Chalet Lattacher

Tonen op kaart

8 reviews over Chalet Lattacher

• 8Jeroen19-01-2019

Prima groeps accommodatie

Prima plek voor een weekje skiën. Ontbijt was goed ene dag een gekookt eitje andere dag roerei. 3 soorten vleeswaren, 2 soorten kaas, zoete smeerwaar en yogurt en muesli. Koffie, thee, jus orange en melk als toevoeging van het ontbijt. Verder is er een koelkast gevuld met bier en frisdrank en wat candybars streeplijst rekenen je aan het einde van de week af. Het verzorgde avond eten bij Monschein kunnen ze beter achterwege laten. Dat is geen cijfer waard.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8H. Rensink17-02-2015

Goede ervaringen uit het verleden

Het huis is (enigzins) gedateerd. De badkamer had alles, maar is niet groter als 2m2. Ik was blij, dat ik weer buiten de badkamer was. Het grote, grote pluspunt is de ligging van Lattacher II. Naar beneden, ski's aan en gaan met die ........... Ook de terugkomst: uitmuntend. Ik was al 2x eerder in Lattacher I geweest, maar nooit geweten/gerealiseerd wat het verschil is met Lattacher II. En dat is nl de letterlijke ski in, ski out mogelijkheden van Lattacher II, wat "I" nl niet heeft. Ik ben meteen fan geworden van Lattacher II en kom gegarandeerd terug. Het eten in Mondschein was op een behoorlijk niveau.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9Visscher17-02-2015

Absoluut weer

Klaas en Laura runnen het huis prima, vroeg aankomen op zaterdag was geen enkel probleem. Aanrader is skiverhuur Ski Base, veel voordeliger dan skiverhuur waar we andere jaren kwamen. Bedankt voor het regelen van de parkeer garage, we hebben gekeken naar het graven van anderen! Kortom prima week, één dag niet kunnen skiën. De jongeren hebben zich in Mooserwirt goed vermaakt, tot volgend jaar riepen ze in koor!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 6Therese15-01-2015

Zeer matige prijs/kwaliteit verhouding

Het huis heeft een ideale ligging en ook het dorpje is aardig, alhoewel weinig te beleven. De kamers en inrichting zijn eenvoudig en de gezamenlijke ruimte is weinig comfortabel. De gastvrouw en gastheer, vanuit Chatel Reizen geplaatst in het catered chalet waren aardig maar totaal ongeschikt voor het vak. Het meest teleurstellend was wel het diner wat we iedere avond in Hotel Mondschein voorgeschoteld kregen, waardeloos was het. We werden daar ook behandeld als 3e gangs gasten. Achteraf bleek dat het hotel een zeer kleine vergoeding krijgt vanuit Chatel Reizen. Ontbijt was ook zeer summier, dit kregen we in ons chalet als ook een droog koekje of stukje worst in de middag. Al met al een grote tegenvaller helemaal als je bekijkt wat voor een bedrag we hiervoor moesten betalen.

Gereisd met vrienden in december 2014

• 5m. van horssen09-03-2014

geweldige ligging, slecht prijs kwaliteit

Haus Lattacher ligt aan de piste , direct aan de lift welke toegang geeft tot arlberg skigebied. superligging. Echter het huis is zeer sterk verouderd, kamers zijn matig ingericht . Bedden zijn redelijk maar je mist plankjes haakjes en enige luxe. Welke je voor deze prijs (200 euro HP per kamer) wel mag verwachten. De beheerders zijn heel vriendelijk en behulpzaam, het ontbijt is goed , het avondeten gebruik je in hotel Monschein . Dit is echter slecht geregeld, bijv je moet om 18.30 aan tafel zitten , geen/nauwelijks groente. Kleine porties, je zit aan ongezellige tegeltafeltjes zonder tafelkleedje met lage stoelen welke niet passen bij de tafels. Zeker niet 4 sterren waardig . Kortom geweldige ligging , maar service organisatie onder de maat

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 4elies11-07-2013

Prijs/kwaliteitverhouding is zoek

Lattacher is goed gelegen in een mooi skidorp en een prachtig gebied. Echter voor de prijs van € 165,- voor een 2 p kamer per nacht schoot het veel te kort: oud leeg dekbed, erg kleine kamer, geen spiegel, oude inrichting, beddengoed, cq handdoeken werden niet verschoond, geen kleinere zaken als haardroger, douchemuts, etc.,ontbijt erg simpel, Kortom alles basic en dat is iets wat je bij een dergelijke prijs niet verwacht.

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 8Cees & Mieneke22-01-2007

Chalet Lattacher is een gezellig familie verblijf. Het ontbijt dat wordt verzorgd door Robbin en Jacqueline is uitstekend. Dankzij het enthousiaste stel hebben wij,een groep van 20 personen, een uitstekende vakantie gehad met helaas weinig sneeuw. Het eten in Hotel Post is inderdaad heel erg goed.

Dankzij het enthousiaste stel hebben wij een uitstekende vakantie gehad.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2007

• 8Ralph30-03-2005

Chalet ligt direct aan de lift welke in verbinding staat et de gebieden stuben, St.Anton, St.Christph en Zurs. Stuben is zeer sneeuw zeker, zijn net terug van 25 maart met nog 1,5m sneeuw in het dorp. Chalet is geschikt voor gezelschappen en eten enz. is goed verzorgd. Chalet is wel wat verouderd,maar wel goed. Eten kun je in Hotel Post, zeer goede en verfijnde keuken.Dorp is klein en rustig, maar snel bereikbaar.Te boeken bij Chatel reizen incl. verzorging, zeer goed verzorgd door twee medewerkers in het huis.

Gereisd in maart 2005

0 tips over Chalet Lattacher