Appartement Ferienwohnung Alpenblick

Weer vandaag3°-3°
Appartement Ferienwohnung Alpenblick

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Appartement Ferienwohnung Alpenblick in het Nederlands

Prima ervaring. Graag nog een keer.

Joost Knotnerus
15-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer compleet appartement voor 4 personen.

Mooi gelegen, ca 600 meter vanaf de hoofdstraat (met SPAR en andere winkels) omhoog. Bij intensieve sneeuwval sneeuwkettingen zeer aanbevolen.

Ca. 5 minuten rijden naar het liftstation St Gallenkirch vanwaar het gebied in twee richtingen ontsloten wordt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnung Alpenblick in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnung Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.