Appartement Appart Laijola

8,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

5 tips over Appartement Appart Laijola

Arne Westerdijk, 18-8-2014
Appartement 101 is prima en aan het zwembad!
Anoniem, 3-8-2014

Pizzeria boven de spar is echt super, vriendelijke bediening.

Milka outlet bludenz vonden we iets tegenvallen, maar dorpje is wel erg leuk.

Alpine coaster is erg leuk, ook geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar.

Schurns heeft leuke activiteiten, bv activ centrum. Bij regenachtige dagen mooie springkussens en speelparadijs voor kinderen (overdekt en voor een groot deel gratis).

In Schruns met de cabinelift naar boven, dan het kinderpad lopen van golmi.

henrieke, 6-8-2012
Silvretta Hochstrasse, bergbanen, koop een 7 of 10 dagenkaart en alle bergbanen zijn gratis.Als je zo'n kaart hebt, ga je het ook eerder doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Appart Laijola voor je op een rij gezet:

Danny van Houtum, 15-4-2012
Voor mensen met Flow bindingen: Bovenaan de lift (Versettla bahn) zit een man die alles repareren kan
Van Katwijk, 29-11-2011

Aress-ski in de Lammhutte halverwege de dal afdaling is erg gezellig!!!

Je kunt ook pizza´s laten bezorgen door het Italiaanse restaurant boven de Spar supermarkt in het dorp. Erg handig als je met kinderen bent.

Tevens kun je bij de skiverhuur bij de lift of boven bij de gondel je ski´s en schoenen voor 1,- euro per dag in het depot laten staan, zodat je er s´morgens niet mee hoeft te slepen. Ook al is het maar 200 meter

We hebben een aantal aanbieders voor Appart Laijola voor je op een rij gezet: