Sorteren

Reviews over Wald am Arlberg

Mooi en overzichtelijk skigebied.

Familie van Reisen
    19-2-2017
    Wij waren in Wald am Arlberg op skivakantie. Het skigebied (Sonnenkopf) is een mooi, kleinschalig gebied met genoeg uitdagingen voor iedereen. Ook voor wandelaars is het een mooi gebied. Prachtige uitzichten! Het dorp zelf heeft niet zoveel te bieden, geen echte uitgaansgelegenheden ook geen supermarkt, wel een bakker. De nabij gelegen skigebieden (Lech, Zurs, Sankt Anton) zijn ook goed bereikbaar maar hiervoor moet je wel een stukje rijden met de auto. Wij hebben een heerlijke ski-week gehad in Wald en omgeving.

Super familie skigebied!

Mevr. Konings
    4-2-2016

Makkelijk vanuit Nederland te bereiken, Leuk, klein dorpje, nog puur Oostenrijks met een gezellig familie skigebied kinderen tot en met 7 jaar gratis! Restaurantjes met goede bediening in klederdracht en Oostenrijkse specialiteiten. Leuke skischool met kleine klasjes, skigebied St.Anton/Lech snel te bereiken met bus of auto.

Après-ski in de mooserwirt ( st. Anton) heeeeel erg gezellig! Komen volgend jaar weer terug!!!

Fijne plek

Thomas en Karin Pas
    14-8-2015
    Rustige dorpje midden in het dal, makkelijk te bereiken en mooie omgeving. In dorpje zijn geen winkels, alleen bakkertje met enkele levensmiddelen. Wel eetgelegenheden, maar geen uitgaansgelegenheden zoals café, bar o.i.d. Maar daar kwamen wij niet voor. Ideaal voor wandel- en natuurliefhebbers.

Betaalbaar skigebieden voor gezinnen

Patrick
    28-2-2015
    Echt familie skigebied. Veel sneeuw. Paar blauwe en veel rode pistes. Leuke skischool.

Gunstige ligging tov Lech en St. Anton

Mirjam van Dijk-Jager
    30-7-2014
    Zo druk en levendig St Anton in de winter is, zo rustig is het in de zomer. Als wandelgebied is Lech/Oberlech vooral geschikt met goed aangelgde wandelpaden.
Wald am Arlberg scoort een 7,8 uit 10, op basis van 18 reviews