Hotel Vallüla ( Montafon )

Hotel Vallüla ( Montafon )
7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,2

75 reviews over Hotel Vallüla ( Montafon ) in het Nederlands

Prima hotel

Het en Ger
11-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gewoon prima, goede service, omgeving, eten etc

Gereisd Met partner in juli 2018

Fijn hotel

Servie Janssen
7-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zaten in december 2017 met twee gezinnen/8 personen in Hotel Vallula in Sankt Gallenkirch. De flexibiliteit van boeken is heel fijn. Van maandag tm maandag of dinsdag tm dinsdag, geen probleem. Het hotel is comfortabel. De kamers zijn krap, maar ach wat heb je nodig met skien. Heel schoon in elk geval met een lekkere douche. Het ontbijt is goed verzorgd, lekker vers brood en broodjes. Er wordt goed gekookt, niet typisch Oostenrijks, maar gewoon goed. Geen grote hoeveelheden maar je kon altijd bijvragen, geen probleem. De bediening is vriendelijk en men spreekt Nederlands/Vlaams. Het ligt gunstig met drie liften op enkele minuten afstand, met auto of skibus voor de deur. De eigenaren Daniel en Rita zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en hebben de tijd voor een mooi verhaal, of een goed advies voor een piste of een wandeling.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

goed maar teveel x en 10

koopman
4-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

perfekte ligging pistes, eten goed en afwisselend , konden iets grotere porties zijn en goede service

Gereisd Met partner in januari 2017

Net hotel met zeer gastvriendelijke mensen

Ilse
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Net hotel met verzorgde kamers. Eigenaren en personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Lekker ontbijt met voldoende keuze (div soorten broodjes en beleg, yogurt, fruit enz). Avondeten bestaat uit saladebar, soep, hoofdgerecht (keuze uit 2 behalve op wisseldag) en toetje. Voor kinderen helaas geen aparte plek/ruimte waar ze spelletjes oid kunnen doen

Gereisd Met vrienden in februari 2017

altijd een beetje thuiskomen in dit hotel

christophe leyssens
20-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

voor de vierde maal zijn wij hier te gast geweest, en deze keer met drie koppels . Dit rustig hotelletje met kraaknette kamers ,verzorgde maaltijden ,en altijd met de glimlach op al onze wenken bediend, staat nog steeds zeer hoog aangeschreven in mijn persoonlijk wintersport lijstje. Mag ik langs deze weg Daniel, Jacqueline en Ellen vriendelijk bedanken voor de gastvrijheid en de lekkere maaltijden. Wat de skifaciliteiten betreft : skibushalte voor de deur , de grote liften op precies 2 minuten en 45 seconden rijden! Bijna alle belangrijke liften zijn nu vernieuwd , dus snelle verbinding. En last but not least , betaalbare prijzen in de bergrestaurants.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Baas
26-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de eerste keer hier geweest. We hebben genoten. Zeer gastvrij, heel schoon, goed eten en goede bedden. Vanuit het hotel is alles bereikbaar met het openbaar vervoer.

Gezellig, supervriendelijk en heerlijk gegeten

Fam. Ruijters
25-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De prijzen per persoon is inclusief uitgebreid ontbijtbuffet en 4-gang diner. Duur is het zeker niet. Het eten is écht superlekker! Ook voor de kids wordt er iets speciaals gemaakt als ze het menu niet zouden lusten. De ligging is geweldig op 200 meter van de stoeltjeslift. De omgeving is magnefiek... zomer én winter. Het hotel doet heel familiaal aan en de kamers zijn kraaknet tot in de hoekjes. Je voelt je hier meteen thuis. Dat ze hier Nederlands spreken is een pluspunt. Wij komen snel terug!

Gereisd Met partner in juli 2016

Prima verblijf bij bijzonder gastvrij familiehotel

Willy de Kramer
3-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goede ontvangst, goed eten, gezellige hotelier + echtgenote en medewerkers, goede prijs/kwaliteit verhouding, mooi terras, comfortabele schone kamers, gezellige eetzaal, goede parkeergelegenheid. Veel wandelroutes in de omgeving. Echtgenote hotelier weet erg veel van de omgeving en geeft goede tips om te wandelen en lunchen/drinkgelegenheden.

Ik heb geen enkel minpunt om op te noemen!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel

Fam. Timmers
4-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

we waren 7 dagen in Vallula en hebben mooie wandelingen gemaakt de kerstmenu was schitterend en het is een echt hecht team daar bij Vallula we gingen eigenlijk om Oostenrijk een te zien in de winter, maar helaas was het er zo groen als in de zomer ik heb maar één opmerking , en dat is de wifi verbinding , deze zou anno 2015 toch wel overal in het hotel moeten kunnen gebruikt worden Ik zou een tien geven mocht de wifi in orde zijn

Gereisd Met partner in december 2015

Toffe kerstsfeer

Fam. Borttaro
27-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gezellig hotel met unieke kerstsfeer; Spijtig dat er in het dal zelf geen sneeuw lag. Op de pistes lag er wel genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vallüla ( Montafon ) in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vallüla ( Montafon ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.