alleen maar verhoogd. Zeker een aanrader!

9 tips over Appartement Waldhaus

• [email protected], 02-03-2014

Het was voor de kinderen dat ze direcht naast het huisje met een slee de berg af konden roetsjen en dat wij daar in het zonnetje konden zitten

• Marc en Esther, 14-08-2013

Tip: met kinderen naar het bärenland op de Sonnenkopf! Heerlijk wandelen, genieten van de omgeving en spelen met water. Koop een zomer-weekkaart voor de bergliften, bussen, zwembaden etc dan kun je dit uitstapje vaker maken. Leuke plaatsen zijn Lech en Bludenz. Bezoekje aan de milka-fabriek. Rijden van schitterende bergpassen.

• Karen, 29-08-2013

Het klim en kletterpark in de buurt is echt een aanrader voor jong en oud!

1 vraag over Appartement Waldhaus

• aliceerkel, 15-06-2015

vakantie september 2015

Heeft u nog plaats voor 4 personen in september 2015, zou u mij kunnen mailen wat het kost 2x2 persoonskamer,

hartelijk dank, Alice Erkel

Appartement info