Appartement Haus Sieglinde

2 reviews over Appartement Haus Sieglinde in het Nederlands

gastvrij en gezellig

verweij
1-11-2010

wij hebben vele jaren zowel onze zomer- als wintervakantie doorgebracht in Haus Sieglinde, met en zonder kinderen.

De omgeving is schitterend, maar zeker zo belangrijk: Sieglinde en haar man doen alles om het je naar de zin te maken. Zij nemen je graag mee op ski- of wandeltour, maar ook 's avonds maken ze het gezellig met kaffee und kuchen, of wat sterkers. Gastvrijheid staat er hoog in het vaandel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

gastvrij en gezellig

fam. Verweij
5-5-2010

kleinschalig dus persoonlijk. Sieglinde, de eigenaresse, weet heel veel van de omgeving en begeleidt je graag op bergwandelingen/skitochten. Ze weet het je prima naar de zin te maken. We zijn zowel in het appartement geweest als kamer met ontbijt; het is ons heel goed bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Sieglinde in Silbertal , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Sieglinde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.