Appartement Waldhaus

Appartement Waldhaus

• Ligging t.o.v. pistes8,2

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement op de eerste etage is groot voor 6 personen met 3 slaapkamers twee badkamers. In 15 minuten ben je bij de lift met de auto. Deur naar het balkon klemt We missen 1 fauteuil.

42 reviews over Appartement Waldhaus in het Nederlands

Groot appartement met een gezellige sfeer.

Legtenberg,
10-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Deksels ! wat was het goed toeven....

F. Labree,
31-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

mooi uitzicht, bijzonder aardige gastheer en -vrouw, ruim bemeten en van alle faciliteiten voorzien en gezellig aangekleed met Kerst :-)

Superfijn huis!

Lisette wassenaar,
15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat hebben wij genoten! Voor het eerst in de zomer naar Oostenrijk en beslist de moeite waard. Veel te doen in de omgeving, zeker met kids van 8 en 12. Heerlijke tuin!

Zeer complete inrichting, aan alle details is gedacht. Zelfs een flesje wijn bij aankomst. Miste wel n vriesvakje voor koelelementen.... maar dat is dan ook het enige.

Zeker voor herhaling vatbaar, hopelijk een keer in de winter!

Groetjes, Sander, lisette, Mart en roos

Optimaal genieten!

Brenda
12-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi en comfortabel ingericht huis, van alle gemakken voorzien voor een heerlijk ontspannen vakantie. Ook onze drie kinderen (< 10 jr) vonden het super. De omgeving nodigt uit om actief te zijn, ook voor (kleinere) kinderen. Een plek om zeker terug te komen, zomer en/of winter!

Ja echt super fantastisch!

Ellen
25-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het huis staat in een schitterende omgeving. Vlak bij Zürs en Lech. Een geweldig mooi skigebied.

We zijn hartelijke ontvangen door de eigenaren Karin en Rindert-Jan (zij hebben de begane grond voor zich zelf en waren er ook). De eerste en tweede verdieping wordt verhuurd. Wij zaten op de eerste, die geweldig leuk, charmant, á la landelijke stijl is ingericht. Wat ik zelf erg fijn vond, waren de goede bedden; heerlijk geslapen (absoluut geen last van het kleine treinspoortje, wat in de buurt ligt). Alle faciliteiten in het huis zijn prima en maken het verblijf zeer aangenaam!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Hartelijke groet,

Ellen

Super accommodatie, van alle gemakken voorzien.

Camiel van Daelen
6-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geweldig appartement. Zeer ruim. Goed verzorgd.

Ligging t.o.v. grotere skigebieden is wat minder, je zult altijd wel even een stukje moeten rijden.

Fantastische plek

Thomas en Karin Pas
14-8-2015

Wij hebben een super vakantie gehad. Het weer is natuurlijke een belangrijke factor, maar het huis was top. Goede locatie, rustig gelegen met een ruime etage met goed balkon voorzien van alle gemakken. Fijne bedden, goede douche, wekelijks verschoning van t bed en handdoeken, vaatwasser en gebruik van wasmachine. Op loopafstand van een kabelbaan en uitvalsbasis met auto om verder het dal in te gaan of naar andere dalen (en nog meer kabelbanen) met prachtige routes en panorama's. Ook genoeg mogelijkheden om uit eten te gaan. Onze tip Tafelspitz, op loopafstand. Ook bakkertje op loopafstand. Boodschappen kun je in Dalaas doen, maar wij gingen graag naar Bludenz (20 km) voor grote boodschappen bij Hofer of Interspar.

Heerlijk vakantiehuis!

Fam van Reisen
23-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Super vakantie gehad in een heerlijk huis. Van alle gemakken voorzien. Zeer ruim en netjes. Skigebied Sonnenkopf in een paar minuten met de auto bereikbaar. Lech en St. Anton een half uurtje rijden, maar zeer de moeite waard! 's Ochtends een mooi wandelingetje naar de bakker. Voorafgaand aan de vakantie zeer uitgebreide en nuttige informatie van de eigenaren ontvangen, wat de vakantiepret alleen maar verhoogd. Zeker een aanrader!

Heerlijk en mooi huis!

Gisella
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben met drie kleine kinderen en 6 volwassenen een heerlijke week gehad in Waldhaus.

Het was voor ons de tweede keer en het is ons wederom goed bevallen. Absoluut een aanrader!

Mooi appartement op een leuke locatie

Menkhorst
10-11-2014

Net appartement met voldoende ruimte. Ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Bijkomend voordeel is de tuin met zit en lig gelegenheden en trampoline. In herfstvakantie is er in de omgeving weinig te doen, omgeving is mooi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waldhaus in Wald am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waldhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.