Hotel Gazauner Hof

8,6

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Gazauner Hof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Gazauner Hof in het Nederlands

Perfect hotel voor Montafon!

Dean van Vliet, 23-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen week hier verbleven. 1 van onze 2 persoonskamers was heel klein, maar we kregen hier na 1 dag een grotere voor. Uitstekende service, Hotelier Joseph is zeer meedenkend. Skibus voor naar Golm en Hochjoch stopt voor de deur. 100 m naar de (trage) stoeltjeslift naar Silvretta Nova, s middags was dat wel even een klimmetje.... Kamers waren netjes, plafonds zijn wat laag. Eten heel erg goed, uitstekend ontbijt en een uitstekend ontbijtsbuffet. Gezellige bar in de kelder (waar wel gerookt wordt) met een gratis pooltafel. Jongeren kunnen op donderdagavond naar de Limo in St Gallenkirch, per nachtbus. Al met al een heel goed verblijf!

De warmte van een familiehotel nabij de skilift

Adrie Bosman, 8-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze winter hebben wiju tweemaal een week doorgebracht in hotel/pnesion 'Gazaunerhof'. De eerste keer met mijn vrouw en de tweede met vrouw en dochter van 21. Gazaunerhof is een familiebedrijf dat de gast centraal stelt. Als de sneeuw in het dal ligt, ski je door de achtertuin naar 1 van de drie liften die toegang geven tot het skigebied Nova Stoba. Voor het geval er geen sneeuw ligt of voor diegenen die via de andere liften het gebied in willen ligt op 50 meter afstand de halte voor de skibus. Wij hebben in deze twee weken van beide mogelijkheden gebruik gemaakt. Het ontbijt is uitstekend verzorgt en het diner is iedere avond een culinair hoogtepunt. De kamers zijn prima hoewel de kamers op de tweede etageaan aan de lage kant zijn. In de douche moest ik zelfs bukken. De opbergruimte voor de ski's is professioneel en er bevindt zich een sauna in de kelder. Het skigebied telt meer dan 100 km aan pistes (voor elk wat wils). Wij komen hier zeker teriug.

Ideale plek in leukste skigebied van Oostenrijk

pinnelin, 11-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn inmiddels 2 keer in St Gallenkirch geweest, waarvan de laatste keer in dit hotel. De ligging is ideaal, je kunt skien naar de Garfrescha stoeltjeslift en de skibus stopt voor de deur, dus geen probleem als je bij een andere piste eindigt. Het dorp is wel een eindje lopen, maar daar is toch niet zoveel te beleven. De hotelier en zijn personeel zijn uitermate vriendelijk, het eten is prima en de kamer voldoet ook. Het skigebied is misschien niet het grootste van Oostenrijk, maar wel een van de leukste! Uitdagende pistes en supergave skiroutes (off piste skien). Wij gaan hier zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Gazauner Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gazauner Hof in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gazauner Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gazauner Hof scoort een 8.6 uit 10 op basis van 4 reviews.