Hotel Landhaus Sonnblick

Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
Hotel Landhaus Sonnblick
8,2

• Ligging t.o.v. pistes7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Sonnblick voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Landhaus Sonnblick in het Nederlands

Met vrienden

Uitstekend hotel

Frits
17-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een landelijk rustig gelegen hotel met een juiste prijs- en kwaliteitsverhouding. Zeer hoog service niveau, erg schoon, zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is uitstekend. De warme keuken is van een zeer goed niveau. Ruime kamers. Mooie sauna (infrafood cabine) en dampfbad. Het is hooguit 20 minuten (22 km) met auto van Lech verwijderd. Skibus stopt als het ware voor de deur.

Gemütlich und schön

Marjan Houkes
9-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel landhuis sonnblick heeft een mooie verscheidenheid aan kamers. Het hotel is schoon en het personeel vriendelijk. Het eten is goed verzorgd. De omgeving leent zich voor leuke wandelingen en er zijn mooie skigebieden in de omgeving.

goed hotel

e j
27-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

veel mogelijk heden voor dag dag reizen b v zwitserland lichtenstein lech silvretta mai nau

fantastisch en we komen zeker weer.

Delfzijl
5-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een geweldig familie hotel.

Een zeer goede omgang met de mensen en zeer hulpzaam.

Eten is zeer goed en lekker ook het rekening houden met mensen die geen zout mogen hebben is zeer goed.

Slaapkamers zijn ook goed alles brandschoon en netjes ingericht.

heerlijke vakantie gehad.

Katja
27-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer fijn en schoon hotel. Eten was perfect. Kom er graag weer terug. Skigebied is ideaal met kinderen. Rode pistes zijn zeer rustig. Aanrader.

Fantastisch Hotel

Fam. G. de Vries
14-6-2011

Een uitstekend Hotel niets is te veel met de service.

Mooie ruime kamer met balkon met uitzicht op de bergen.

Een aanrader om hier naar toe te gaan in de Zomer.

Vriendelijk dorp waar de gemoedelijkheid vanaf straalt.

Het was een top reis met een leuke groep ook Zwitserland hebben we vanuit Wald bezocht.

Goed degelijk familehotel met Sauna

Gerard Gielen
31-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Goedkoop hotel, wat verder van de pistes maar toch goed bereikbaar

je kan zowel in een kleiner gebied (zonnblick) and in de grotere gebieden Lech en Zurs gaan skieen per auto.

2008

gezellig, rustig en vriendelijk

Ton Weterings
27-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een echt gezellig en vriendelijk hotel waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Prachtig met Kerst en altijd een goed kerstdiner

• Ligging t.o.v. pistes8

een prachtig gelegen accomodatie, voortreffelijke keuken, sauna, fitnisroom. skipiste op 1 km afstand.

Gezellig familiehotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhaus Sonnblick in Wald am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhaus Sonnblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.