Hotel First Mountain Montafon

Hotel First Mountain Montafon
6,6

• Ligging t.o.v. pistes7,3

We hebben een aantal aanbieders voor First Mountain Montafon voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel First Mountain Montafon in het Nederlands

Had meer potentieel

Van Peteghem Terence
11-9-2017

Eten ok, hygiëne goed.

Matras doorlegen = slecht slapen. Receptioniste/eigenaar niet echt spontaan.

Vernieuwde badkamer mooi.

Wat een slecht hotel! Geen hygiëne!

Arno NL
26-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes1

Neem jij jezelf serieus? Wil jij een onbezorgde vakantie? Ga dan NIET naar dit hotel! De verhalen over de onprofessionele receptioniste/ barvrouw/ leidinggevende kloppen. Maar we hadden nog moed, tot we op de kamer kwamen. Er zaten vlekken in de bank, kruimels overal, peuken op het balkon, remsporen in het toilet, walgelijk! Het eten was ook ruk! Niet gaar, eieren die niet gekookt zijn, geen variatie en totaal niet al inclusieve! We gaan 5 keer per jaar naar hotels maar verreweg het slechtste hotel waar wij ooit geweest zijn!

Oude reviews (archief)

Super leuk verblijf gehad!

Susanne
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst dachten we in een jeugdhotel terecht gekomen te zijn. De week ervoor zaten er blijkbaar veel Duitse studenten. Tijdens onze week verbleven wij met 1 ander Nederlands stel tussen een gevarieerde groep Duitsers, die via een andere organisatie geboekt hadden. Wij zijn gezellig meegelift en hebben met het groepsprogramma meegedaan als ons dat aansprak. Veel plezier gehad. De accomodatie is prima: ruime, schone kamers die om de dag service kregen. De sauna was schoon en uitgebreid. Het eten in buffetvorm bood voor iedereen wat lekkers en het ontbijt was super uitgebreid. Heel sympathiek ook dat je een broodje mee mag nemen voor op de piste. Het personeel maakte echt het verschil: jong, enthousiast en netjes. Alles bij elkaar een prima hotel; de negatieve reacties kunnen wij niet onderschrijven.

Prima low budget hotel

Jan
19-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

kun je je kinderen niet zelf animeren bij b.v. Slecht weer of heb je 4 of 5 sterrenwensen voor een hotel, kom dan alstublieft niet naar dit hotel. Houdt je van een gezellige ongecompliceerde sfeer met goede maaltijden en je houdt van een geweldige omgeving, kom dan wel hier naar toe. Dit hotel en de omgeving biedt je alles. Ze maken gebruik van veel part time personeel (studenten), maar met enig flexibiliteit is ook dit geen probleem. Deprimerend/kwaliteit verhouding is prima

Dus niets voor zeurpieten en prima voor alle anderen

leuk hotel zeer slecht personeel

Nancy
30-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel is wel oke All in formule is slecht s'middags heel vaak niets te krijgen drink automaten gewoon uit Klokslag 21 uur automaten uit en om 21.30 uur in het hotel niets meer tekrijgen Personeel zeeeeeeeer onvriendelijk Vlonder waar je kon zitten heel gevaarlijk hout rot En flinke gaten in Eten was wel oke

Wel aardig

Henk
11-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wel een gezellig hotel, mensen zijn aardig maar het eten vonden wij eigenlijk erg matig... Wij hebben dus maar lekker op de piste gegeten, 's avond wel aangeschoven en maar een beetje sla gegeten. Wel heerlijk gegeten in de pizzeria capriola ofzo... Tip bestel 1 pizza, is genoeg voor twee

Gewoon goed

Ruud
27-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

First mountain hotel Gaschurn is gezien de prijs een uitstekend hotel met een goed omschrevene all inclusief formule. Opmerkingen betreffende de beperkte mogelijkheid tot het nuttigen van koffie begrijp ik dan ook niet, het is allemaal goed te lezen bij de boeking. Zijn in genoemd hotel geweest van 14 t/m 28 september 2014 en hebben de "montafonkaart " genomen met een duur van 10 dagen, auto is gedurende die dagen niet meer van de plaats geweest, alles met de bus en trein gedaan(bus stopt nagenoeg voor de deur) kortom, mijnerzijds geen enkele negatieve opmerking en al zeker niet betreffende het personeel wat bij ons vriendelijk en behulpzaam overkwam. Gaan beslist nog eens terug.
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede prijs/kwaliteit, fijn hotel en heel vriendelijk personeel, ook al zijn het stagiaires. Het eten is zeer gevarieerd en erg lekker! Wij hebben een hele week genoten van dit alles . Negatieve kritiek is hier zeker niet op zijn plaats!!

Wiel en Leonie.

Geweldig

Mariet Augenbroe
21-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel! Prijs /kwaliteit is prima. Omgeving is prachtig , je kunt er heerlijk wandelen .Personeel is vriendelijk.Eten in hotel is ontzettend lekker.We hebben genoten.

Leuk hotel op een mooie plek.

I. Lange
18-9-2014

Na alle recensies waren wij benieuwd naar dit hotel. Wij werden hartelijk ontvangen en hadden een prima kamer met mooi balkon. Het eten was prima in orde en er was genoeg keus. Kamer werd naar eigen behoefte schoongemaakt maar wat ons betreft hoeft dat niet elke dag. Mooie wandelingen gemaakt, het is een prachtige omgeving. Voor herhaling vatbaar wat ons betreft!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel First Mountain Montafon in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel First Mountain Montafon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel First Mountain Montafon scoort een 6.62 uit 10 op basis van 27 reviews.