Reviews over Wald am Arlberg

Uitstekend hotel

Frits,
    17-7-2018

Een landelijk rustig gelegen hotel met een juiste prijs- en kwaliteitsverhouding. Zeer hoog service niveau, erg schoon, zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is uitstekend. De warme keuken is van een zeer goed niveau. Ruime kamers. Mooie sauna (infrafood cabine) en dampfbad. Het is hooguit 20 minuten (22 km) met auto van Lech verwijderd. Skibus stopt als het ware voor de deur.

Voor herhaling vatbaar

MJ brandhorst,
    31-3-2018

Goed hotel qua prijs kwaliteit , centraal gelegen, goed ontbijt en heerlijk a la cart restaurant , schone kamers en vriendelijk personeel

Groot appartement met een gezellige sfeer.

Legtenberg,
    10-2-2018

Het appartement op de eerste etage is groot voor 6 personen met 3 slaapkamers twee badkamers. In 15 minuten ben je bij de lift met de auto. Deur naar het balkon klemt We missen 1 fauteuil.

Deksels ! wat was het goed toeven....

F. Labree,
    31-1-2018

mooi uitzicht, bijzonder aardige gastheer en -vrouw, ruim bemeten en van alle faciliteiten voorzien en gezellig aangekleed met Kerst :-)

Ook in de zomer een heerlijk verblijf!

Familie,
    19-8-2017

Ruim en schoon appartement in een prachtige omgeving. Wandelen vanaf Klosterle naar de Spullersee is pittig maar aan te bevelen. Prachtig gebied! Prima uitvalsbasis om diverse plaatsen en gebieden te bezoeken.

Wald am Arlberg scoort een 7,9 uit 10, op basis van 18 reviews