Hotel Bergkristall

Weer vandaag1°-2°
Hotel Bergkristall
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bergkristall voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bergkristall in het Nederlands

Super hotel

John
23-12-2014

Hotel ligt in doodlopend dal, dichtstbijzijnde skilift op nog geen 500 meter. Is met speciale skibus te bereiken of de auto. Lift geeft aansluiting op het grote silvretta montafon skigebied. Hotel zelf is keurig, prima kamers en suites. Eten is voortreffelijk net als het zwembad en de sauna. Regelmatig leuke extra's in de avond zoals gluwein of optreden van plaatselijk muzikanten. De eerste keer dat we hier zijn geweest waren we de enige Nederlanders, nu met 2 gezinnen.

Goede prijs/kwaliteit

Hans de Vlieger
4-1-2010

Hotel Bergkristall in Silbertal is een authentiek hotel, ongeveer 80 kamers, 4 sterren zeker waard. Goede aanrij- en parkeermogelijkheden. Kamers zijn ruim, voorzien van balkon of terras met fantastische uitzichten op de bergen van de Montafon. Restaurant van goede kwaliteit. Hotel heeft een overdekt zwembad met uitzicht op de bergen, verschillende sauna's en mogelijkheden voor massage en beauty. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Internet (kleine bijdrage vereist) volop beschikbaar, ook op de kamer. Jammer dat er in de bar gerookt mocht worden. Hotel ligt vlakbij een mooi wit kerkje. Lift van de Kristberg met volop wandelmogelijkheden vlakbij. De andere liften naar de Hochjoch met veel wandel- en skimogelijkheden en leuke hutten op ongeveer 500 meter. Gebied is wonderschoon en niet overlopen. Lijnbus komt regelmatig. Schruns dichtbij met goede openbaar vervoerverbindingen en winkels, barretjes en restaurants.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergkristall in Silbertal , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergkristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.