Appartement Landhaus Waldblick

Appartement Landhaus Waldblick
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,2

6 reviews over Appartement Landhaus Waldblick in het Nederlands

Ook in de zomer een heerlijk verblijf!

Familie
19-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruim en schoon appartement in een prachtige omgeving. Wandelen vanaf Klosterle naar de Spullersee is pittig maar aan te bevelen. Prachtig gebied! Prima uitvalsbasis om diverse plaatsen en gebieden te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super mooi, netjes en schoon appartement!

Jan
10-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eigenlijk was er weinig mis. Alles wat je nodig hebt voor een vakantie was er. Wasmachine, droger, oven, vaatwasser enz. alles was er. Dit was ook de wens bij het boeken dus dat wisten we. Het enige wat we gemist hebben is een schommel of trampoline. Het is bergachtig dus met een bal kunnen ze al helemaal niet spelen. Verderop in de straat is wel leuk speeltuintje voor de kinderen maar daar kan je ze niet alleen naar toe sturen.

Samengevat een super mooi appartement en centraal om dagtripjes in de buurt te doen. Veel mooie wandelingen gemaakt!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prima appartement, dichtbij Sonnekopf en Arlberg

Marieke Rooswinkel
29-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net en schoon appartement. Woonkamer en 1 badkamer is wat klein indien je met 6 volwassenen verblijft in Aloisia, maar voor een familie met kinderen is het prima te doen. Appartement otmar lijkt ruimer (grotere badkamer en woonkamer met meer buitenlicht), wellicht omdat dit appartement 1 slaapkamer minder heeft. Communicatie met Nederlandse eigenaar verloopt vriendelijk en snel. Al met al een prima appartement voor een redelijke prijs in dit gebied

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Heerlijke uivalsplek in sneeuwzeker gebied

Jan Wilem van Kasteel
30-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen week hebben we ondanks beperkte sneeuwval in Oostenrijk een heerlijke wintersport vakantie gehad! Super dichtbij het grote en prachtige skigebied in Arlberg (St Anton, Zürs, Lech). Voorgaande jaren ook heerlijk geskied op de Sonnenkopf (het gebied nabij dit mooie appartement). Afgelopen meivakantie waren we hier ook en ook dan is het huis gelegen in een prachtige omgeving. Het apartement is nieuw en voorzien van alle gemakken (complete keuken, lekkere bedden, prima badkamer, skischoenverwarming etc.) waarmee voor ons de vakantie lekker ontspannen is. Een aanrader dus!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

Genoten van het prachtige Klostertal

Familie Ten Brinke
6-8-2016

Vanuit deze mooie complete vakantiewoning hebben we genoten van de prachtige natuur van het Klostertal en meer. De woning zelf is comfortabel en compleet. Het uitzicht vanaf het balkon op de Sonnenkopf wisselt met de minuut. Het dorp voelt meer als "thuis" dan bv een wintersportdorp als Zürs. Met een bakker op loopafstand en een supermarkt op 5 autominuten zijn de boodschappen snel gedaan zodat er meer tijd overblijft om vakantie te vieren. Kortom: voor natuurliefhebbers echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Een heerlijke week skieen in comfortabel app.

Johan &Hilda met kinderen.
6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben met ons gezin, 4 kinderen, 19,14, en 2 van 8 jaar, een heerlijke week gehad in Wald. Het 6 persoon app. is ruim en zeer comfortabel. skibus stopt om 09:00u bij het bruggetje. (2min lopen) en zet je af bij Sonnenkopf. Ski huren en stallen kan bij de cabinelift. of meenemen naar het app. Was nu helaas nog geen schoenendroger, maar daar wordt nog aan gewerkt! De slaapkamers zijn ruim, en heerlijke bedden. (zal zeker komen van de ski activiteiten) Douce en keuken Nieuw! Verwarming top! goed te regelen. Ligging van huis is aan doorgaand weggetje, maar geen top drukte, alleen de locals en de skibus komen langs, er wordt ook niet hard gereden. Bakker is 5 min naar beneden lopen en heerlijk vers brood van 07:00u-12:00u. Heerlijk rustige omgeving. Top!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2016

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Waldblick in Wald am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Waldblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.