Hotel Garfrescha

leuk hotel

pp
10-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel biedt ook activiteiten aan waar je gratis aan kan deel nemen. Je verveelt je er geen dag! Heel kindvriendelijk! Zelf op een regendag weet de hotelbaas Lars het te redden en biedt leuke activiteiten aan zodat er geen dag verloren gaat. Het eten is niet heel speciaal, maar wel heel lekker. Er wordt ook rekening gehouden met zeer veel allergieën (wel best op voorhand melden) glutenvrij, lactosevrij... alles kan. Het hotel is ook zeer mooi gelegen op een berg. In de zomer is het makkelijk bereikbaar via de smalle, maar vernieuwde asfaltweg. In de winter dien je een stoeltjeslift te gebruiken om het hotel te bereiken. De kamers zijn ruim en de badkamer is recentelijk vernieuwd. Het personeel is zeer vriendelijk. Er hangt een gemoedelijke sfeer.

Geweldig!

Versteeg
20-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel op de piste, je skiet zo vanuit het hotel het mooie skigebied van Silvretta-Montafon in. Omdat je op hoogte zit, moet je bagage vanuit het dorp naar boven getransporteerd worden met de lift. Dit vergt even wat moeite, zeker op de terugreis. Maar je vakantie is dan wel fantastisch!

Heerlijk genieten

Robert van der Hoeven
22-8-2015

We zijn met onze dochters ( 6,8 en10 jaar) een week hier in het hotel geweest. We hadden een schitterend ruime kamer die bestond uit 2 aparte slaapkamers een apart toilet en badkamer.

We werden allerhartelijks ontvangen en kregen een goede uitleg over het hotel, de faciliteiten en de animatie. Bij het avondeten kwam de chef een verdere uitleg geven over de activiteiten en werd het team voorgesteld. We hebben vanuit het hotel georganiseerd een aantal schitterende wandelingen gemaakt en er is iedere dag iets te doen.

heerlijke vakantie

heer Helwerda
13-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

nadeel is dat de tijdsdruk daar is voor de heenreis, ivm sluitingstijden lift

Super leuk en goed hotel

m.sanders
12-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Net terug van 1 week Montafon, hotel Garfrescha, hoe je bij je hotel moet komen en weer terug naar de auto is op zich al een belevenis, je bent er ca. 1 uur mee bezig. Eenmaal aangekomen wordt je heel hartelijk ontvangen en het personeel (team 3) is in een woord fantastisch! ligging is natuurlijk geweldig direct aan de piste en de kamers zijn ook ruim, goede bedden en mooie gerenoveerde badkamer. Eten goed, animatie super! Al met al een aanrader! Enige kleine minpuntje is de niet verwarmde skikelder, wij namen onze skischoenen gewoon mee naar de kamer, ook opgelost dus. Dag 1 waren mij ski's foutief geslepen (in Nederland) en ik kon zo de ski's van de "baas" gebruiken, ze doen echt alles voor je om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken, team 3 klasse!

Ideale ligging

Jan en Christien
17-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Garfrescha ligt op 1500 m. hoogte direct aan de Silvretta Nova piste. Ondanks deze ideale ligging, ligt het echter wel hoog en afgelegen. Je kunt met een stoeltjes-kabelbaan naar beneden. Als gast mag je beneden gratis parkeren.

Het hotel heeft ruime kamers, een zwembad, een wintertuin en een gratis sauna.

De service is prima en het eten wordt uistekend verzorgd.

• Ligging t.o.v. pistes10

De ligging is natuurlijk fantastisch direct aan de piste. Er zit een nieuw team die er alles aan doen om het jou zo aangenaam mogelijk te maken. Er wordt van alles georganiseerd: skiguiding, fakkeltocht, thema-avonden, zowel voor volwassenen als voor kinderen! Het eten is eveneens goed verzorgd. Al met al een topvakantie gehad!!

wellicht nu beter na renovatie

herman vanbeckevoort
7-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij zijn er geweest in 2006 en 2007. Fantastisch wandelgebied (voor gans de familie). Hotel was in 2006 nog correct, maar in 2007 sterke terugval - wegens verkocht door de eigenaars. Hotel was daarom dringend aan renovatie toe. Dit blijkt nu ook gebeurd te zijn !! Eten was steeds goed - kamers eenvoudig - zwembad OK maar te koud (in 2007). Toch staat het op ons lijstje om nog eens terug te gaan.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel ligt hoog op piste, maar ook afgelegen. Het dorp kan alleen bereikt worden via de open stoeltjes kabelbaan.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mijn eerste indruk van het hotel was niet zo positief omdat het nogal hoog en afgelegen lag en omdat de kamers wat tegenvielen. Onze kamer zag er helemaal niet zo uit dan stond beschreven in de brochure. Bovendien was het water van het zwembad ook helemaal geen 28°C zoals ook stond vermeld. Het eten was dan weer wel lekker, op het ontbijt was er wel veel keuze en er werd rekening gehouden met de kinderen maar de kinderspeelkamer viel dan weer wat tegen want er was ook geen begeleiding.

Maar we kregen een super warm onthaal en de gastvrijheid was super.

Voor wandelaars is dit een echte aanrader want het hotel is wel prachtig gelegen maar voor kinderen is het iets minder...

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garfrescha in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garfrescha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.