Vakantiepark Chalet-Resort Montafon

• 9.2Onderkomen
  • 7.8Activiteiten

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet-Resort Montafon voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiepark Chalet-Resort Montafon

• 9Gert20-01-2019

Geweldig gebied en prachtig appartement.

Wat een prachtig appartement. Erg vriendelijke eigenaren. De bedden lagen heerlijk en het eten in het bijbehorende restaurant erg goed. Een compleet appartement, wat erg netjes afgewerkt was en alles aanwezig. Eten kon je ook laten bezorgen en broodjes via internet te bestellen. Het gebied is werkelijk prachtig met fenomenale uitzichten. Het gevoel van op het dak van Europa skiën. De après ski is alleen niet te vergelijken met bijvoorbeeld Tirol. Het gebied is echt gericht op het skiën zelf en niet zo zeer het leven na een dag skiën. Pistes lagen er prachtig bij. Wij zaten er tijdens de grote sneeuwdump, maar binnen de kortste keren kon we weer de piste op. Die Oostenrijkers weten echt wel wat ze doen! Voor het skiën vanwege de gezelligheid volgend jaar weer naar Tirol, maar voor de natuur zeker nog een keer terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Liesbeth20-01-2019

Fantastisch......on top of the world!

Wat een prachtig appartement. Ruim ingericht. Fantastische bedden. Alles netjes afgewerkt en alles aanwezig in het appartement. Erg vriendelijke eigenaren en goed eten in het restaurant. Via internet kon je broodjes voor de volgende dag bestellen, wat erg handig was, de volgende dag hingen ze aan de deur. V.w.b. het skiën, een ontzettend mooi gebied, met adembenemende uitzichten. Ben je op zoek naar de gezelligheid van Tirol, dan moet je niet in dit gebied zijn, maar wil je heerlijke brede pistes en rust en ruimte dan zit je in dit gebied helemaal goed. Wij waren er in de week van de grote sneeuwdump, wat betekende dat we een dag of 3 van de buitenwereld afgesloten zijn geweest, maar we hebben hier absoluut geen last van gehad. Door de sneeuwdump nog mooiere pistes! Ze weten gewoon wat ze doen en zorgen dat alles veilig is. Voor de gezelligheid volgend jaar weer naar Tirol, maar in de zomer gaan we hier zeker nog eens op vakantie.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 2018
      9JackyBF18-03-2018

Perfecte skivakantie

Wij hadden met 6 volwassenen een vrijstaand huis. Goed schoon. Heel veel keukengerei. Voor zeker het dubbele aantal mensen. Mooi en praktisch ingericht. Sauna waar je met hooguit 2 pers.in kunt maar zag er ook prima uit. 3 slp kmrs en 2 badkamers waar ook niks op aan te merken is. Heel aardige eigenaren die je alles kunt vragen. Het is mogelijk om catering aan huis te bestellen. Werkte ook perfect. Elke dag kun je doorgeven aan de receptie hoeveel broodjes je de andere dag wilt en dan worden ze ‘s morgens rond 7 uur gebracht en binnen gezet. Er is een restaurant waar je lekker kunt eten. De afstand tot de lift is ca. 400m. Er zit een gratis skidepot bij de lift bij de boeking dus ook ideaal. Geen gesjouw met onhandige skischoenen aan en zware ski’s. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er ‘s avonds weinig licht is op het resort. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

• 10Ligging t.o.v. pistes
      • 10Onderkomen

• 9Margreet04-02-2018

Warm welkom!

Heerlijk appartement, verwarming stond aan toen we aankwamen en de bedden waren opgemaakt! Heerlijk! Na zo'n rit in de auto voelt dit als een warm welkom. Appartement is van alle gemakken voorzien, wij zaten in type c met sauna. 2 badkamers en in totaal 3 wcs! De sauna was heerlijk. Het enige minpunt wat ik kan opnoemen is de zitkamer die is wat klein ten opzichte van het aantal personen. Verder heerlijk verblijf! Op loopafstand (5 minuten) vanaf de lift!

• 8Ligging t.o.v. pistes
      • 7Activiteiten

• 2017
      8ChantalM03-08-2017

Mooi, nieuw complex.

Het zijn moderne, nieuwe appartementen van alle gemakken voorzien. De afstand tot aan de supermarkt, tevens begin 'centrum' is meer dan de reisorganisaties aangeven. Ca. 17 minuten lopen (bergopwaarts), terug ben je sneller. Naar de lift wat dichterbij, maar op skischoenen en met ski's bij je is de bus of auto prettiger. Let goed op welk type 2-kamerappartement je boekt, deze verschillen onderling erg in grootte. Ook hebben ze geen balkons waardoor het al snel kleiner aanvoelt. Boek je met de maximale bezetting (incl. personen op de slaapbank) dan is er zeer weinig opbergruimte voor kleding. Inventaris is krap aan, wel alles aanwezig. Het complex ligt aan een doorgaande weg, wel rustig.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Tom21-01-2017

Waanzinnig mooi en rustig ski gebied.

wij verbleven in Chalet Resort Montafon. Super ligging vlak bij de liften. Prachtig appartement. Net nieuw. Absolute aanrader.

0 tips over Vakantiepark Chalet-Resort Montafon

0 vragen over Vakantiepark Chalet-Resort Montafon