Hotel Vermala

Hotel Vermala
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,0

28 reviews over Hotel Vermala in het Nederlands

Oostenrijkse kwaliteit, een aanrader!

Roge en Linda
26-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke kamer en goed verzorgd gedurende deze week.

Prijs/kwaliteit eten is top.

Lift tegenover Hotel is prettig.

Das Vermala ist zum Wohlfühlen

Roland Kalmbacher
25-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wir fühlen uns Wohl im Vermala und kommen jederzeit wieder.

St.Gallenkirch ist ein netter kleiner Ort.

Herrlicher Kurzurlaub

Keßler
24-7-2017

sehr gute Lage um Wanderungen u E-Biketouren zu starten; schöne, saubere Zimmer mit Balkon (Bad etwas klein geraten); schöner angemessener Wellnessbereich, sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis, Leihfahrräder bis auf neue E-Bikes kostenfrei, Räder gepflegt und gewartet, Essen geschmackvoll , abwechslungsreich u ausreichend, sehr freundliches aufmerksames Personal,

heerlijk eten en genieten

Both
10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed verzorgd hotel, geweldige keuken en compacte maar goede kamers, fijne welness. Shuttle naar lift erg handig, lopen is ook te doen. Rustige omgeving buiten het dorp.

Goed en sfeervol hotel

Albert Jan
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi hotel, goede service, zeer uitgebreid ontbijt en smaakvol diner, Bar is gezellig maar niet druk. In de wellness miste ik ik een koud dompelbad en de mogelijkheid voor naar buiten lopen. Kamers netjes en sfeervol. Busje voor naar de lift is handig. Ligt op loopafstand van de Gafrescha baan. Alleen jammer dat er weinig apre ski gelegenheid is onderaan de piste. Gafrescha baan is ook zeer verouderd.

Perfect geregeld

R Both
8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer goed en luxe hotel met fantastisch eten. Mooie kamers, compact maar gaat allemaal precies.

prima hotel

R.J. de Graaff
20-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel. Eigenlijk was alles aanwezig wat er nodig was maar de kamer was wel aan de kleine kant. Dit was een gevolg van de kamer die gelegen was onder het dak. Het schuine dak nam veel ruimte in. Daarnaast erg weinig kastruimte en ontbrak er bijvoorbeeld een kapstok. Wat heel onhandig is als je natte kleding hebt.

Wat ons ook wat tegenviel was de bereikbaarheid van en naar het skigebied. Dit kon heen alleen via een oude tweepersoons stoeltjeslift en terug via een afdaling die niet al te best was.

De toegang tot de grote gondels was algauw 1,5 tot 2 km.

• Ligging t.o.v. pistes8

Uitgebreid ontbijt en diner (elke dag keuze uit 2 menu's). Busje naar en van de liften en na het skiën eerst een soepje en een heerlijk biertje in de ondergrondse bar en dan de sauna's in.

Twee keer per week live muziek die je in sommige kamers hoort!

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Chris Van Wynsberghe
3-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel, kamers en service voldoen aan de verwachting die je krijgt op website en folders. Het hotelbusje naar de skiliften is een absolute meerwaarde. Het personeel is zeer vriendelijk en flexibel. Kleine minpunten : wij kregen de ganse week soep. Wat afwisseling met een voorgerechtje zou aangenaam geweest zijn. Een week voor ons verblijf kregen we plots mails met "lastminute" aanbiedingen voor dezelfde periode. Dit geeft je toch de indruk dat je in de toekomst beter wat wacht om een goedkopere vakantie te hebben. Maar zoals gezegd een degelijk en correct hotel.

Mindestens 4Sterne

Arnold marta
5-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Das Hotel Vermala würde nach meiner Erfahrung mindestens 4 Sterne erhalten.Das essen war abwechslungsreich,schön Presentiert und vorallem sehr schmackhaft.Das Personal zuvorkomment und die Zimmer schön und sauber.

Wir werden mit Sicherheit bald wieder ins Hotel Vermala reisen,

We hebben een aantal aanbieders voor Vermala voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vermala in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vermala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vermala scoort een 8.68 uit 10 op basis van 28 reviews.