Hotel Vermala

Hotel Vermala
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,0

18 reviews over Hotel Vermala in het Nederlands

Oostenrijkse kwaliteit, een aanrader!

Roge en Linda
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke kamer en goed verzorgd gedurende deze week.

Prijs/kwaliteit eten is top.

Lift tegenover Hotel is prettig.

heerlijk eten en genieten

Both
10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed verzorgd hotel, geweldige keuken en compacte maar goede kamers, fijne welness. Shuttle naar lift erg handig, lopen is ook te doen. Rustige omgeving buiten het dorp.

Goed en sfeervol hotel

Albert Jan
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi hotel, goede service, zeer uitgebreid ontbijt en smaakvol diner, Bar is gezellig maar niet druk. In de wellness miste ik ik een koud dompelbad en de mogelijkheid voor naar buiten lopen. Kamers netjes en sfeervol. Busje voor naar de lift is handig. Ligt op loopafstand van de Gafrescha baan. Alleen jammer dat er weinig apre ski gelegenheid is onderaan de piste. Gafrescha baan is ook zeer verouderd.

Perfect geregeld

R Both
8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed en luxe hotel met fantastisch eten. Mooie kamers, compact maar gaat allemaal precies.

prima hotel

R.J. de Graaff
20-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel. Eigenlijk was alles aanwezig wat er nodig was maar de kamer was wel aan de kleine kant. Dit was een gevolg van de kamer die gelegen was onder het dak. Het schuine dak nam veel ruimte in. Daarnaast erg weinig kastruimte en ontbrak er bijvoorbeeld een kapstok. Wat heel onhandig is als je natte kleding hebt.

Wat ons ook wat tegenviel was de bereikbaarheid van en naar het skigebied. Dit kon heen alleen via een oude tweepersoons stoeltjeslift en terug via een afdaling die niet al te best was.

De toegang tot de grote gondels was algauw 1,5 tot 2 km.

Heerlijk hotel met goede service en lekker eten

Fam. Hollink
6-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Uitgebreid ontbijt en diner (elke dag keuze uit 2 menu's). Busje naar en van de liften en na het skiën eerst een soepje en een heerlijk biertje in de ondergrondse bar en dan de sauna's in.

Twee keer per week live muziek die je in sommige kamers hoort!

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Chris Van Wynsberghe
3-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel, kamers en service voldoen aan de verwachting die je krijgt op website en folders. Het hotelbusje naar de skiliften is een absolute meerwaarde. Het personeel is zeer vriendelijk en flexibel. Kleine minpunten : wij kregen de ganse week soep. Wat afwisseling met een voorgerechtje zou aangenaam geweest zijn. Een week voor ons verblijf kregen we plots mails met "lastminute" aanbiedingen voor dezelfde periode. Dit geeft je toch de indruk dat je in de toekomst beter wat wacht om een goedkopere vakantie te hebben. Maar zoals gezegd een degelijk en correct hotel.

Prima hotel voor een fijne wintersport.

Hans en Hilda
21-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

De kamers zijn klein, maar prima en van alle gemakken voorzien. We hebben hier 5 overnachtingen gehad met half pension. Het ontbijt was uitstekend. De porties van de warme maaltijd waren afgemeten maar met vier gangen ruim voldoende. Het eten was lekker. In de kelder bevindt zich een gezellige bar en een super sauna met 3 sauna's en een whirlpool. Openingstijden van 1500 tot 1900 uur. Ligging ten opzichte van de pistes was prima, te lopen, maar er is een breng- en haalservice met een busje: uitstekend. Personeel en service laten niets te wensen over.

Wij waren 1 week in St. Gallenkirch (juni 2011) in een vakantie-chalet en onze gastvrouw had ons Hotel-Rest. "Vermala" (op 10 min. loopafstand) gewezen als goed restaurant, goed eten voor een nette prijs...en dat was ook zo. We troffen een qua interieur prachtig restaurant, een goede kaart met veel keuzes, top vriendelijk personeel met goede suggesties bij de keuzes. Ze hadden altijd goede zin. We hebben er 6 van de 7 avonden gegeten...toppie... een regelrechte aanrader als je daar in de buurt bent.

Redelijk hotel

Everlien
    11-2-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

De kamers zijn klein, maar prima en van alle gemakken voorzien. We hebben hier 4 overnachtingen gehad met half pension. Het ontbijt was prima. Het avondeten moest je 'sochtends bij het ontbijt kiezen (2 opties). De porties waren afgemeten en het eten was niet super, maar redelijk. Een groot nadeel is dat als de kamers volgeboekt zijn, je met meerdere personen aan een tafel wordt gezet. Dit maakt dat je je tijdens het eten enigszins opgelaten voelt. Een leuke andere optie was wel om 'savonds in de Vermala Alp (in de kelder van het hotel) van de hoed te eten (soort steengrillen). De sfeer was daar een stuk gezelliger en het eten erg lekker. Een ander nadeel vond ik dat de sauna alleen 'smiddags geopend was tot een uur of 19.00. Als je dus na het eten nog even de sauna in zou willen, kan dat niet. Ligging ten opzichte van de pistes wel oké. Je moet even een weggetje naar beneden lopen en dan naar de lift (ik schat 10 minuten lopen).

We hebben een aantal aanbieders voor Vermala voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vermala in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vermala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.