Hotel Base Montafon

Hotel Base Montafon
5,8

• Ligging t.o.v. pistes8,0

6 reviews over Hotel Base Montafon in het Nederlands

Een hotel om erop uit te trekken.

Wandelaars
20-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Echt wintersporthotel. Erg basic. Ontvangst is niet erg klantvriendelijk.De omgeving is erg mooi om lange bergwandelingen te maken. Je moet wel over een goede conditie beschikken. Om 16.00 uur koffie/thee met lekkere plaattaar! Eten wat de pot schaft. Tip: kom op tijd, 19.00 uur, want als je een half uur later bent wordt je weggestuurd!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Liever niet meer

Jos
16-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Te “base” voor ons. Kamers zijn erg klein, zeker de badkamer ook. Geen tafeltje of bureau op de kamer. Ikea heeft in dit hotel veel mogen leveren:-) Wel is alles proper. Niet echt vriendelijk onthaal, aan de klantvriendelijkheid kan duidelijk nog gewerkt worden. Eten is gewoon ok. Avondmaal wordt wel aan een hels tempo geserveerd. Ontbijt is buffetvorm maar de broodjes zijn afbakmateriaal. Geen muesli of flakes die niet gesuikerd zijn. De “eetzaal” is een echte refter en doet eerder studentikoos aan. Niet gezellig dus. Voor ons geen aanrader, wij krijgen hier geen vakantiegevoel.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Een basis hotel wat zeker geen *** (touroperator)

Marnix & carlien
29-7-2017

Duidelijk geen Oostenrijks kinderhotel. Kamers schoon maar zeer eenvoudig, bedden op een houten plank/ matras plastic hoes. Hotelkamer heeft slechts 1 stoel en er is een galarijbalkon (geen privacy). Geen lift aanwezig. Het eten is studentikoos en geen rekeninghoudend met kindermaaltijden/wensen. Ontbijtbuffet is uitgebreid en prima! Personeel niet meedenkend / behulpzaam. Het hotel is prima voor een nachtje maar niet langer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Base Montafon voor je op een rij gezet:

hotel met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Stephan en Renate
25-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Base Montafon is een prima hotel als uitvalsbasis voor een fraaie omgeving. Het personeel is erg klant- en kindvriendelijk. Het avondeten is gevarieerd (combi a la carte en buffet). Ook een uitstekend ontbijt, met de mogelijkheid om de lunch zelf te maken om mee te nemen. Het interieur en de aanblik van het hotel zijn behoorlijk ‘basic’ -zoals ‘base’ in de naam ook al eerlijk suggereert- en vooral duidelijk gericht op het skiseizoen en buitensporten. Niet erg dus als je veel buiten bent, als het veel regent is er daardoor wel minder te doen in het hotel. Voor de kinderen tot circa 12 jaar is er overigens wel een ruime en leuke speelkamer in het hotel. We hebben hier een prima vakantie gehad. Een tip nog: koop een Mantafon card. Kosten volwassenen c.a. € 60 p.p. en kinderen € 40 p.p.. Met deze kaart kun je in vele attracties, zoals kabelbanen en buitenzwembaden. De kosten heb je er binnen enkele dagen al uit.

Mooie omgeving,

Jacqueline
8-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede bediening, aardig personeel, kamers van alles voorzien. Worden goed bijgehouden met schoonmaken. Prachtig uitzicht op de bergen. Is aan te raden.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

Diana Veenstra
24-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede ligging tov skigebied, liften, winkels.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Base Montafon in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Base Montafon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.