Hotel Wohlfühlhotel Hubertushof

HotelWeer vandaag20°11°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Wohlfühlhotel Hubertushof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wohlfühlhotel Hubertushof

Det bliver ikke bedre

konstantin georg konstantinou
22-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

God service, god mad, panorama swimminpool, panorama værelser og lige på pisten. Et stille og rent hotel med gode facileteter. Det bliver ikke bedre.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wohlfühlhotel Hubertushof in Stuben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wohlfühlhotel Hubertushof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wohlfühlhotel Hubertushof scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.