Appartement Haus Antonia

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Appartement Haus Antonia in het Nederlands

heerlijk apartement voor vier personen

erik jeuring
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

al twee keer met kerst in dit appartement gezeten. Heerlijk appartement met twee 2-persoons slaapkamers. een nette keuken en een klein maar fijne woonkamer. gastvrouw is super aardig en welkoms drankje staat altijd klaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Antonia in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Antonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.