Aparthotel Appart Gastauer

Fantastisch!!

Maaike
3-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement Gastauer. (In het wonderschone Sankt Gallenkirch). Zeker de moeite (en de iets hogere prijs) waard! Wij verbleven hier met Kerst 2018 in een luxe 6 persoons appartement. Super ruim, alles nieuw en super schoon. Van alle gemakken voorzien (heerlijke bedden, royale keuken met heerlijke zitstoelen, grote bergruimte, 2 badkamers). Fijn thuiskomen na een dag skiën. Rustig gelegen maar toch midden in centrum van Sankt Gallenkirch en (redelijk) dicht bij de liften en om de hoek een supermarkt en skishop. Eigen parkeerplaats. Goede service en elke ochtend hingen de verse broodjes aan de deur. De kinderen hadden In dit appartement de ruimte om te spelen en dat was ideaal. Al bij al, een aanrader voor een onbezorgde vakantie!! Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Heerlijke en gunstig gelegen plek

Carla Jongerius
10-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • organisatie van boeking is super
  • incheck tijden zijn beperkt maar hartelijk
  • apartement is prettig en conform foto’s op site
  • lopen naar gondel op heenweg bergafwaarts maar terug zijn het pittige 10-15 minuten
  • wellness Valt tegen. Klein en weinig privacy
Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Zeer gastvrij en erg leuk skigebied.

Richard Rot
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het appartementencomplex licht op 10 minuten lopen van de lift maar wel berg oplopen vanaf de lift. Het appartement was netjes modern en royaal. Supermarkt om de hoek en broodjes service in het complex. zelf de wifi was zeer goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 10 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartement

Saskia
3-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk appartement in het centrum van St Gallenkirch. Hartelijke ontvangst bij de receptie. Het appartement is mooi en verzorgd. Heerlijke bedden en een goede ruime douche. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in januari 2018

Genieten van de bergen

Carla
22-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aparthotel Gastauer heeft mooie, schone appartementen. Doordat sommige vakantiegangers ruw met de spullen omgaan hebben de appartementen wel wat gebreken. Sankt Gallenkirch is een leuk bergdorpje en het is heel fijn dat je keuze hebt uit meerdere kabelbanen zodat je elke keer een andere bergtocht kunt maken. Liechtenstein is ook leuk om te bezoeken.......maar wel prijzig. Sommige appartementen hebben erg weinig zon.....maar dit staat ook aangegeven bij de beschrijving van de appartementen. Het zwembad is erg klein. Het restaurant en bar zijn gesloten. Heel fijn dat er een parkeergarage is. Het gebouw zelf is weinig aan, erg saai en wij misten toch absoluut de fleurigheid van bloemen die veel hotels wel hebben. Aardige gastvrouw, die nergens een probleem van maakt!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fijn verblijf

Familie uit Nederland
19-8-2017

Veel privacy,goed onderhouden,ideale parkeergarage. Wel jammer dat restaurant gesloten is,wordt niet vermeld.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie accomodatie

Anne
13-8-2017

Mooie moderne accommodatie, compleet ingericht appartement met groot balkon. Fijn zwembad en prima ligging. Midden in het dorp maar toch rustig en een mooi uitzicht!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fijn appartement. Je voelt je driect thuis

A. Klerk
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Op 900 meter is de sneeuw zekerheid niet gegarandeerd maar we hebben daar elk jaar toch echt een wit dorp gezien. Heerlijk voor de kinderen en de sfeer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 25 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek, ruim en zeer net appartment

Corina
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Aparthotel gastauer is zeer service gericht, heeft moderne en fijne appartementen. Het was heerlijk om hier een week te verblijven in de voorjaarsvakantie. Prima bedden, heerlijke badkamer. Super goed verzorgt.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend modern en ruim appartement

Veninga
18-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

..dat er gewoon 7 stoelen staan voor 6 personen. Dat er voldoende bestek en servies is. Dat er 2 douches en 2 wc's zijn. Het is allemaal lekker riant.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Aparthotel info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaInfrarood sauna

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appart Gastauer in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appart Gastauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.