Camping Zelfen

Bekijk alle reviews

Review geschreven door familie heijden

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

familie heijden
24-11-2015

Wij hadden een rustige standplaats helemaal achterin, vlakbij water. Dat was heerlijk zeker bij heet weer. Zwembad was goed te voet te bereiken. Gunstige ligging van het fietspad, langs de camping, om lekkere fietstochtjes te maken. Sanitair lag wel helemaal vooraan op de camping, maar voor ons geen probleem om stukje te lopen. Wel jammer dat je er geen koffie kon drinken, maar dat kon wel tegenover de camping, bij het cafe bij de skispringschans. Heel bijzonder om jong en oud van de schans te zien én horen springen ! Campingplaatsen lagen niet op een rijtje, maar gaf juist een gezellig geheel. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.