Vakantiehuis Haus Elke

Burgt
31-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Royaal huis. Ruime oprit voor 4 auto's. Skibus recht voor de deur. ca. 5 minuten tot de gondels. Eigen skiberging met schoenenverwarming. Royale, gerenoveerde woonkeuken met 2 ovens, vaatwasser en ruim voldoende serviesgoed. Slaapkamers verdeeld over 2 verdiepingen. Drie badkamers (1 met bad). Ruime slaapkamers (op een paar na). Een gedeelte dient nog gemoderniseerd te worden, maar wordt wel keurig bijgehouden. Geen slijtage of zo. Jammer is dat de zwembaden in nabij gelegen hotels niet toegankelijk zijn voor andere gasten. Een aanrader is het op loopafstand gelegen steakhouse en het kroegje in Gaschurn.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Elke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Elke in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Elke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.