Hotel Garfreschastersterster

• Sauna

14 reviews over Hotel Garfrescha

• 10pp10-08-2016

leuk hotel

Het hotel biedt ook activiteiten aan waar je gratis aan kan deel nemen. Je verveelt je er geen dag! Heel kindvriendelijk! Zelf op een regendag weet de hotelbaas Lars het te redden en biedt leuke activiteiten aan zodat er geen dag verloren gaat. Het eten is niet heel speciaal, maar wel heel lekker. Er wordt ook rekening gehouden met zeer veel allergieën (wel best op voorhand melden) glutenvrij, lactosevrij... alles kan. Het hotel is ook zeer mooi gelegen op een berg. In de zomer is het makkelijk bereikbaar via de smalle, maar vernieuwde asfaltweg. In de winter dien je een stoeltjeslift te gebruiken om het hotel te bereiken. De kamers zijn ruim en de badkamer is recentelijk vernieuwd. Het personeel is zeer vriendelijk. Er hangt een gemoedelijke sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Versteeg20-03-2016

Geweldig!

Hotel op de piste, je skiet zo vanuit het hotel het mooie skigebied van Silvretta-Montafon in. Omdat je op hoogte zit, moet je bagage vanuit het dorp naar boven getransporteerd worden met de lift. Dit vergt even wat moeite, zeker op de terugreis. Maar je vakantie is dan wel fantastisch!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Robert van der Hoeven22-08-2015

Heerlijk genieten

We zijn met onze dochters ( 6,8 en10 jaar) een week hier in het hotel geweest. We hadden een schitterend ruime kamer die bestond uit 2 aparte slaapkamers een apart toilet en badkamer. We werden allerhartelijks ontvangen en kregen een goede uitleg over het hotel, de faciliteiten en de animatie. Bij het avondeten kwam de chef een verdere uitleg geven over de activiteiten en werd het team voorgesteld. We hebben vanuit het hotel georganiseerd een aantal schitterende wandelingen gemaakt en er is iedere dag iets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8heer Helwerda13-02-2015

heerlijke vakantie

nadeel is dat de tijdsdruk daar is voor de heenreis, ivm sluitingstijden lift

Gereisd met partner in januari 2015

• 9m.sanders12-01-2013

Super leuk en goed hotel

Net terug van 1 week Montafon, hotel Garfrescha, hoe je bij je hotel moet komen en weer terug naar de auto is op zich al een belevenis, je bent er ca. 1 uur mee bezig. Eenmaal aangekomen wordt je heel hartelijk ontvangen en het personeel (team 3) is in een woord fantastisch! ligging is natuurlijk geweldig direct aan de piste en de kamers zijn ook ruim, goede bedden en mooie gerenoveerde badkamer. Eten goed, animatie super! Al met al een aanrader! Enige kleine minpuntje is de niet verwarmde skikelder, wij namen onze skischoenen gewoon mee naar de kamer, ook opgelost dus. Dag 1 waren mij ski's foutief geslepen (in Nederland) en ik kon zo de ski's van de "baas" gebruiken, ze doen echt alles voor je om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken, team 3 klasse!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Jan en Christien17-02-2010

Ideale ligging

Hotel Garfrescha ligt op 1500 m. hoogte direct aan de Silvretta Nova piste. Ondanks deze ideale ligging, ligt het echter wel hoog en afgelegen. Je kunt met een stoeltjes-kabelbaan naar beneden. Als gast mag je beneden gratis parkeren. Het hotel heeft ruime kamers, een zwembad, een wintertuin en een gratis sauna. De service is prima en het eten wordt uistekend verzorgd.

Gereisd met partner in januari 2008

• 8fam. Blok27-12-2009

Fantastische plek met een zeer enthousiast team!

De ligging is natuurlijk fantastisch direct aan de piste. Er zit een nieuw team die er alles aan doen om het jou zo aangenaam mogelijk te maken. Er wordt van alles georganiseerd: skiguiding, fakkeltocht, thema-avonden, zowel voor volwassenen als voor kinderen! Het eten is eveneens goed verzorgd. Al met al een topvakantie gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 6herman vanbeckevoort07-03-2009

wellicht nu beter na renovatie

wij zijn er geweest in 2006 en 2007. Fantastisch wandelgebied (voor gans de familie). Hotel was in 2006 nog correct, maar in 2007 sterke terugval - wegens verkocht door de eigenaars. Hotel was daarom dringend aan renovatie toe. Dit blijkt nu ook gebeurd te zijn !! Eten was steeds goed - kamers eenvoudig - zwembad OK maar te koud (in 2007). Toch staat het op ons lijstje om nog eens terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

• 8sylvia10-09-2008

Gezellig hoog gelegen hotelletje op piste

Hotel ligt hoog op piste, maar ook afgelegen. Het dorp kan alleen bereikt worden via de open stoeltjes kabelbaan.

Gereisd met familie in september 2008

• 6Wilke R.31-08-2006

Mijn eerste indruk van het hotel was niet zo positief omdat het nogal hoog en afgelegen lag en omdat de kamers wat tegenvielen. Onze kamer zag er helemaal niet zo uit dan stond beschreven in de brochure. Bovendien was het water van het zwembad ook helemaal geen 28°C zoals ook stond vermeld. Het eten was dan weer wel lekker, op het ontbijt was er wel veel keuze en er werd rekening gehouden met de kinderen maar de kinderspeelkamer viel dan weer wat tegen want er was ook geen begeleiding. Maar we kregen een super warm onthaal en de gastvrijheid was super. Voor wandelaars is dit een echte aanrader want het hotel is wel prachtig gelegen maar voor kinderen is het iets minder...

Gereisd met familie in augustus 2006

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig