Hotel Gasthof Adler

6.6Voldoende

Oostenrijk, Vorarlberg, St. Gallenkirch / Gaschurn

Op vakantie geweest naar Gasthof Adler?

6.6Voldoende

14 reviews over Hotel Gasthof Adler

• 2018
    6Riet26-08-2018

Geen 4 sterren waardig

Bij aankomst bleek het hotel volgeboekt en werden een aantal mensen, waaronder wij, in appartementen aan de overkant geplaatst. Een goed alternatief, de appartementen waren zeer ruim en netjes met een groot balkon. Het eten viel erg tegen voor een vier sterren hotel. Op de vrije dag van de kok kregen we opgewarmd eten. Wilde je een eitje bij je ontbijt moest je hier €1,50 voor betalen, terwijl dit in andere hotels standaard bij het ontbijt hoort. De eigenaresse is erg vriendelijk evenals het personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

6dirk21-02-2016

eerste maar laatste keer

beetje oubollig hotel met weinig sfeer

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Willem van Riet30-12-2013

Geweldig verzorgd Hotel met oog voor detail !

Een hotel waar je met de hele familie een bijzonder gastvriendelijk verblijf kunt hebben. Het gehele team is vriendelijk en de verzorging is geweldig. Het eten is overdadig, creatief en erg smakelijk. De kamers zijn ook goed verzorgd echter met 3 personen op een 2 persoons- kamer is iet wat krap.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 9MI06-05-2012

Mooie bestemming in Vorarlberg

Wij hadden een extra grote kamer geboekt, waardoor wij een fijne tijd hebben gehad in Adler. Om naar de skilift te gaan, kan je gebruik maken van de shuttle bus van het hotel. Dit is al een beleving op zich, zeker een aanrader! Verder bood het hotel lekker en afwisselend eten, voorzien van goede wijn. Wel jammer was dat onze kamer niet op tijd klaar was bij aankomst, waardoor wij nog bijna een uur extra aan de bar moesten wachten na een lange autorit.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Gijs Peeters19-01-2012

Perfect Hotel

Een week in Hotel Adler is ons perfect bevallen, het eten was zeer goed, de kamers perfect, de service geweldig, kortom een dikke 10!!! We komen zeker terug in dit hotel, en de groeten aan Claudia!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9info.vandecoolwijk02-01-2011

Gewoon erg goed

Niets op aan te merken. Schoon, lekker eten, goede service, goed geslapen. Voor onze dochter van 5 werd ook erg goed gezorgd!!! We zijn wel met de auto naar de skilift gegaan, maar er is ook een prima bus verbinding. En eigenlijk is het ook best te lopen :-)

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 8Gonnie15-06-2010

Gasthof der Adler

Het eten in dit hotel is meer dan goed, vooral het diner. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak van de kamers laat te wensen over. Overal lagen enorme stofwolken en bij aankomst zat de hele wastafel inclusief het plankje erboven onder de tandpastaresten en andere troep. De matrassen zijn zeer slecht. De vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het eten maken echter zeer veel goed. 's Avonds is hier (in het zomerseizoen) totaal niks te beleven en verveel je je nogal.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Ellen29-09-2009

Gezellig familiehotel

Wij waren hier in 2008 met kerst. Supergoedkoop (nog geen 900,- voor een week halfpension voor 2 volwassenen en 2 kinderen onder de 7 jaar). Het eten was heerlijk en verrassend. De bediening heel goed en ook aardig voor de kinderen. De natte cel was duidelijk pas gerenoveerd en ook goed schoon. De kamer was wat oubollig en de vloer kraakte, maar het eten en de sauna maakt dat allemaal ruimschoots goed. Ik kan dit hotel alleen maar aanraden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 10W. en familie05-08-2009

wie dit niks vind is er nog niet geweest

der adler is één van de best uitgeruste hotels waar ik ooit verbleef ( en dat zijn er wat).we zijn er al meerdere jaren te gast in de winter.( ook soms in de zomer). het is zijn 4* méér dan waard ! de mensen die "der adler "niks vinden wil ik wel eens thuis bezig zien. wij hadden er steeds een suite. de nouveau cuisine is natuurlijk niet voor iedereen te smaken, maar ze is uitmuntend. elke dag dingen die je thuis niet eet, of waar je de moeite niet voor doet om ze te leren ontdekken. dicht bij de skiliften. skiwinkel ( harry,s). prachtige omgeving om (in de zomer) op uit te trekken ( met de auto, of te voet).PERFECT hotel, PERFECTE service, vriendelijkheid ten top. hulpvaardig. ik hoop er nog lang als gast te mogen komen. familie W. uit belgie.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8C. R. Derichs23-02-2009

Gastvrij

Hotel Der Adler heeft ruimschoots aan de verwachtingen voldaan. De keuken is verassend goed en het personeel is attent en servicegericht. Het hotel is redelijk kindvriendelijk. Een 'speelkamer' met allerlei speelgoed biedt de jongere kinderen afleiding. De saunaruimte is ruim.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Hotel Gasthof Adler info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Kapel, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden